Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
<b>Rejestracja</b>Rejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Egzamin na ZKS dla obecnych ZKS 18.05 w gryficach???
Autor Wiadomość
Jacool

Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2011-05-15, 18:18   Egzamin na ZKS dla obecnych ZKS 18.05 w gryficach???


Pracuje już od roku jako ZKS i teraz jakieś egzaminy, po co to komu???
 
     
BIEDRONKA 29
[Usunięty]

0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-15, 19:04   

A ja nie widzę problemu… :)
Firma chce sprawdzić poziom wiedzy i kompetencji, kadry zarządzającej… może okazać się, gdzieś są jakieś mankamenty… należy sprawdzić, czy będzie to jednostkowy przypadek, a może problem obejmuje większe grono… I wówczas, wiadomo będzie, jakie szkolenie należy przeprowadzać…, jakie tematy poruszać… a może firma dba o rozwój swojej kadry, poprzez egzamin będzie chciała wyłuskać „brylanciki”, którzy marnują się na tym stanowisku… może są osobami bardziej kreatywnymi, posiadają umiejętności, których do tej pory nie mogli wykazać… :brawo: :brawo:
Skoro Ktoś już zajmuje stanowisko ZKS, powinien posiadać podstawową wiedzę, znać procedury, umieć dysponować czasem…, więc taki egzamin będzie dla niego pestką… ;)

Przecież, nasi bezpośredni przełożeni nie są wybrani na zasadzie „protekcjonizmu” i „znajomości”, >:D jestem pewna, że musieli posiadać niezbędne kwalifikacje…a taki egzamin…będzie dla nich przyjemnością… możliwością sprawdzenia się… i wyjściem z niego z podniesioną głową… :yeah: :yeah:
 
     
#tomcio_em

Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 72
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2011-05-15, 21:24   

Wszystkich pracowników powinno się egzaminować .Mniej byłoby wtedy dziwnych pytań na forach
 
     
BIEDRONKA 29
[Usunięty]

0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-15, 21:59   

Jestem za… :brawo: :brawo: :brawo:
Tylko, czy kasjerzy nie miewają „egzaminów” częściej… zakup kontrolowany… taki bardziej praktyczny…, ;) ;)
ale nie przeczę, teoretyczny przydałby się nam wszystkim, zobaczylibyśmy, jakie mamy braki… a jakie mocne strony… 8)
Egzamin, nie musimy traktować, jako coś złego… w bardziej optymistycznej wersji… jest sprawdzeniem naszej wiedzy, nie ma na celu karania.
Może jest formą audytu, który ocenia czy procedury, regulaminy, są znane, przestrzegane… może ów egzamin, ma za zadanie ocenić efektywność procesów, ponieważ jest to szczególnie istotne dla organizacji… :yeah: :yeah:
Nie podchodźmy do niego jakby był formą kary… ;/
 
     
@mak_17 


Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 207
Skąd: małopolska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-16, 08:44   

Każda forma sprawdzania umiejętności praktycznych i wiedzy teoretycznej jest dobra, czy dotyczy kasjera lub zastępcy.
Zgadzam się z BIEDRONKA 29 - to nic strasznego.
Taki sprawdzian nam samym pozwoli dokonać własnej samooceny, poznać nasze słabe i mocne strony.

Trzymam za Was
:yeah:
 
     
#biedroneczka19 

Dołączyła: 19 Sty 2011
Posty: 65
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-18, 23:11   

cześć, napiszcie proszę jakie zadają pytania przy rozmowie z dystryktem na zastępcę kierownika sklepu. pozdrawiam
 
     
magda_m1101


Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 10
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-18, 23:23   

biedroneczka19 napisał/a:
cześć, napiszcie proszę jakie zadają pytania przy rozmowie z dystryktem na zastępcę kierownika sklepu. pozdrawiam


Kiedy egzamin masz?
:brawo: :brawo:
 
     
#biedroneczka19 

Dołączyła: 19 Sty 2011
Posty: 65
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-18, 23:33   

w przyszlym tyg ;< pomóż proszę
 
     
magda_m1101


Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 10
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-18, 23:48   

biedroneczka19 napisał/a:
w przyszlym tyg ;< pomóż proszę


Pytania dotyczą harmonogramu czym on jest ? i czym się zajmuję
jaka jest procedura tworzenia rw,pl?
w jaki sposób robimy zamówienia czym się kierujemy?
co to jest rotacja
jak przyjmujemy dostawe ,obowiazki kierowcy
Procedury finansowo-kasowe
Duzo tego ,ale jak przeczytyasz podręcznik dokładnie to odpowiedzi znajdziesz na wszystkie pytanie ,ktore zostaną Ci zadane!
 
     
#biedroneczka19 

Dołączyła: 19 Sty 2011
Posty: 65
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-19, 00:03   

dzięki wielkie, okropnie sie boję bo to rozmowa z samym dystryktem ;<

[ Dodano: 2011-05-19, 00:04 ]
chodzi o harmonogram dostaw?
 
     
~Żmija 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 06 Kwi 2010
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-19, 17:42   

Pytania będą również z OHR-u.czyli jak zrobić bilans kwartalny,jak wprowadzić zwolnienie.musisz wiedzieć co to jest raport operacyjny sklepu ,i co w nim jest zawarte,musisz umieć rozrysować na karteczce layout :szczena: ,z uwzględnieniem miejsca na dhp-ki itp....znajomość marketu-faktury,korekta do faktury,zwrot towaru zakupionego przed 2011r....mnóstwo tego jest,ale dasz rade :yeah: Ja dziś prowadziłam swoją pierwszą samodzielną zmiane,biedronka nadal stoi,ludzie żyją,tylko ja jestem mega odmóżdżona :rool:
Pozdrawiam,i powodzenia :**
 
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 224
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-19, 17:53   

przeciez tego wszytskiego sie nauczy jak juz zostanie awansowany,
 
     
~Żmija 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 06 Kwi 2010
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-19, 18:39   

10 maja miałam egzamin na ZKS,napisałam tu to,o co pytano mnie. Obowiązuje teraz harmonogram szkolenia ,w którym punkt po punkcie omawiane są wszystkie w/w przeze mnie zagadnienia 8)
 
     
#biedroneczka19 

Dołączyła: 19 Sty 2011
Posty: 65
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-19, 23:16   

dzięki wielkie żmijko ;> jakby Ci się coś jeszcze przypomniało to napisz proszę. Okropnie się boję tego wszystkiego ale grzech nie spróbowac. Gorzej jak nie dam rady ;< u nas teraz tylu zks zwalniaja a nawet ks za glupoty, pozdrawiam
 
     
~Żmija 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 06 Kwi 2010
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-22, 16:24   

Dasz rade :D
Jeśli chodzi o pytania sytuacyjne,to polityka firmy jest pod klienta,klient ma zawsze racje,i tego się trzymaj :P
Mój kolega miał pytanie...W sklepie mamy tv za grubsza kase,wystawiony na stół non food,podczas zakupow dziecko go strąca ,no i tv można wyrzucic...Rodzice z dzieckiem chcą wyjść,KR nie odbiera telefonu-co robisz? >:D
Ja miałam takie pytanie-klient chce zwrócić drzwi zakupione w biedronce na drugim końcu Polski,oprócz tego chce zwrotu kasy za ich montaż,twierdząc że od początku były uszkodzone,a on zatrudnił firme do ich montażu :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group