Praca w Biedronce - Reklamacja klawiatury.
DiLLovsky - 2016-12-19, 20:44 Temat postu: Reklamacja klawiatury. Witam, jakiś czas temu zakupiłem klawiaturę Hykker X-Range. Od razu zauważyłem, że klawiatura nie posiada jednej śrubki. Po kilku dniach zauważyłem, że jeden z przycisków nie do końca działa tak jak powinien. Chodzi tu o przycisk Tab kiedy się go kliknie pod odpowiednim kątem to działa. Czy jest możliwa reklamacja tego sprzętu? Jeżeli tak to w jaki sposób to mogę zrobić? Dostałem wraz z klawiaturą papierek gwarancyjny, mam go uzupełnić czy to zrobią na miejscu? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
PS. Klawiatura nie została upuszczona, zalana etc.
maniek19 - 2016-12-19, 20:58
Udaj się po prostu do sklepu z klawiaturą i paragonem. Nie powinno być problemu z reklamacją. Kartą gwarancyjną zajmie się kierownik, będzie wymagał kilku danych od Ciebie, głównie imie, nazwisko, adres i numer telefonu. Klawaiatura pojedzie potem do serwisu i w ciągu 2 tygodni najprawdopodobnie dostaniesz odpowiedz. W tym przypadku najpewniej wróci ona na sklep naprawiona. Więc jutro klawiatura i paragon w ręke i do biedronki
DiLLovsky - 2016-12-19, 21:22
Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz, jutro pójdę załatwić tą sprawę.
szymansky - 2017-11-18, 21:46
Ja mam dokładnie taką samą sytuacje I jak poszła reklamacja? Czy została przyjęta?
Anonymous - 2017-11-19, 12:32
Jeśli już w momencie zakupu, sprzęt był niekompletny to możesz domagać się zwrotu gotówki od razu.
|
|
|