Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
@realistka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Lis 2012 Posty: 229
0
0
|
Wysłany: 2015-10-06, 15:36
|
|
|
Ja oddaje gotówkę jeżeli klient sobie tego życzy |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
1
|
Wysłany: 2015-10-06, 15:46
|
|
|
realistka napisał/a: | Ja oddaje gotówkę jeżeli klient sobie tego życzy |
Jesli jesteś kasjerem to dziwi mnie to.
Przecież kasjer nie robi zwrotów i nie decyduje co oddajemy.
No chyba ze jesteś ks czy ks to luz:-P |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-10-06, 16:15
|
|
|
tu na forum można być nawet kr a wracając do tematu u mnie zwracamy tylko na kartę jeśli była płatność kartą |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2015-10-06, 17:29
|
|
|
marta1 napisał/a: | tu na forum można być nawet kr a wracając do tematu u mnie zwracamy tylko na kartę jeśli była płatność kartą |
Może twoi kasjerzy robią inaczej :-P |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-10-06, 17:53
|
|
|
na moim sklepie my kasjerzy wiemy co możemy robić a czego nie ale to nie temat o tym co wolno wojewodzie to nie.... :D |
|
|
|
|
87_dRaGoN_87
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 19
0
0
|
Wysłany: 2015-10-15, 12:43
|
|
|
Witam
Podobno nowa procedura odnośnie zwrotów towarów uszkodzonych mówi że klient nie może żądać gotówki jeżeli towar nie był wysłany do naprawy. Czyli klient przychodzi z uszkodzonym towarem nie zwracamy mu gotówki tylko wysyłamy do naprawy i dopiero po naprawie dowiemy się czy towar został naprawiony czy mamy zwrócić gotówkę bo nie da się naprawić sprzętu. Pytanie moje co w sytuacji gdy np: klient kupi telefon i przychodzi po jakimś czasie i mówi ze chce zwrócić telefon bo nie spełnił jego oczekiwań, użytkował go np: 6 miesięcy nie jest uszkodzony. Zwracamy mu gotówkę ?? towar już drugi raz nie sprzedasz bo jest używany. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-15, 12:56
|
|
|
Pol roku to juz chyba za dlugi okres uzytkowania, aby zadac zwrotu gotowki |
|
|
|
|
87_dRaGoN_87
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 17 Paź 2012 Posty: 19
0
0
|
Wysłany: 2015-10-15, 13:02
|
|
|
Tez tak myślę że za długo pytanie czy jest to gdzieś ujęte w naszej procedurze. Bo znając klienta zadzwoni na infolinie opier..... i za chwilę telefon proszę zwrócić klientowi gotówkę. Bo klient nasz Pan może wszystko |
|
|
|
|
Edka
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2015-10-15, 18:14
|
|
|
ja w takiej sytuacji zawsze dzwonię do kr |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
1
0
|
Wysłany: 2015-10-15, 23:34
|
|
|
Larrikol napisał/a: | Pol roku to juz chyba za dlugi okres uzytkowania, aby zadac zwrotu gotowki | Najpierw rozpieszcza się klientów tym, że mogą wykłócać się o byle gówno i zwracać dosłownie wszystko i w każdym terminie, a teraz stawiasz pojęcie "za długi okres użytkowania"? To przeczy polityce włażenia w dupę klientowi. |
|
|
|
|
Zguba
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 16 Paź 2015 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2015-10-16, 02:23
|
|
|
Ja przyjmuję wszystko jak leci odkąd dostałam ochrzan od KR... Facet przyniósł myjke ciśnieniową po półtora roku używania jej i powiedział że nie spełnia jego oczekiwań, żądał zwrotu pieniędzy. Była niekompletna i uszkodzona. Powiedziałam że odeślemy ją do reklamacji i zobaczymy czy naprawią czy zwrócimy pieniądze. Za godzine miałam tel od KR z ochrzanem że nie znam procedur itp. Klient zawsze ma rację! Chciałam dobrze dla firmy, wyszło jak zawsze... Tak więc nic tylko kupować w biedronce a jak kończy się gwarancja przynieść a my zwrócimy kasę😜 |
|
|
|
|
@K!KA
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Maj 2011 Posty: 172
0
0
|
Wysłany: 2015-10-16, 19:50
|
|
|
Ok "klient ma zawsze rację" jednak nie zawsze bo to raczej przesada żeby tyle mieć tel przy du... e i go oddać ja bym go wyśmiała po swojemu :D
[ Dodano: 2015-10-16, 19:51 ]
Ludzie to mają różne jazdy ale żeby tak po takim czasie to już wstyd |
_________________ Przyjaciół nie poznaje się w biedzie tylko wtedy.... jak reagują na Twoje SUKCESY!!! |
|
|
|
|
~Kot_kreskowy
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Sty 2016 Posty: 36 Skąd: 5 chmurka na niebie
0
0
|
Wysłany: 2016-03-09, 18:59
|
|
|
mam pytanko jak wygląda procedur przyjmowania reklamacji na Food? |
_________________ Kobieta musi mieć poukładane w głowie - na głowie nie koniecznie |
|
|
|
|
@Antrykota
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Sie 2015 Posty: 126 Skąd: 3city
1
0
|
Wysłany: 2016-03-09, 19:06
|
|
|
"Przyjmujemy reklamacje, masz kase i spadaj, nie zawracaj dupy." |
|
|
|
|
@makota
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 222
0
0
|
Wysłany: 2016-03-09, 23:10
|
|
|
Kot_kreskowy napisał/a: | mam pytanko jak wygląda procedur przyjmowania reklamacji na Food? |
każdy food przyjęty od klienta teoretycznie powinniśmy wrzucać w PL, jeśli klient oddaje coś bo stwierdził jakąś wadę to dodatkowo dzwonimy do BOK. |
_________________ klient w krawacie jest mniej awanturujący się |
|
|
|
|
|