Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zaadresować list motywacyjny? Czy jest w ogóle potrzebny
Autor Wiadomość
Piterixos 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 1
  Wysłany: 2016-09-02, 15:30   Jak zaadresować list motywacyjny? Czy jest w ogóle potrzebny

Witam,
moja lokalna biedronka poszukuje kasjera, problem w tym, że treść ogłoszenia ogranicza się do "proszę przynieść CV do kierownika". Nie mam doświadczenia w tym zawodzie, wykształcenie jedynie średnie więc uważam, że samo CV by marnie wyglądało i wypada napisać list motywacyjny. Problem w tym, że nie wiem jak go zaadresować, nie znam imienia i nazwiska, ani nawet płci kierownika tej biedronki, nigdzie tych informacji nie mogę znaleźć.

Pytanie więc: Jak zaadresować? Dział kadr czy czy coś w ten deseń? A może lepiej iść do sklepu i się zapytać o te dane najpierw (nie wiem czemu, ale to mi się wydaje trochę dziwną opcją) ?

I co ważniejsze, czy w ogóle jest taka potrzeba? Czytałem post pewnej osoby, która opisała, że porozmawiała chwilę z kierownikiem i została zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną. Każdy chętny jest tak od razu zapraszany i wtedy dokonuje się wstępna ewaluacja, czy jednak list motywacyjny jest w tym pomocny?

I jeszcze jedno pytanie, jakie dokumenty, czy zaświadczenia są potrzebne na to stanowisko? Czy np. muszę mieć od razu książeczkę sanepidowską, czy może płaci za nią pracodawca?

Będę wdzięczny za informacje.
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-02, 15:42