Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1378
Wysłany: 2019-07-07, 12:37   

renatan, tak, nie przyjmuje się na zwroty ogólnie mówiąc elektroniki

"Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie za wyjątkiem następujących artykułów:(...)
Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych"

https://www.biedronka.pl/...lepie-biedronka
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
PYSPYS 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 03 Lis 2017
Posty: 19
Wysłany: 2019-07-07, 13:11   kaucja za butelke

A może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z zwrotem butelek ? bo kaucja za butelke harnaś nalicza się w wysokości 0,50 gr a jak zrobić potem zwrot za butelke? czy wogóle jest taka możliwość u nas w biedronce?
 
     
renatan 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 07 Lip 2019
Posty: 3
Wysłany: 2019-07-07, 15:02   

MalaAsia ok i tu jest pies pogrzebany ...pisze jak byk
mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych
i dalej za wyjatkiem
ale chodzi o nieprzyjmowanie pełnowartościowych a co z uszkodzonymi/zepsutymi ? co z gwarancją ???
 
     
Givszoman 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Lis 2017
Posty: 387
Wysłany: 2019-07-07, 15:34   Re: kaucja za butelke

PYSPYS napisał/a:
A może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z zwrotem butelek ? bo kaucja za butelke harnaś nalicza się w wysokości 0,50 gr a jak zrobić potem zwrot za butelke? czy wogóle jest taka możliwość u nas w biedronce?


Jest. Na przycisku SKUP OPAKOWAŃ. Lub drzewko produktów i tam przycisk "przyjęcie opakowań zwrotnych". Sęk w tym że drukuje się podobno bon rabatowy który klient może wykorzystać na zakupy. Tego akurat nie przerabiałem (zwrotu kaucjonowanych butelek i wydawania vouchera) więc nie umiem się wypowiedzieć.
_________________
Santé Ronny , waar zou jij liever afstand van doen: van een glas „Cuveé van de Keizer‟ of van de vrouwtjes?"
- "ewel Johan, dat hangt van het jaar af.
  Ocena JMP: 10/10
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1378
Wysłany: 2019-07-07, 17:04   

renatan, jako reklamację możesz oddać, jeśli jest uszkodzony i jeśli masz dowód zakupu, wybierasz wtedy czy z tytułu rękojmi czy gwarancji i czego się domagasz, zwrotu gotówki, naprawy, czy obniżenia ceny
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
renatan 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 07 Lip 2019
Posty: 3
Wysłany: 2019-07-07, 21:16   

ok :)
tak tez chciałam zrobic ale nawet jak twierdziłam że uszkodzony jet pen to pani nie chce przyjąć
Ostatnio zmieniony przez MalaAsia 2019-07-07, 22:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1378
Wysłany: 2019-07-07, 22:14   

renatan napisał/a:
ok :)
tak tez chciałam zrobic ale nawet jak twierdziłam że uszkodzony jet pen to pani nie chce przyjąć


jak nie chce przyjąć to pozostaje tel do BOK
800 080 010* (z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00** (z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
albo mail bok@biedronka.eu do BOK - biura obsługi klienta, bo nawet jak na sklepie przyjmie to sprawa i tak trafia do nich
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4406
Wysłany: 2019-07-08, 10:28   

MalaAsia, ale jesteś obryta ;-) , co świadczy o tym że nowa funkcja jest bardzo potrzebna w firmie
sorki za off top :-P ale nie mogłam nie zauważyć ;-)
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1378
Wysłany: 2019-07-08, 11:17   

marta1 napisał/a:
MalaAsia, ale jesteś obryta ;-) , co świadczy o tym że nowa funkcja jest bardzo potrzebna w firmie
sorki za off top :-P ale nie mogłam nie zauważyć ;-)


Dzięki Marta, ale zauważ też, że to co podałam to jedynie informacje ogólnodostępne na str Biedronki, każdy może to samo sobie znaleźć i przeczytać ... wiadomo nie każdemu chce się szukać informacji, jak można pomóc, to czemu nie
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4406
Wysłany: 2019-07-08, 11:30   

moje spostrzeżenie bardziej dotyczyło profesjonalnego podejścia do klienta ;-)
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1378
Wysłany: 2019-07-08, 12:05   

marta1 napisał/a:
moje spostrzeżenie bardziej dotyczyło profesjonalnego podejścia do klienta ;-)

ach jeśli tak to odbierasz, to dziękować dziękować :serce:
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3601
Wysłany: 2019-07-08, 14:31   

No no, niech nie przyjmują :-D zaraz będzie kolejny karny quiz dla klientów xD
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4406
Wysłany: 2019-07-08, 15:53   

Larrikol, przydałby się taki karny quiz dla pracowników :-D
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1378
Wysłany: 2019-07-09, 00:37   

marta1, Larrikol, karny czy nie karny na pewno przydałby się test dla pracowników z takiej wiedzy, bo to są rzeczy które nieużywane wylatują z głowy ... byłam zwolenniczką testów z kodów i żałuję że ich już nie ma, ze świeżych też jest raz po szkoleniu a po roku nikt nie pamięta co do chłodni ma a co nie może wjechać, tak samo z mtd czy terminami ... jakyśmy raz na kwartał jakiś teścik robili to by bardziej zależało żeby utrwalić sobie
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Mik 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 03 Sie 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-08-03, 23:45   

Witam, a czy można wymienić kawę, lub zwrócić, żeby kupić nową ?
Kupiłem kawę Jacobs (w słoiczku, nieotwarta, zaklejona), tylko przypadkiem wziąłem rozpuszczalną zamiast nie-rozpuszczalną, a takiej nie pijam. W pośpiechu się pomyliłem. Jak to jest z kawą ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,092 sekundy. Zapytań do SQL: 12