Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Student
Autor Wiadomość
Divine 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 11 Paź 2011
Posty: 7
  Wysłany: 2012-01-18, 14:15   Student

Witam,
Jestem studentka 5 sem studiow zaocznych. Mam wieczny problem z dostaniem wolnego na zjazdy. Niedawno uslyszalam ze KS nie obchodzi to ze ja sie ucze i ze mam sie dostosowac do pracy a nie praca do mnie.

Powiedzcie mi co moge zrobic zeby KS mnie tak nie traktowala? Musze isc na ten zjazd poniewaz jest to ostatni zjazd przed sesja i na dodatek mam zajecia z dziekanem. Nie moge sobie pozwolic na koleje opuszczanie zajec.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-18, 14:25   

Współczuję, moja KS zawsze dawała mi wolne na zjazdy, nawet nie musialam sie przypominac, powiesila sobie terminarz zjazdow w biurze i zawsze zagladala kiedy bede miala szkole. Robi Ci po złości, bo chociaz rzeczywiscie jest tak, ze to TY dostosowujesz sie do grafiku, to przeciez nic nie stoi na przeszkodzie, zeby po ludzku sie dogadac.
 
     
Divine 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 11 Paź 2011
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-01-18, 15:12   

Na początki semestru tj we wrześniu wpisałam wszystkie weekendy w ktore mam zjazdy i KS i tak w to nie patrzy. Jest mi przykro ze tak robi a nie stac mnie finansowo na koleje powtarzanie sem albo na rezygnacje z pracy :( rece opadaja ...
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-01-18, 15:46   

Divine napisał/a:
Niedawno uslyszalam ze KS nie obchodzi to ze ja sie ucze i ze mam sie dostosowac do pracy a nie praca do mnie.

To chyba Twój KS zapomniał że takimi słowami łamie prawo, blokowanie dostępu do nauki jest karalne.