Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie macie różnice w utargach?
Autor Wiadomość
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-12, 00:51   

Audytorzy czytają i mogą się doczepić dlaczego ktoś ma np dzień w dzień raport do napisania a za to można załapać outa ;]
KS też to pewnie będzie czytał lub czyta już
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
@sebcio

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 157
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-12, 08:20   

Ale chodzi o to czy oni patrzą na przyczynę czy raport dla nich to raport i widza o znowu ten iksiński pisał raport a tu wina promocji :(

Dla mnie sprawa powinna być załatwiona nie z udziałem kasjera tylko w jakiś inny sposób, kasjer nic nie jest winien....
_________________
Biedronkowy bylem, Biedronkowy jestem, Biedronkowy będę
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-12, 11:25   

To może zamiast wydawać różnice pieniężna za nie wchodząca promocje to nie lepiej zrobić zwrot?? Ewentualnie powiedzieć że błąd informatyczny niezależny od nas i opcje dwie kupuj po cenie jaka jest albo zwrot. Tak ciężko ruszyć głową ? Chyba tak bo lepiej wydać ta różnice a potem psioczyc na różnice jakie się spowodowało.

Ostatnia akcja z czekolada milka 300 gram. Jak wol wiszą ceny z obrazkami i żeby dobrać tak czekolady jak jest narysowane. Klienci oczywiście debile tekstu pisanego nie potrafią czytać. Pismo obrazkowe nie pomaga. Zwrotów nie robię bo i różnic pieniężnych nie wydaje bo i z jakiej racji skoro z mojej strony wszystko wisi łącznie z regulaminem.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@sebcio

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 157
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-12, 11:36   

Klientka kupiła na kartę całą masę bebiko i powiedziała że płaci 44zł a nie 54 zł i co na to poradzisz???. Miała rację o zwrocie nie chciała słyszeć :(
_________________
Biedronkowy bylem, Biedronkowy jestem, Biedronkowy będę
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-02-12, 11:39   

Cóż słaba siła przebicia prowadzącego zmianę.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@sebcio

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 157
Skąd: Warszawa
1 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-02-12, 12:48   

A co miał zrobić??? Klientka miała rację a i co wymyślisz???
_________________
Biedronkowy bylem, Biedronkowy jestem, Biedronkowy będę
 
     
@robalna6 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-13, 19:43   

brodacz1989 napisał/a:
To może zamiast wydawać różnice pieniężna za nie wchodząca promocje to nie lepiej zrobić zwrot?? Ewentualnie powiedzieć że błąd informatyczny niezależny od nas i opcje dwie kupuj po cenie jaka jest albo zwrot. Tak ciężko ruszyć głową ? Chyba tak bo lepiej wydać ta różnice a potem psioczyc na różnice jakie się spowodowało.

Ostatnia akcja z czekolada milka 300 gram. Jak wol wiszą ceny z obrazkami i żeby dobrać tak czekolady jak jest narysowane. Klienci oczywiście debile tekstu pisanego nie potrafią czytać. Pismo obrazkowe nie pomaga. Zwrotów nie robię bo i różnic pieniężnych nie wydaje bo i z jakiej racji skoro z mojej strony wszystko wisi łącznie z regulaminem.


Jak czytam takie posty, to nie wiem czy się śmiać czy płakać, ręce opadają, weź człowieku poczytaj trochę, skoro już robisz na takim "zaszczytnym stanowisku" to pasuje coś wiedzieć na temat praw i obowiązków co? mowa choćby o art. 543 kc. Chyba, że u cb są klienci z podobna wiedzą to może się na to godzą - nie wiem nie wnikam...
_________________
"Nadzieja- to komfort na , który mnie nie stać"
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-14, 09:43   

brodacz1989 napisał/a:
Cóż słaba siła przebicia prowadzącego zmianę.


sorry ale nie masz racji. prawo takie ma klient i jeśli jest tego świadomy to nie radzę na dyskusje i upieranie sie bo może to się skończyć źle dla Ciebie :)

Nieprzestrzeganie niniejszego przepisu może skończyć się dla przedsiębiorcy karą o wysokości do 1.500 zł (art. 137 Kodeksu wykroczeń). Co więcej, jeśli uporczywie uchyla się on od niniejszego obowiązku, możliwe jest nałożenie kary przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej wynoszącej nawet 5.000 EUR.

