Prawa pracownika - Pomyłka kasjera a zwrot
EvUlka - 2021-12-13, 14:47 Temat postu: Pomyłka kasjera a zwrot Witam wszystkich
Opiszę krótko sytuacje jaka ostatnio miała miejsce . Kasjer pomylił się i nabił dwa razy towar . Klient po minucie , zgłasza że nastąpiła pomyłka . Został wezwany kierownik , po czy kazał otworzyć szufladę , wyciągną z niej pieniądze i oddał klientowi - nie zrobił zwrotu . Nie możemy się mylić , i nie ma zwrotu za pomyłki
Dzwoniłam na infolinie , szukałam regulaminu itp nie znalazłam odpowiedzi
Czy rzeczywiście mamy gdzieś napisane w regulaminie ,że takie pomyłki nie podlegają zwrotowi ?
Bo rozumiem minus, kasa się straciła, za duzo sie wydało i bierzesz za to odpowiedzialność , ale w takiej sytuacji...?
Bardzo proszę , jeżeli ktoś by z Was coś wiedział na ten temat , to będę wdzięczna za odpowiedz.
Pozdrawiam
Helmut - 2021-12-13, 14:53
KS powinien zrobić zwrot i odpowiednio to opisać na druku zwrotu. Pewnie kwota była niewielka i nie chciało mu się tego robić więc wolał oddać kasę. Ja najczęściej pytam klienta czy nie chce dobrać tej drugiej sztuki towaru czasem się tak udaje załatwić sprawę.
EvUlka - 2021-12-13, 15:06
Tak to właśnie było do tej pory , robiło się zwrot i wyjaśnienie .
Kierownik , powiedział ,że jest tak w regulaminie i tyle .Kwota 20zł to już nie jest mało , jak dla mnie .
Ja tego zapisku ni... nie mogę znaleźć
A wydaje mi się to na tyle ważne , że warto sie z tym zapoznać
Helmut - 2021-12-13, 17:18
A więc przy rozliczaniu w miejscu gdzie wpisujesz przyczynę powstania różnicy powinnaś była opisać sytuację. I po problemie.
hamburger - 2021-12-13, 20:56
Nie wszystkie artykuły podlegają zwrotowi
Ehrig - 2021-12-13, 21:51
Jeśli wynika z pomyłki kasjera to wszystkie.
kwakwa - 2022-05-24, 12:27
a co jeśli klient nie da karty MB bo nie ma a promocja z kartą a pretensje że promocja się nie naliczyła ? bo przecież może kombinowąć z nr.telefonu kogoś kto ma . Czy wtedy ma się robić zwtrot ? ostatnio pani chciała zwrócić mięso bo jej promka 2plus 1 nie weszłą bo wzieła inne mięso niż objęte promocją ? ja odmówiłam zwrotu nawet nie dzwoniłąm na KS
|
|
|