Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zwolnienie kierownika sklepu
Autor Wiadomość
#Schweppes 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 87
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-10-30, 23:24   

Kornik napisał/a:
marta1 ma rację - po zwolnieniu osoby z kierownictwa zawsze następuje chaos i zdenerwowanie - atmoswera jest do bani ,wszystkim odechciewa się pracować a PL-ki rosną z dnia na dzień. :bu:


Nie zawsze. U nas była taka sytuacja, że ZKS`a nie ma. Automatycznie obrót większy i PL`ki mniejsze. Czasami niestety zwolnienie to dobre posunięcie.
 
  Ocena JMP: 8/10
     
Kornik 


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: CALifornia
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-10-30, 23:26   

ochyda napisał/a:
A no trwa. Zwolnili właśnie niespodziewanie za pirdół moja ZKSke. Staż w Firmie 9 lat!


Miejmy nadzieję że nagonka przeniesie się teraz na starych kierowników rejonu a nam da spokó

[ Dodano: 2012-10-30, 23:28 ]
Schweppes napisał/a:
Kornik napisał/a:
marta1 ma rację - po zwolnieniu osoby z kierownictwa zawsze następuje chaos i zdenerwowanie - atmoswera jest do bani ,wszystkim odechciewa się pracować a PL-ki rosną z dnia na dzień. :bu:


Nie zawsze. U nas była taka sytuacja, że ZKS`a nie ma. Automatycznie obrót większy i PL`ki mniejsze. Czasami niestety zwolnienie to dobre posunięcie.


No to gratulacje bo u nas zupełnie odwrotnie
_________________
Do not start with the best finish for with the rest
 
     
jan kowalski
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-31, 09:57   

Kornik napisał/a:
Miejmy nadzieję że nagonka przeniesie się teraz na starych kierowników rejonu a nam da spokó

Na to bym nie liczył :nie:
 
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-31, 10:26   

MAM do was prośbę o to żebyście niebali się nagłaśniać wszystkich przewinień kr-ów dzwonili chociażby do BOP tak jak korzystają z tego kasjerzy,informowali z-z i przede wszystkim zrozumieli że procedury obowiązują wszystkich ,a kr tez je często łamie
TO nie są święte krowy,ich odzywki które wam często uwłaczają , głupie uwagi i smsy,to efekt szkolenia skierowanego na agresywne zarządzanie,ale należy to ukrucić,a co do kr-ów to nie Ci starzy a właśnie nowi często dwudziestoparoletni bez doświadczenia zawodowego traktują podwładnych jak bydło
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-02, 17:19   

i racja bo w większości ci młodzi nie mają pojęcia o pracy na niższych szczeblach bo ktoś kto nie zaczynał pracy od najniższego stanowiska i nie nie poznawał kolejno następnych nie zrozumie na czym tak naprawdę to wszystko polega
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-02, 17:41   

Robertty napisał/a:
MAM do was prośbę o to żebyście niebali się nagłaśniać wszystkich przewinień kr-ów dzwonili chociażby do BOP tak jak korzystają z tego kasjerzy,informowali z-z i przede wszystkim zrozumieli że procedury obowiązują wszystkich ,a kr tez je często łamie
TO nie są święte krowy,ich odzywki które wam często uwłaczają , głupie uwagi i smsy,to efekt szkolenia skierowanego na agresywne zarządzanie,ale należy to ukrucić,a co do kr-ów to nie Ci starzy a właśnie nowi często dwudziestoparoletni bez doświadczenia zawodowego traktują podwładnych jak bydło


Robertty, jak ktoś ma takie stosunki jak Ty ze swoim KR, to z łatwością przyjdzie mu złożenie skargi, ale jeśli ludzie się dogadują i nie ma między nimi większysz zgrzytów, to raczej nikt tego nie zrobi. Ja np mam fajną KR i nawet jakby złamała procedurę to bym nie naskarzyła, żeby nie psuć dobrej atmosfery.
 
     
zz-biedronka 
piotr.a

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 380
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-02, 21:11   

Robertty napisał/a:
MAM do was prośbę o to żebyście niebali się nagłaśniać wszystkich przewinień kr-ów dzwonili chociażby do BOP tak jak korzystają z tego kasjerzy,informowali z-z i przede wszystkim zrozumieli że procedury obowiązują wszystkich ,a kr tez je często łamie
TO nie są święte krowy,ich odzywki które wam często uwłaczają , głupie uwagi i smsy,to efekt szkolenia skierowanego na agresywne zarządzanie,ale należy to ukrucić,a co do kr-ów to nie Ci starzy a właśnie nowi często dwudziestoparoletni bez doświadczenia zawodowego traktują podwładnych jak bydło


