Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerwa w pracy
Autor Wiadomość
@4ever 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 340
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-17, 22:30   

Smutna to prawda co wyżej napisałem ;( Ale co poradzić skoro każdy boi się o pracę zwłaszcza w małych miejscowościach gdzie ta praca jest na wagę złota, bo są gorzej płatne, bez umów albo na śmieciówkach, nawet zdarzają się takie gdzie nie płacą na czas. To jest niestety właśnie smutna polska rzeczywistość.
 
     
Endrju 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-17, 23:00   

Gdzie takie sprawy najlepiej zgłosić? Proszę o link albo mail bo na stronie biedronki znalazłem jedynie dzial dla klienta
 
     
Enterbis 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 01 Kwi 2013
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-17, 23:30   

Endrju,
Cytat:

tel 0 800 800 135 lub 61 630 85 95 lub mail pracownicy@jmpolska .com
_________________
Enterbis
 
     
Endrju 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-18, 12:10   

Dzieki wielkie
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-18, 19:35   

U nas też nie chodziło się na przerwę. Dwóch kasjerów plus kierownik, towar, wypiek itd. itp. Ale potem była afera i skargi. Teraz na przerwę musi każdy iść. A o 13 i o 20 ks musi dzwonić do kr że wszyscy byliśmy.
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
@Zed


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 219
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-18, 20:13   

oczy słońc napisał/a:
U nas też nie chodziło się na przerwę. Dwóch kasjerów plus kierownik, towar, wypiek itd. itp. Ale potem była afera i skargi. Teraz na przerwę musi każdy iść. A o 13 i o 20 ks musi dzwonić do kr że wszyscy byliśmy.

Tak jest jak zadziała PIP, po dupie dostaje KR i wtedy zaczyna się nacisk na "każdy ma być na przerwie albo kierownik zmiany będzie miał do czynienia z konsekwencjami" ;)
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-18, 20:28   

I dobrze teraz jest. PRZERWA SIĘ NALEŻY CZY SIĘ ROBI CZY SIĘ LEŻY :)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
@4ever 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 340
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-18, 22:04   

oczy słońc napisał/a:
I dobrze teraz jest. PRZERWA SIĘ NALEŻY CZY SIĘ ROBI CZY SIĘ LEŻY :)

...Czy na kasie siedzi.
Było coś u nas kiedyś takiego, że jak kto siedział na kasie 1 to nie schodził na przerwę wcale, bo pójdzie jeść jak zejdzie. Nie wiem, może wtedy na kasie nie było się głodnym. :D ;)
 
     
kropka71 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 20
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-18, 23:32   

Przepraszam bardzo,a kierownik kiedy ma przerwę?
 
     
@Zed


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 219
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-19, 00:31   

kropka71 napisał/a:
Przepraszam bardzo,a kierownik kiedy ma przerwę?

Kiedy ma ochotę :)
 
     
Faz 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 16
0 UP 2 DOWN
Wysłany: 2014-11-19, 01:47   

Nie chodzi o towar czy klientów, chodzi o organizacje czasu pracy przez kierowników. Jeśli jest powiedzmy 4-6 osób na zmianie i tylko jedna osoba wie co robić (jedynka) to jak chcesz iść na przerwe po 4-5 godzinach pracy? Ja zawsze na początku zmiany podbijam i się pytam, kto za co jest odpowiedzialny, bo wiem, że gdy ktoś się nie spyta, to się nie wyrabiamy i jest lipa. Ja jestem tego zdania, że to zależy od podejścia i charakteru ks/zks, jeśli ktoś nie potrafi zorganizować 8 godzin pracy przy 4-6 pracownikach, no to niestety niech wraca na stanowisko kasjera-sprzedawcy, a KS/KR niech da szanse komuś kto rzeczywiście potrafi ogarnąć ten teatrzyk.
 
     
@4ever 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 340
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-19, 11:23   

Faz napisał/a:
Nie chodzi o towar czy klientów, chodzi o organizacje czasu pracy przez kierowników. Jeśli jest powiedzmy 4-6 osób na zmianie i tylko jedna osoba wie co robić (jedynka) to jak chcesz iść na przerwe po 4-5 godzinach pracy?

(patrz raport tygodniowy 39) https://nasza-biedronka.pl/viewtopic.php?t=2669&start=0
Normalnie schodzę bo jestem głodny i już. A co to ja odsiadkę mam jakąś? ;/ Nawet w więzieniu mają przerwy na śniadanie, obiad, kolacje, a ja co w jakimś obozie jestem czy co?
To są właśnie w teorii nasze zasady szacunku czy jak to było ;]

Faz napisał/a:
Ja zawsze na początku zmiany podbijam i się pytam, kto za co jest odpowiedzialny, bo wiem, że gdy ktoś się nie spyta, to się nie wyrabiamy i jest lipa

Nie spinaj się tak, bo ja też lubię podejść i zapytać co mam robić. 15min nikogo nie zbawi, proponuję trochę empatii i zrozumienia dla innych. Ja często sam podchodzę i pytam koleżankę na 1 czy chce zejść jeść bądź do WC, to nie boli.

Faz napisał/a:
Ja jestem tego zdania, że to zależy od podejścia i charakteru ks/zks, jeśli ktoś nie potrafi zorganizować 8 godzin pracy przy 4-6 pracownikach, no to niestety niech wraca na stanowisko kasjera-sprzedawcy, a KS/KR niech da szanse komuś kto rzeczywiście potrafi ogarnąć ten teatrzyk.

I tu nie do końca prawda, bo czasem mimo dobrych chęci ks lub zks i zmiany nie jest się w stanie wyrobić bo po prostu jest za dużo obowiązków a za mało etatów a niech kto przyniesie L4 to już całkiem się wszystko sypie.
 
     
#boczek_83 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 92
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 12:58   

A mnie zastanawia jedno jak osoba prowadząc zmianę KS albo zastępca jest sam z kierownictwa na zmianie i korzysta z przerwy 15 min i są dwa dzwonki to co powinien zrobić.
Według procedur klient jest najważniejszy i zawsze mamy reagować na dzwonki. Ale według KP pracownikowi należy się 15 min NIEPRZERWANEGO odpoczynku w pracy przy pracy od 6 h i więcej. Dodatkowo przerwa w pracy tak jak piszecie nie może być przez pierwszą godzinę po rozpoczęciu pracy i ostatnią przed zakończeniem.
Z tego co rozumiem jeśli taka osoba przerwie przerwę to musi ją odbyć jeszcze raz aż do skutku zgodnie z KP czyli dla firmy jest to nie korzystne bo przy skrajnych przypadkach może przez całą zmianę usiłować odbyć swoją przerwę i nie mieć czasu na inne obowiązki.
A może jak osoba prowadząca zmianę żeby działać na korzyść firmy jak idzie na 15 min przerwy ma mieć w nosie wszystkie dzwonki żeby działać zgodnie z polskim prawem pracy i miedz czas na inne obowiązki jakie nakłada na nią nasza firma.
Co o tym sądzicie jak powinna zachować osoba z kierownictwa prowadząca zmianę idąc na przewrę
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 13:26   

boczek_83 to może od razu powiedz co ty robisz bo jestem bardzo ciekawa.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-11-20, 15:30   

Byłam na przerwach w czasie których był dzwonek na kasę i szłam na nią jak i inne koleżanki z mojej biedrony. Po rozgonieniu kolejki wracałam na przerwę i tyle.
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo