kalendarz Biedronki na 2017 |
Autor |
Wiadomość |
felixswe
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Sty 2017 Posty: 6
|
Wysłany: 2017-01-13, 12:05 kalendarz Biedronki na 2017
|
|
|
byłem dzisiaj odebrac mój kalendarz bo w grudniu jak pytałem to nie mieli, a tu mi kazali zaplacić, dzwonię do BOKu a ci do mnie, że może dostanę sms-a (ale nie na pewno) bo CAŁA akcja była do 31.12.16 chociaż dostałem sms (zresztą jak wszyscy urzytkownicy MB) że punkty na kalendarz mozna zbierac do 31.12 a odbiór od 15.12 do wyczerpania zapasów, a kalendarze mają na magazynie. Gdzie mogę dochodzić praw do mojego kalendarza? Tylko przez skargę rzecznika praw konsumenta czy jakoś w ramach Jeronimo? bo takie dzialania i wprowadzanie w błąd ma znamiona wyłudzenia/oszustwa ze strony sieci |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 12:32
|
|
|
Kalendarz badziew chyba gdzies lezy jak bardzo chcesz moge odstapic |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-01-13, 12:43
|
|
|
Nie bardzo rozumiem kalendarz jest, widziałeś i po prostu nie chcą Ci wydać? Czy po prostu nie ma, a Ty się domagasz? |
|
|
|
|
@biedra2014
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 206
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 12:44
|
|
|
Zacznijmy tez od tego ze w regulaminie bylo ze akcja trwa do 31.12 LUB DO WYCZERPANIA ZAPASOW. Wiec jesli sie zapasy wyczerpaly przed tym terminem to trudno ale ludzie tego nie rozumieja bo nigdy nie czytaja regulaminow... to jest tak jakby byla promocja na cos do daty xxx a skonczy sie towar przed koncem promocji i bedziesz chcial ten towar to co zglosisz do rzecznika ze nie ma towaru?? |
|
|
|
|
felixswe
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Sty 2017 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 12:58
|
|
|
dzięki, ale zależy mi na reakcji tych z góry i wyjaśnienie tego przez nich, bo spełniłem warunki promocji mam odpowiednią ilość punktów zebraną w wyznaczonym czasie, ktore chcę wymienic na kalendarz ponieważ wydawanie kalendarzy trwa do wyczerpania zapasów dlatego zalezy mi na kontakcie do osoby decyzyjnej w tej sprawie, a chcę to załatwić polubownie czyli isć oficjalnie do sklepu dać kartę MB i odebrać kalendarz, bo mi chodzi o uczciwość postępowania centrali i szanowanie przez nich klienta |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 13:04
|
|
|
Powiem tak u nas przyjechalo chyba pol palety tego i przyszla informacja, ze ma czekac na magazynie. Zanim jednak ta informacja przyszla wystawilismy te kalendarze na sklep. Klienci, ktorym nalezal sie kalendarz podchodzili do kasy i okazalo sie, ze z karta MB kalendarz nabija za 50 zl! I dlatego do wyjasnienia leza na magazynie. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 13:04
|
|
|
felixswe, to nie jest oficjalna strona biedronki , jeszcze raz przeczytaj regulamin akcji i ewentualnie jeszcze raz dzwoń do BOKu , tam otrzymasz oficjalne informacje . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
felixswe
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Sty 2017 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 13:07
|
|
|
Larrikol, dokładnie kalendarze są w sklepie jednak chcą zebym zapłacił pełną kwotę jakbym nie miał punktów, czyli zapasy są jeszcze więc wg informacji jaka została mi przysłana smsem mogę go odebrać, w tym smsie również jest napisane że punkty można zbierać do 31.12 ale nic nie pisze do kiedy można odbierać, gdyby kalendarze skończyły się przed 31.12 to bym to zrozumiał (podobnie jest ze świerzakami: skończyły się to czekamy) ale tu jest problem z przekazem info ze strony Biedronki
[ Dodano: 2017-01-13, 13:11 ]
marta1, tylko co może dziewczyna z BOK? ktoś namieszał na górze i chcę do niego napisać i z nim to wyjaśnić, wiem że to forum nieoficjalne dlatego ufam że tu szybciej znajdę jakiś kontakt wyżej niż do BOK |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-01-13, 13:11
|
|
|
Moim zdaniem krzysieq wyjaśnił sytuację. Teraz zostaje poczekać cierpliwie na informacje |
|
|
|
|
felixswe
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Sty 2017 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 13:13
|
|
|
krzysieq, dzięki za info. |
|
|
|
|
ruuuda
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Wrz 2015 Posty: 21
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 16:18
|
|
|
Jeżeli masz zebrane punkty na karcie, a nie odebrałeś jeszcze żadnego kalendarza to smsem zaproszą Cię po odbiór do sklepu więc czekaj cierpliwie na info od firmy |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 19:37
|
|
|
Od 16 znów będziemy wydawać kalendarze... Lecz tylko osoba które dostaną smsa!
Jeśli ktoś uzbierał punktów tyle by starczyło na 2 kalendarze to i tak otrzyma tylko jeden!
Dla mnie biedronka ostatnio robi sobie jaja z tymi promocjami! Jasne regulamin regulaminem ale bycie w porządku to już inna bajka!
Kalendarze do 31 grudnia lub wyczerpania zapasów! Zapasy są tylko dziwnie przyszły po 31 grudnia! |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 20:47
|
|
|
A teraz skąd mam wiedzieć że osoba przy kasie upominajaca się przy kasie dostała tego sms czy nie? |
|
|
|
|
felixswe
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Sty 2017 Posty: 6
1
0
|
Wysłany: 2017-01-13, 23:36
|
|
|
jaja jak berety... pewnie ktoś w centrali coś zamieszał przecież w systemie się wyswietla czy ma się te punkty i czy już dana karta odbierała... tak patrząc z boku to normalni i ogarnięci ludzie kończą się na kierownikach sklepów a potem im wyżej tym gorzej, no nic w takim razie poczekam na sms-a... |
|
|
|
|
@żuczek1
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Maj 2015 Posty: 297
0
0
|
Wysłany: 2017-01-14, 00:00
|
|
|
U nas też przyszły kalendarze ze trzy dni temu chcieliśmy je wydawać klientom to okazało się że wchodzą po 20 zł z kartą musieliśmy je schować bo ludzie by nam chyba sklep roznieśli i wcale się im nie dziwię bo jak mam komuś wytłumaczyć że kalendarze były do wyczerpania zapasów skoro są nadal tyle że płatne |
|
|
|
|
|