Robertty ma rację,dzwonić i zgłaszać wszystkie nie prawidłowości ( PIP). Uwaga na czas pracy i wizyty KR w sklepie - trudny temat do opisania na forum. ECP+Monitoring. Zapisywać w zeszycie sklepowym wszystkie nadgodziny. Zl wprowadzać ta jak jest , nic w grafikach nie poprawiać.
31 pazdziernika znowu były zwolnienia
  Konto: OFICJALNE - Związki Zawodowe "Solidarność" w Jeronimo Martins
     
@agaF 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 26 Maj 2012
Posty: 352
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-03, 12:08   

w zeszłym roku jedna klientka zgłosiła nasz sklep do pip-u jak mieliśmy 14 stopni na sklepie i poskutkowało.... tak się złożyło, że postanowiła się stawić za nami bo miała serce i uczucia... nasz ks się bał skutków skargi, a z nieba spadła nam ta pani....
  Ocena JMP: 2/10
     
renat71r

Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 9
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-03, 12:11   

To znów ja,była KS.Słuchajcie,próbuje walczyć,nie wiem z jakim skutkiem?Jest źle,ze mną,nie potrafię wejść na zakupy do Biedrony,jestem załamana.Ale ja jeszcze nie skończyłam z firmą!Adwokaci są różni,każdy tylko liczy swoją kasę,nie ważne czy wygra,czy przegra,stawka jest ta sama,duża,nawet jak się ma kasę!Szukam dalej adwokata,na którego mnie będzie stać i znajdę! Czekam na spotkanie z wysoką osobą z JMD,której opowiem WSZYSTKO!!!Słuchajcie!Wyciągnę wszystkie brudy,o których wiem,a wiem dużo!I zrobię to dla Wszystkich,którzy pracują i dla siebie,dla mojej czystej satysfakcji!Pewnie nie zdziałam tą rozmową nic,nieważne,mnie będzie lepiej!Spotykam się za parę dni z ...nie mogę napisać,powiem tylko tyle,że jest nad KO.Powiem mu wszystko!Co on z tym zrobi,mnie już to nie obchodzi ale ja będę miała tą świadomość,że powiedziałam co jest złe w firmie,co się dzieje w środku,o czym Góra nie ma pojęcia,jak wygląda naprawdę praca,jak się traktuje ludzi,którzy charują ciężko,jak się picuje sklep jak wiadomo wcześniej,że ON ma przyjechać itd..po prostu nakabluję,powiem MU wszystko..mnie już nie zalęży....Jeżeli spotkanie dojdzie do skutku,w przyszłym tygodniu,to Wam napiszę.
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-03, 12:18   

Trzymamy kciuki i głowa do góry ;)
 
     
Kornik 


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: CALifornia
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-04, 00:01   

A naszemu k.r. ostatnio się pogorszyła zaczął nas straszyć zwolnieniami i ngminnie uzywa wulgaryzmów jak coś mu nie pasuje/
Panie N. radziłbym się uspokoić :boks:
_________________
Do not start with the best finish for with the rest
 
     
~siwek

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 52
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-04, 14:06   

To ja chyba wiem co to za pan N....y
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-04, 14:44   

A ja wolę jak mój przeklina, bardziej się boję jak jest nienaturalnie oficjalny bo to nigdy nie wróży nic dobrego.
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-04, 14:45   

Pewnie ten sam o którym już nieraz tu pisano
 
     
#ochyda 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 03 Wrz 2012
Posty: 66
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-11-05, 21:16   

renat71r napisał/a:
Słuchajcie,próbuje walczyć,nie wiem z jakim skutkiem?Czekam na spotkanie z wysoką osobą z JMD,której opowiem WSZYSTKO!!!Słuchajcie!Wyciągnę wszystkie brudy,o których wiem,a wiem dużo!I zrobię to dla Wszystkich,którzy pracują i dla siebie,dla mojej czystej satysfakcji!Pewnie nie zdziałam tą rozmową nic,nieważne,mnie będzie lepiej!Spotykam się za parę dni z ...nie mogę napisać,powiem tylko tyle,że jest nad KO.Powiem mu wszystko!Co on z tym zrobi,mnie już to nie obchodzi ale ja będę miała tą świadomość,że powiedziałam co jest złe w firmie,co się dzieje w środku,o czym Góra nie ma pojęcia,jak wygląda naprawdę praca,jak się traktuje ludzi,którzy charują ciężko,jak się picuje sklep jak wiadomo wcześniej,że ON ma przyjechać itd..po prostu nakabluję,powiem MU wszystko..mnie już nie zalęży....Jeżeli spotkanie dojdzie do skutku,w przyszłym tygodniu,to Wam napiszę.


Renat71 tylko czy to cos da? Czy "wysoka osoba z JMD" przejmie się wogóle. Powiadom prase i TV, chyba lepszy skutek odniesiesz jak dziennikarze zaczna węszyć po całym kraju i wepchna nos w kżzda Biedre.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo