Oceny produktów - Super ładowarka USB 10 w 1
fryndzel - 2013-11-16, 17:58
za sprzęt odpowiada producent a nie sklep który tylko taki sprzęt sprzedaje.
j23 - 2013-11-16, 20:29 Temat postu: Super ładowarka USB 10 w 1 Witam serdecznie. Mam pytanie do szanownych Państwa ,,Jak mam udowodnić ,że to ładowarka uszkodziła moją komórkę ? ". To niech Oni udowodnią ,że ta ładowarka była sprawna. a takie twierdzenia . ze to MOŻE uszkodzony port USB JEST CO NAJMNIEJ NIEPOWAŻNE PONIEWAŻ UŻYWAM GO DO TEJ PORY. Twierdzicie Państwo .ze to producent odpowiada za sprzęt a nie sprzedawca. Czyli krótko mam udać się do Chin i przedstawić tam fachową ekspertyzę czyją ? Polską , którą posłuży im za ..... Jak kupię ,,coś" innego producenta np niemieckiego to do Niemiec i itd... Uważam ,że to chyba Biedronka powinna być , w tym przypadku pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem. To na tyle. W moim przypadku Szanowna Biedronka informuje mnie tylko ,że ,,pańska sprawa jest rozpatrywana , ZWRÓCIMY SIĘ DO DOSTAWCY i co DALEJ TYLKO BŁOGA CISZA.....
Anonymous - 2013-11-16, 21:07
Ale to Ty masz roszczenie, to Ty chcesz zadośćuczynienia, więc to Ty udowodnić musisz, że się Tobie należy.
kluq - 2013-11-16, 21:41
fryndzel napisał/a: | za sprzęt odpowiada producent a nie sklep który tylko taki sprzęt sprzedaje. |
Tylko w przypadku reklamacji masz racje ,bo w sytuacji niezgodności towaru z umowa odpowiada zawsze sprzedawca.
j23 napisał/a: | Uważam ,że to chyba Biedronka powinna być , w tym przypadku pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem |
No przecież właśnie jest przecież odsyła towar do producenta czy importera i na tym jej rola się kończy , póki jeden z tych dwóch nie podejmie żadnych kroków Biedronka nie ma nic więcej do zdziałania.
mucha - 2013-11-17, 19:50
j23 -uczepiłeś się biedronki, dostałeś kase za zwrócony towar i na tym konczy się rola sklepu w tej sprawie, jesli masz dalsze roszczenia to już musisz wyżej z tym iść.
Kupiłam pralkę za 1500 w firmowym sklepie AGD, po 4 miesiącach pralka się zepsuła i co? Sklep umywa ręce, jest tylko sprzedawcą produktów Elektroluxa. Musiałam dzwonić do serwisu który naprawia na gwarancji produkty tej firmy (120 km ode mnie), po 2,5 tygodnia zechcieli przyjechać zobaczyć co się stało z tą pralką -po następnych 2 tygodniach zadzwonili że firma Elektrolux postanowiła naprawić mi pralkę na gwarancji i że przyjadą za następne 2 tygodnie . 7 tygodni bez pralki!!!!
Czy ja mam mieć pretensje do sklepu że sprzedali mi wadliwy produkt???? Mam żal do ELEKTROLUXA że taka firma a wszystko tak długo trwa....
W twoim przypadku biedronka niczym nie zawiniła, ona jest tylko pośrednikiem i trzeba się cieszyć że jeszcze przyjmuje zwroty i oddaje kase.
melodramat - 2013-11-17, 19:55
ja też miałam problem z tą ładowarką więc oddałam
TajemniczyK - 2013-11-19, 18:30 Temat postu: Re: Super ładowarka USB 10 w 1
j23 napisał/a: | Witam serdecznie. Mam pytanie do szanownych Państwa ,,Jak mam udowodnić ,że to ładowarka uszkodziła moją komórkę ? ". To niech Oni udowodnią ,że ta ładowarka była sprawna. a takie twierdzenia . ze to MOŻE uszkodzony port USB JEST CO NAJMNIEJ NIEPOWAŻNE PONIEWAŻ UŻYWAM GO DO TEJ PORY. Twierdzicie Państwo .ze to producent odpowiada za sprzęt a nie sprzedawca. Czyli krótko mam udać się do Chin i przedstawić tam fachową ekspertyzę czyją ? Polską , którą posłuży im za ..... Jak kupię ,,coś" innego producenta np niemieckiego to do Niemiec i itd... Uważam ,że to chyba Biedronka powinna być , w tym przypadku pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem. To na tyle. W moim przypadku Szanowna Biedronka informuje mnie tylko ,że ,,pańska sprawa jest rozpatrywana , ZWRÓCIMY SIĘ DO DOSTAWCY i co DALEJ TYLKO BŁOGA CISZA..... |
Pozwij Biedronke :D
Chce to widzieć ... haha
|
|
|