To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Masło na promocji w Biedronce

R.Fac - 2023-01-25, 22:44
Temat postu: Masło na promocji w Biedronce
Dzisiaj moja żona kupiła 3 kostki masła w "promocji". Biedronka w Opolu Osiedle Malinka. Na cenowce dużymi literami była cena w promocji, znaczek, że rzekomo tylko z kartą moja Biedronka nie był na niej widoczny. Przy kasie okazało się, że musi zapłacić normalna cenę, więc od razu przy kasie chciała dokonać zwrotu towaru. Dowiedziała się od kasjerki i kierownika sklepu ( oboje aroganccy,), że nie przyjmują żadnych zwrotów, bo taki mają regulamin. Poprosiła, żeby pokazać konkretny punkt. Okazało się, że regulamin jest wywieszony poza kasami, do tego zastawiony paletami z towarem! Nawet kierownik nie byl w stanie go przeczytac!wie z odleglosci 2 metrów. Powiedzial, ze zwrotu nie przyjmie!!? Wniosek: 1. Biedronka celowo oszukuje klientów. 2. Ich regulamin jest niezgodny z ustawą o ochronie praw konsumenta. Co zrobię: skarga do UOKiK, do Inspekcji Handlowej, rozpowiem wszystkim znajomym, że oszukują klientów i piszę tą opinie. Wcześniej to był sklep często odwiedzany. Teraz z pewnością będą tracić klientów. U konkurencji wszystko jest normalnie i dla klienta. BOJKOTUJĘ BIEDRONKĘ!! Ludzie koniec z oszukiwaniem klientów!!
mustek - 2023-01-25, 23:27

R.Fac napisał/a:
Dzisiaj moja żona kupiła 3 kostki masła w "promocji". Biedronka w Opolu Osiedle Malinka. Na cenowce dużymi literami była cena w promocji, znaczek, że rzekomo tylko z kartą moja Biedronka nie był na niej widoczny

Jesteś pewny że żona wzięła dobre mało na promocji ? bo masła są często mylone przez klientów, bo to niebieskie i tamto niebieskie, i z tego wychodzą błędy klientów,

R.Fac napisał/a:
Przy kasie okazało się, że musi zapłacić normalna cenę, więc od razu przy kasie chciała dokonać zwrotu towaru. Dowiedziała się od kasjerki i kierownika sklepu ( oboje aroganccy,), że nie przyjmują żadnych zwrotów, bo taki mają regulamin

Towar chłodniczy nie podlega zwrotowi, takie procedury firmy.

R.Fac napisał/a:
1. Biedronka celowo oszukuje klientów.

Klienci w ogóle nie czytają cenówek, a potem wielkie zaskoczenie, zdziwienie dlaczego nie weszla mi promocja. No bo jak się nie czyta to tak się to kończy, a czytanie nie boli, i zdaje się że ucza go w przedszkolu

Kubtt - 2023-01-25, 23:35

Co ludzie mają z tym masłem, że tak głupieją i to o parę złotych.

Na każdej cenówce pomarańczowej jest adnotacja o karcie MB. W każdej ulotce reklamowej i w aplikacji.
Wszędzie. Jeżeli etykieta cenowa jest prawidłowa, to nie jest to wina sklepu. Dodatkowo, nie można robić zwrotu na tego typu produkty (mięso, chłodnia, itp.).

Czytać, czytać i jeszcze raz czytać.

Pracownicy zachowałi się prawidłowo.

mik09 - 2023-01-26, 02:37

R.Fac napisał/a:
Ich regulamin jest niezgodny z ustawą o ochronie praw konsumenta.

Czy może Pan rozwinąć wątek?

hamburger - 2023-01-26, 11:18

Zenada Masło Polskie zawsze jest w promce z kartą MB Trzeba mieć oczy szeroko otwarte ,albo przychodzić z lupką Winna jest tylko Twoja żona Dobrze że masła nie przyjeli bo ja pózniej takiego masła wymiętolonego bym nie chciała kupić
Włodarz - 2023-01-27, 17:06

R.Fac, przeczytaj jakie towary podlegają zwrotowi. Prawa konsumenta się kłaniają.
Jeśli cenówka wisiała a ktoś nie przeczytał jej no to cóż kogo wina?

kim254 - 2023-01-27, 17:15

R.Fac, na cenówce jest nawet obrazek karty, także osoby które nie doczytają to i tak widzą rysunek a jeśli i tego nie widzą to już nie jest wina pracowników tylko i wyłącznie żony
Malacay - 2023-01-27, 18:43
Temat postu: Re: Masło na promocji w Biedronce
R.Fac napisał/a:
Dzisiaj moja żona kupiła 3 kostki masła w "promocji". Biedronka w Opolu Osiedle Malinka. Na cenowce dużymi literami była cena w promocji, znaczek, że rzekomo tylko z kartą moja Biedronka nie był na niej widoczny. Przy kasie okazało się, że musi zapłacić normalna cenę, więc od razu przy kasie chciała dokonać zwrotu towaru. Dowiedziała się od kasjerki i kierownika sklepu ( oboje aroganccy,), że nie przyjmują żadnych zwrotów, bo taki mają regulamin. Poprosiła, żeby pokazać konkretny punkt. Okazało się, że regulamin jest wywieszony poza kasami, do tego zastawiony paletami z towarem! Nawet kierownik nie byl w stanie go przeczytac!wie z odleglosci 2 metrów. Powiedzial, ze zwrotu nie przyjmie!!? Wniosek: 1. Biedronka celowo oszukuje klientów. 2. Ich regulamin jest niezgodny z ustawą o ochronie praw konsumenta. Co zrobię: skarga do UOKiK, do Inspekcji Handlowej, rozpowiem wszystkim znajomym, że oszukują klientów i piszę tą opinie. Wcześniej to był sklep często odwiedzany. Teraz z pewnością będą tracić klientów. U konkurencji wszystko jest normalnie i dla klienta. BOJKOTUJĘ BIEDRONKĘ!! Ludzie koniec z oszukiwaniem klientów!!


Nie wiadomo jak długo chodziłeś z tym masłem. Po co mamy je przyjąć do zwrotu? Żeby zatruć innych? Żeby wyrzucić? Nie, to Twój błąd i Twojej żony że nie umiecie czytać ze zrozumieniem etykiet.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group