Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
obiecany etat
Autor Wiadomość
kicikotka

Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 1
Wysłany: 2011-05-05, 23:17   obiecany etat

Jakieś 4-5 miesięcy temu kierownik rejonu obiecał mi cały etat (mam 0,75 pracuję od 9miesięcy). Potem miał 1 urlop,2 a zaraz potem była zmiana rejona.Nowa kierowniczka poprosiła o czas by się wdrożyć w pracę.Dwa miesiące temu wróciłyśmy do tematu,etat miałam dostać od 1 kwietnia.A tu niespodzianka dostała go dziewczyna która nic nie potrafi,warczy na klientów i pracuje w żółwim tempie.Prawdopodobnie była to decyzja kierownika sklepu choć tego pewna nie jestem.Cała załoga sklepu śmiała się słysząc że owa pani jest bdb pracownikiem ale nic etat miałam dostać od 1 maja.Dziś dowiedziałam się że otrzymał go pan który ma na koncie nie zliczone zwolnienia lekarskie,N-kę,różnice które w podsumowaniu kwietnia wyniosły 170zł (moje 16zł) i nie ma pojęcia co to jest non-fud (zatrudniony od 6miesięcy).Co więcej jakiś miesiąc temu dostał "ostatnią szansę"(grożono mu zwolnieniem) bo ostro się obija i po prostu kompletnie nie myśli.Dostał etat bo fajnie straszy telewizją dosłownie jedzie na swej niepełnosprawnej córce.Jest to jego patent by wymusić na społeczeństwie pomoc i współczucie. Ja wychowuję samotnie 2 dzieci,nie byłam nawet na 1 dniu zwolnienia,nigdy nie odmówiłam pracy w dniu wolnym,klienci mnie lubią,przykładam się do pracy i jestem w naprawdę ciężkiej sytuacji finansowej.Dojazd do pracy zajmuje mi sporo czasu.Proszę doradźcie mi kto może mi pomóc w zmianie sklepu gdzieś bliżej domu,na innym rejonie gdzie moja praca zostanie doceniona i doczekam się całego etatu.Obawiam się że rejonowa mi nie pomoże na bank gdy zobaczę ją w sobotę usłyszę że limit całych etatów na sklepie jest wyczerpany