Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bartosz
2013-09-10, 19:28
Zapis na kamerze
Autor Wiadomość
kalama7

Stanowisko:
klient

Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 10
Wysłany: 2013-09-10, 13:50   Zapis na kamerze

Witam, bardzo proszę o pomoc.
Studiuję w Poznaniu i w ostatnim tygodniu sierpnia robiłam zakupy w Biedronce. Po powrocie do domu, a mieszkam w mazowieckim, okazało się, że musiałam w sklepie zostawić okulary ( przeciwsłoneczne) wartość ok. 500 zł , bo służyły mi równieź jako korekcyjne. Próbowałam skontaktować się z Biedronką od razu telefonicznie, ale nie udało mi się. Wczoraj przyjechałam do Poznania i rozmawiałam z kierownikiem sklepu, aby zabezpieczył nagranie z monitoringu. Ale Pani Kierownik stwierdziła, że tego nagrania już nie ma. Bo po 2 tygodniach automatycznie się zgrywa. Co teraz zrobić, nie wiem czy to prawda z tym nagraniem, faktycznie już go nie ma, uwierzyć pani kierownik ? Czy zgłosić na policję prośbę o zabezpieczenie nagrania.
Pomóżcie...
 
     
martaa88

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-09-10, 14:04   

Tak to prawda. Po dwóch tygodniach zapis się kasuje. Czyli na bieżąco można zawsze zobaczyć 14 dni wstecz. Rozumiem że to duża strata, ale przeciesz nikt Ci ich nie ukradł tylko sama zgubiłaś. Przypuszczam że nawet nie masz pewności czy w biedronce. A na policji co powiesz?? że Biedronka Ci je ukradła :)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-10, 14:23