Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
szkolenie SAP
Autor Wiadomość
Ziko02 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 19 Maj 2018
Posty: 17
Wysłany: 2019-11-05, 16:52   szkolenie SAP

Witam,
Ktoś z zks lub ks był na tym szkoleniu? Jak wygląda przebieg szkolenia?
 
     
darkaaa0

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 03 Sie 2015
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-12-04, 20:16   

chyba nikt jeszcze nie był
 
     
bolka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Lis 2015
Posty: 412
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-12-05, 07:26   

U nas w maju był ks z zks na dwudniowy szkoleniu z sap
_________________
Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy
  Ocena JMP: 7/10
     
nisiapr

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 24
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-12-05, 11:07   

Byłam na takim szkoleniu, bardzo fajne praca z komputerem dużo informacji. Miesiąc później SAP wgrali na sklep
 
     
slawek3212 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 10 Gru 2019
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-12-10, 13:54   

U nas jeszcze takiego szkolenia nie było.
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-01-19, 19:41   

U nas wszedł sap i jest tragedia, te nowe kolektory kiepsko pracują, tracą zasięg, zawieszają się, wylogowują, ekran dotykowy albo nie reaguje, albo reaguje zbyt czule i wbija nie to co się chciało, plusem jedynie jest to, że są 2, może trzeba się z nimi bardziej zaprzyjaźnić, żeby docenić, zobaczymy.
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
@realistka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Lis 2012
Posty: 229
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-02, 18:42   

MalaAsia napisał/a:
U nas wszedł sap i jest tragedia, te nowe kolektory kiepsko pracują, tracą zasięg, zawieszają się, wylogowują, ekran dotykowy albo nie reaguje, albo reaguje zbyt czule i wbija nie to co się chciało, plusem jedynie jest to, że są 2, może trzeba się z nimi bardziej zaprzyjaźnić, żeby docenić, zobaczymy.

Myślałam, że tylko my mamy felerny kolektor :-( to jest dramat, przy przyjęciu dostawy, gdy wchodzę w szczegóły, chcąc sprawdzić, która palętę mam nieprzyjętą to muszę zaczynać całą procedurę od początku bo nie reaguje F3 POWRÓT, mają np. ze 4 takie palety to idzie k....cy dostać, ostatnio przyjmowałam juz w biurze przy kompie, nie idzie usunąć indeksów z raportu terminów, też trzeba to robić z pozycji komputera, nie wspomnę, że przy robieniu zamówienia nie pokazuje ilości palet jakie już są wklikane, na temat zwrotów już nie wspomnę. Cały program SAP to jedna wielka porażka, nie widzę żadnych plusów.
 
     
~Pey-Pey 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączył: 14 Sty 2016
Posty: 33
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-02, 19:24   

realistka napisał/a:
MalaAsia napisał/a:
U nas wszedł sap i jest tragedia, te nowe kolektory kiepsko pracują, tracą zasięg, zawieszają się, wylogowują, ekran dotykowy albo nie reaguje, albo reaguje zbyt czule i wbija nie to co się chciało, plusem jedynie jest to, że są 2, może trzeba się z nimi bardziej zaprzyjaźnić, żeby docenić, zobaczymy.

Myślałam, że tylko my mamy felerny kolektor :-( to jest dramat, przy przyjęciu dostawy, gdy wchodzę w szczegóły, chcąc sprawdzić, która palętę mam nieprzyjętą to muszę zaczynać całą procedurę od początku bo nie reaguje F3 POWRÓT, mają np. ze 4 takie palety to idzie k....cy dostać, ostatnio przyjmowałam juz w biurze przy kompie, nie idzie usunąć indeksów z raportu terminów, też trzeba to robić z pozycji komputera, nie wspomnę, że przy robieniu zamówienia nie pokazuje ilości palet jakie już są wklikane, na temat zwrotów już nie wspomnę. Cały program SAP to jedna wielka porażka, nie widzę żadnych plusów.


Eee tam gadacie.. SAP jest spoko. :D Na początku tak się wydaje wszystko dziwne i nieodgadnione bo nowe, ale z czasem wchodzi szybko. Fajny w obsłudze. Dobrze się obsługuje Zebrę kolektor bo ten mniejszy z dużym ekranem ma funkcję klawiatury, która się chowa a to mi akurat przeszkadza. Zwroty robi się szybko, można podejrzeć poprzednie pozycję itp. Minusem jest na pewno to że każdy dokument zapisany w systemie trzeba wydrukować. Nie ma możliwości wyświetlenia w komputerze, czyli marnowanie papieru a sam wolę sprawdzić po sobie czy przypadkiem nie wbiłem np. 2000 tys sztuk czegoś bo fakt te kolektory są czułe i to bardzo. :D
 