Dokładne zasady oznaczanie produktów określa rozporządzenia ministra finansów z 10 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz sposoby oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży. Według rozporządzenia towary, które oferowane są kupującym w miejscu sprzedaży, muszą być oznaczone wywieszkami zawierającymi informacje wskazujące cenę oraz jednostkę miar, do których odnoszą się uwidocznione ceny. Gdy na półce znajdują się towary podobne, określić należy również nazwę producenta lub informację pozwalającą na identyfikację ceny z konkretnym produktem.

W przypadku rozbieżności cen, obowiązująca będzie ta widniejąca na sklepowej półce, nawet w przypadku tłumaczeń kasjera, że jest już ona nieaktualna. Co więcej, mamy prawo żądać sprzedaży towaru po cenie, która oznaczona została w ofercie, ponieważ mamy ku temu określone w prawie roszczenie o wykonanie zawartej umowy.

Jeśli już wcześniej zapłaciliśmy cenę wyższą, sprzedawca ma obowiązek zwrócić nam nienależnie pobraną różnicę. Gdy tego nie wykona, mamy prawo odstąpić od umowy sprzedaży i żądać zwrotu kwoty, którą zapłaciliśmy za towar.

Klient ma prawo, w przypadku niedojścia do porozumienia ze sprzedawcą zgłosić się w celu rozwiązania problemu do mediatora z inspekcji handlowej, lokalnego rzecznika praw konsumentów lub skierować sprawę do sądu cywilnego. Szczególne istotne w ostatnim przypadku będzie udowodnienie rozbieżności pomiędzy cenami, dlatego sugerowanym rozwiązaniem jest wykonanie fotografii półki sklepowej, na której umieszczony został towar wraz z ceną.

Tyle na ten temat !!
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-14, 12:17   

brodacz1989, ale tu chodzi o takie akcje kiedy promocja powinna wchodzić na kasy a tego nie robi, więc wydaje po prostu różnica bo dlaczego klient i mój sklep ma stracić na tym że w dziale informatycznym siedzą nie rozgarniete szympanse?
  Ocena JMP: 6/10
     
kaja301ss

Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Lis 2016
Posty: 4
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-03-05, 12:32   

To może dobrym byłoby to gdzieś zgłosić, żeby tak sie nie działo?
_________________
read more
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-03-09, 21:34   

Zgłoszenia oczywiście są, odzewu brak
  Ocena JMP: 6/10
     
bolka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Lis 2015
Posty: 412
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-03-09, 22:02   

Zgloszenia juz w tej chwili są do kazdej promocji chyba, wiecznie coś się nie zgadza. :P
_________________
Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy
  Ocena JMP: 7/10
     
#Aszka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 29 Mar 2010
Posty: 103
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-03-09, 23:01   

Ktoś 2 godziny roznosi ceny wieczorem a na następny dzień rano okazuje się że one nie wchodzą na kasie i następna osoba chodzi i zbiera te ceny.Żenada bo klienci nie rozumieją że mamy zje#any system i takowych informatyków.
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-03-09, 23:14   

Klienta to nie obchodzi. Wydaję różnicę i koniec kropka. Mamy takie prawo że cena nad produktem jest wiążąca i nikogo to nie interesuje że na kasie jest naliczana inna. Ma być taka jaka jest nad/pod produktem.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
bolka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Lis 2015
Posty: 412
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-03-10, 09:28   

Aszka napisał/a:
Ktoś 2 godziny roznosi ceny wieczorem a na następny dzień rano okazuje się że one nie wchodzą na kasie i następna osoba chodzi i zbiera te ceny.Żenada bo klienci nie rozumieją że mamy zje#any system i takowych informatyków.

Tak naprawde robota glupiego, ceny rozlozyc trzeba a rano niespodzianka nie zgadzaja sie ;/ ;/ ;/
_________________
Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy
  Ocena JMP: 7/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo