Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Oszukańcze praktyki Biedronka w Legnicy ul.E.Orzeszkowej
Autor Wiadomość
konrado 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 07 Cze 2013
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-09, 12:11   

Martusia :em29:
 
     
killer

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 9
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-09, 12:13   

Ale, że jakich pretensji? Oczywiście, prace można zmienić zawsze ale są ludzie, którzy robią to co lubią a, że czasami klient, który przychodzi codziennie na zakupy co kawałek pyta się o cenę zamiast ruszyć dupę do czytnika.. ręce opadają.. A co ja jestem? Czytnik cen? Ale mniemam, że Ty zawsze zaprowadzisz go z uśmiechem do czytnika i powiesz mu ile ten produkt kosztuje.. Klient nigdy nie zrozumie jaka to praca dopóki nie zamieni się miejscami. I mam do gdzieś, że zaraz zasypie mnie fala krytyki.. Są klienci dla których jest się miłym a niektórych to by się poprostu... I zawsze znajdzie się klient, który nie uszanuje naszej pracy. ZAWSZE! Koniec, dziękuję za audiencję :) Pozdrawiam wszystkich krytykantów :) :**
 
     
konrado 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 07 Cze 2013
Posty: 21
1 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-01-09, 12:17   

Tu nie chodzi o krytykę ale czy ktoś z nas chciałby zostać tak potraktowany? No sory ale nie a niestety ceny to nasz obowiązek czy zdajesz sobie sprawę jaka kara jest za jej brak????? Wiec czasem warto zacisnac zęby i postarać się chociaż dobre wrażenie zrobić
 
     
killer

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 08 Lis 2016
Posty: 9
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-09, 12:41   

A co ja mam w kieszeni cenówki? Czasami jest tak, że nie da się zrobić ich od razu, więc sorry ale trzeba to zrozumieć.
 
     
konrado 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 07 Cze 2013
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-09, 12:52   

Tego nie neguje ale trochę samokontroli
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2017-01-09, 13:55   

killer napisał/a:
klient, który przychodzi(...) pyta się o cenę zamiast ruszyć dupę do czytnika.. ręce opadają
killer, Ewidentnie pomyliłeś miejsce pracy. Najwidoczniej taka praca nie jest dla Ciebie i zżera Cię od środka frustracja. To też klient musi zrozumieć? Klient ma prawo do obsługi z szacunkiem i ma prawo poczuć złość, kiedy kolejny raz nie może znaleźć ceny lub nie zgadza się ona, z tym co widzi na cenówce. Ciekawe, czy byłbyś taki wyrozumiały dla fryzjera, który wbrew Twoim oczekiwaniom, ogoliłby Cię na łyso i wytłumaczył się nawałem pracy. Przecież
killer napisał/a:
Czasami jest tak, że nie da się zrobić ich od razu, więc sorry ale trzeba to zrozumieć.
Jeśli oczekujesz szacunku i zrozumienia od klienta, to może najpierw sam okaż je klientowi. Chyba najmniej w tym wszystkim chodzi o warunki waszej pracy. Wystarczy choć trochę dobrej woli, pozytywnego nastawienia, wzajemnego szacunku, zamiast rozwrzeszczanej... twarzy.
 
     
konrado 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 07 Cze 2013
Posty: 21
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-09, 14:40   

:boks: :boks:
 
     
@domin 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 122
3 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-09, 22:28   

Larrikol, Fryzjer nie strzyże 4 głów na raz ;) ,mając kolejne 4 na drugim fotelu na trwałą stojąc po kolanach we włosach z wczorajszego dnia bo nie miał kto pozamiatać. ;)

Fakt jest faktem i trzeba do tego dojrzeć klient nie jest niczego winy i mimo najgorszego dnia w pracy trzeba wyjść z twarzą.Dla mnie wstydem jest nie mieć ceny ,lub mieć ją wyższą jak w kasie.......,ale kto kiedy i jak.... wkurza mnie niemoc w tych tematach :)

Tak czy inaczej złą drogą jest irytowanie się zachowaniem klienta, bo gość wpada bierze z półki nastawia się na jakąś cenę i szybką akcje, kupuje i wychodzi i on może się zirytować na nas, że jego misja nie poszła zgodnie z planem ,czy to przez zła cenę czy kolejkę czy też niemiłą panią na kasie ;)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2017-01-10, 00:07   

Ale fryzjer może mieć kolejnych umówionych klientów i poślizg z poprzednia koloryzacją, więc kolegę wyżej goli na łyso, bo tak szybciej, a kolejny klient już czeka... Sorry, trzeba zrozumieć ;-)
 
     
Ada234 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 10 Wrz 2016
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-12, 01:54   

marta1 napisał/a:
finera, z całym szacunkiem do Ciebie i naszej pracy ale w nieodpowiednią stronę kierujesz swoje pretensje , to nie jest wina klienta w jakich warunkach pracujemy , czy to klient ma walczyć o nasze przerwy , o ilość etatów o przestrzeganie norm , przepisów ? Jeśli sama nic nie zrobisz żeby cokolwiek zmienić to nikt inny o to nie zadba . Jeśli nie wiesz co zmienić w obecnej pracy to może warto zastanowić się nad zmianą pracodawcy a może wystarczy tylko zmienić podejście :) . Dopóki nie będziemy chodzić na przerwy , dopóki będziemy biegać , dźwigać , dopóki jedna osoba wykonuje pracę za dwie to tak będzie jak jest i nie mieszajmy do tego klienta . Szanujmy się sami a wtedy będą szanować nas inni :)


Brawo Ty :zdrowie: :em29: Zgadzam się z Twoją wypowiedzią w 100% ;) Traktujmy innych jak sami byśmy chcięli być traktowani-tyczy się to zwłaszcza KS czy ZKS którzy uważają się za bóg wie kogo,będąc na w/w stanowisku,myśląc,że mogą wszystko ... (opryskliwe podejscie do klienta to pikus przy darciu sie do kasjera ,że np.jak on może prosić o wyjscie do wc kiedy jest dostawa itp...i tak ja łagodnie to napisałam heh).Mianowicie poniżanie kasjerów-sprzedawców przy klientach jest nie na miejscu! ZKS powinien się wstydzić,a nie kasjer,świadczy to o ich "małym móżdżku". :rool: Osobiście nie pozwoliłabym na to aby ktoś mną pomiatał,kim by nie był 8)
Pozdrowionka :pa1: 8)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo