Easter egg marketingowy |
Autor |
Wiadomość |
@domin
Stanowisko: klient
Dołączył: 08 Gru 2010 Posty: 122
0
0
|
Wysłany: 2017-03-28, 16:08
|
|
|
Ciekawe kiedy ktoś sie ocknie z tego trwającego już roku koszmaru w kazdej dziedzinie sa strzały w kolano. |
|
|
|
|
@piivko19
Stanowisko: kadry
Dołączyła: 20 Lut 2011 Posty: 344
0
0
|
Wysłany: 2017-03-28, 16:30
|
|
|
Przecież widać, że te opóźnienia w marketingu (cenówki, plakaty i gazetki) są spowodowane czekaniem na ofertę Lidla i dostosowaniem ich oferty do naszej, dlatego też przed ofertą wiadomości typu " z oferty wykreślono podane niżej indeksy". Wystarczy wziąć gazetkę Biedronki i Lidla żeby zobaczyć ile podobieństw, choćby podane wcześniej banany ... .^. |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2017-03-28, 19:21
|
|
|
Tylko dlaczego to Biedronka wiecznie musi z siebie robić totalnych debili i wprowadzać taki chaos, zresztą materiały marketingowe są zamawiane o wiele szybciej niż się wam wydaje. |
|
|
|
|
@makota
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 222
0
0
|
Wysłany: 2017-03-28, 21:04
|
|
|
mnie w tym tygodniu rozwaliła promocja: jeśli zrobisz zakupy za 99, to masło extra 200g kupisz za 2,99 ale dopiero wtedy gdy trzy sztuki ja się pytam : kto to wymyśla i kto z klientów to ogarnia ? ? |
_________________ klient w krawacie jest mniej awanturujący się |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-03-28, 21:11
|
|
|
Mnie rozbawila ostatnio promocja na piwa, w której mogę oszczędzić "aż 1 zl", przy zakupie 4szt. Faktycznie - kupa kasy
Cytat: | Zyskaj az 1zl rabatu za zakup 4 takich samych puszek wybranego piwa: Okocim, Tyskie Gronie lub V.I.P Mocne. Oferta do 29.03. Reg. w sklepie |
|
|
|
|
|
@makota
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 222
0
0
|
Wysłany: 2017-03-28, 21:15
|
|
|
a ostatnio KUPON rabatowy na 30 groszy ? :D geniusze marketingu... |
_________________ klient w krawacie jest mniej awanturujący się |
|
|
|
|
olka3008
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Kwi 2012 Posty: 301
0
0
|
Wysłany: 2017-03-28, 22:21
|
|
|
Tych kuponow u nas juz nikt nie bierze bo wiedza ze albo nic nie warte a jak juz n konkretna kwote to towaru nie ma(np miodu na ktory bylo 8zl) |
|
|
|
|
7jurgen7
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2017-04-03, 16:54
|
|
|
Dodatkowo żółte etykiety na których żeby dojrzeć datę obowiązywania promocji to trzeba wziąć lupę. Nic dziwnego,że pełno nieściągniętych cenówek. Kasjer żeby pościągać je wszystkie dokładnie musiałby na to poświęcić mnóstwo czasu,którego jak wiadomo w naszej firmie ciągle brak. |
|
|
|
|
~agap
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 02 Gru 2016 Posty: 34
1
0
|
Wysłany: 2017-04-03, 17:04
|
|
|
A jeszcze te żółte cenówki na żółtych listwach. Jakiś żółty dziób to wymyślał. :D |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2017-04-03, 18:52
|
|
|
Czyli jak zwykle wszystko dopieszczone i dopracowane |
|
|
|
|
Clarice
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 08 Wrz 2015 Posty: 18
0
0
|
Wysłany: 2017-04-03, 19:11
|
|
|
To, co się dzieje ostatnio z pr naszej firmy to jest jeden wielki żart. Od dobrych kilku miesięcy klienci są wystawiani na próby cierpliwości. Organizowane są promocje, z których nie są wydawane nagrody, przedmioty gratisowe. Albo są, ale pół roku po zakończeniu promocji. Nie dojeżdżają ceny, a o stanie palet z CD nie wspominam (bo to temat na osobną dyskusję). Towaru nie ma, bo się nie zamawia. Promocje tworzone są z myślą o umysłach ścisłych i filozofach. Oni może wydedukują co na myśli mają ich twórcy. Nierzadko my, jako kasjerzy, nie mamy pojęcia o co w nich chodzi.
Ludzie mają dość haczyków, skomplikowanych promocji. Powoli przestają nam ufać. I wcale im się nie dziwię |
|
|
|
|
|