     
@realistka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Lis 2012
Posty: 229
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2020-02-02, 20:11   

Zwroty robi się szybko? Jak masz duży zwrot, gdzie indeksy się powtarzają, to jest masakra, najgorzej przy szmatach, człowiek nie zdąży posegregować tylko musi wbijac jak leci, gdy wbijasz jako 50 pozycję, np.koszulkę, która była na początku to musisz się wrocić do początku, mijasz pozycję po pozycji aż znajdziesz dany indeks, przy pakowaniu takiego zwrotu jak TXT to strata czasu, co chwilę traci się zasięg, kolektor się zawiesza, na robienie cen trzeba cierpliwości, pomijając fakt, że nie można zaznaczyć rodzaju etykiety. Na ostatniej nocce przy dostawie pierdo...łam tym kolektorem bo mi nerwy puściły, wszystko robi się wolniej bo trzeba z podwójną uwagą patrzeć co się wbija, bo można namieszać, zamiast 18 szt wejdzie 180:-( szukanie czegokolwiek w SAP-ie też przerąbane, dobrze, że przynajmniej częściowo działa Market, mamy SAP-a od października i dziennie go przeklinamy. Zresztą jak wszystko w naszej firmie, jest niedopracowany. To jest moje zdanie i moich kolegów i koleżanek.
 
     
~Pey-Pey 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączył: 14 Sty 2016
Posty: 33
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-02, 21:01   

A dostaliście nowe kolektory czy na starych wam wgrano SAP? Bo u mnie na sklepie śmiga szybko.
A co do zwrotu to po zeskanowaniu danego indeksu, któryś raz z kolei dobijasz tylko sztuki jak w Markecie. Poprzednie skany powinny być zapisane.
Czasem faktycznie niezatrybi kolektor i trzeba 3 razy skanować jeden kod kreskowy. Ale tak to da się ogarnąć . :-)
Nie każdemu podchodzi nowy program tym bardziej, że mało szkoleń robią albo wgl nie robią :-( Trzeba uczyć się samemu niestety, albo pytać doświadczone osoby . Z tymi etykietami się zgodzę. Trochę czasu zajmuje zanim się połapie który produkt jakiego formatu miał mieć cenę . Ale może z czasem pomalutku będą wprowadzać udogodnienia. Tak jak wyeliminowali kropkę przy likwidacji.
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-02, 21:28   

Co robicie jak kolektor nie chce się zalogować?
klikałam plakietkę z loginem, potem z hasłem i w ogóle nie wbijało a za którymś razem wyskoczyło że za dużo prób logowania, na szczęście to było już pod koniec zmiany, więc dałam spokój, wyleciało mi z głowy na drugi dzień zapytać dziewczyny jak rano z tego wybrnęły ... wyłączanie i włączanie nie pomogło, co jeszcze mogłam zrobić a nie wiedziałam?
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
laleczka132 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 17 Cze 2018
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-03, 09:37   

A ja mam pytanko z innej beczki.Gdzie w markecie szukać instuktażu na paleciaka dla danej osoby?Poszę pomóżcie :-(
_________________
laleczka132
 
     
@pitus 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 144
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-03, 15:09   

Program Market to program do zarządzania stanami magazynowymi wiec nie znajdziesz tam. Od wprowadzania szkoleń i instruktażu jest OHR.
 
     
laleczka132 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 17 Cze 2018
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-03, 15:24   

Sorki szybko szybko i tak wyszło ,już znalazłam dzięki :-D
_________________
laleczka132
 
     
~Pey-Pey 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączył: 14 Sty 2016
Posty: 33
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-02-04, 01:10   

MalaAsia napisał/a:
Co robicie jak kolektor nie chce się zalogować?
klikałam plakietkę z loginem, potem z hasłem i w ogóle nie wbijało a za którymś razem wyskoczyło że za dużo prób logowania, na szczęście to było już pod koniec zmiany, więc dałam spokój, wyleciało mi z głowy na drugi dzień zapytać dziewczyny jak rano z tego wybrnęły ... wyłączanie i włączanie nie pomogło, co jeszcze mogłam zrobić a nie wiedziałam?


Może być tak że hasło jest już nie aktualne. Co miesiąc trzeba nadać nowe hasło na kolektor i komputer w SAP-ie.
A druga sprawa to zeskanowanie kodu hasła w pozycji loginu. Czasem się tak zdarza... przypadkiem i 3 błędne wpisy powodują blokadę. Gdzieś w poczcie jest instrukcja jak nadać nowee hasło do SAP-a. Podręcznik kierownika -> Programy i aplikacje -> SAP.
Jak mówicie o problemach z zasięgiem to całkiem możliwe że ktoś korzysta z SAPa na tym samym haśle dlatego wywala Cie z kolektora. Standard. Macie słuchawki na sklepie ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo