Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
@jagodak
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 06 Sty 2012 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2012-05-13, 23:50
|
|
|
mercuwichura napisał/a: | piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA |
I takie mają prawo, ja zawsze wszystko przyjmuje, pod warunkiem że nie nosi śladów użytkowania. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
|
|
|
#tklient
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 99
0
0
|
Wysłany: 2012-05-14, 07:15
|
|
|
jak niechcą na tym przyjąć idź na inny sklep może tam przyjmą, nie ma znaczenia na którym sklepie oddajesz |
|
|
|
|
ssman1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-14, 07:28
|
|
|
u mnie przyjmujemy kompletnie wszystko w końcu klient nasz pan a na niektórych sram... sorki ale mamy panią która jak coś kupi z noon-foodu to obstawiamy za ile przyjdzie to zwrócić. zawsze ta menda coś wymyśli... i fakt towar można oddać lub wymienić wszędzie bez względu w której biedronce został zrobiony. konsument ma swoje prawa |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-14, 09:51
|
|
|
mercuwichura napisał/a: | piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA |
Klienci już dawno o tym wiedzą, takie inormacje rozchodzą się wśród nich bardzo szybko... |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-05-14, 09:57
|
|
|
jan kowalski, dokładnie, przykładowo pokazuje się książeczka z ofertą w której jest podkaszarka, to zaraz zjawiają się z reklamacją, bo a nóż się załapią na nową |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-05-14, 10:05
|
|
|
DarkSide napisał/a: | jan kowalski, dokładnie, przykładowo pokazuje się książeczka z ofertą w której jest podkaszarka, to zaraz zjawiają się z reklamacją, bo a nóż się załapią na nową |
Znam kolesia który kilka lat temu kupił młot udarowy... i cały czas jest on prawie nowy |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-05-14, 10:11
|
|
|
jan kowalski, polak potrafi i wie jak się ustawic :D |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@mercuwichura
MERCU
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 352 Skąd: B2...
0
0
|
Wysłany: 2012-05-14, 11:37
|
|
|
tylko czemu są zawsze problemy jak kasjer chce coś oddać,on to już nie klient ??? |
|
|
|
|
adaxos1
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 12 Lip 2011 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2012-05-14, 14:15
|
|
|
Wiecie ja poszedłem do innej biedronki, nie do swojej macierzystej... a dziś poszedłem do innej w moim mieście i przyjęli tablet i czekam dwa tygodnie na odpowiedz co i jak. |
|
|
|
|
#Jahanna
Czekam...
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 02 Gru 2011 Posty: 102 Skąd: ze wsi
0
0
|
Wysłany: 2012-05-16, 20:56
|
|
|
mercuwichura,
"piszcie tak dalej to zaczną..." A to jest racja, już jest temat o parówkach czekajcie tylko jak się posypia nowe watki swoja droga jak klient przyniesie coś po 3 miesiącach żeby zwrócić to mam to uczynić bo inaczej będzie on niezadowolony a przecież każda reklamacja ma być rozpatrzona na jego korzyść ? Wtf ? |
_________________ ''Idziemy przez ten świat samotnie, ale jeśli mamy szczęście, to przez jedną chwilę należymy do kogoś
i ta jedna chwila pozwala nam przetrwać całe wypełnione samotnością życie.'' |
|
|
|
|
@nn79
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 12 Mar 2011 Posty: 215
0
0
|
Wysłany: 2012-05-17, 08:49
|
|
|
Taka jest polityka firmy i narzekanie nic nie da. Trzeba się z nią pogodzić i dostosować się do standardów narzuconych przez JMD. Niestosowanie się do zaleceń przełożonych wyższego szczebla niesie zazwyczaj przykre konsekwencje...
Takie procedury maja na celu pokazanie klientowi, ze zakup w Biedronce się opłaca, bo zawsze można zwrócić coś, co klientowi nie pasuje. Dzięki temu będzie skłonny kupić u nas daną rzecz niż gdzie indziej. I nawet jeżeli będzie jakiś procent zwrotów tej rzeczy, to firma zyska większy obrót, bo klient przyjdzie jeszcze raz i jeszcze. |
|
|
|
|
#Jahanna
Czekam...
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 02 Gru 2011 Posty: 102 Skąd: ze wsi
0
0
|
Wysłany: 2012-05-17, 16:52
|
|
|
no oplaca oplaca bo mozna zwracac bez ograniczen... |
_________________ ''Idziemy przez ten świat samotnie, ale jeśli mamy szczęście, to przez jedną chwilę należymy do kogoś
i ta jedna chwila pozwala nam przetrwać całe wypełnione samotnością życie.'' |
|
|
|
|
walek2223
Stanowisko: klient
Dołączył: 10 Lis 2013 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2013-11-10, 21:25
|
|
|
Jako klient mam pytanie ponieważ kupiłem oprawę do żarówki, działa poprawnie ale osobiście wolałbym tą z innymi funkcjami. Ta którą kupiłem otworzyłem z opakowania (te jednorazowe plastiki ) i teraz się zastanawiam czy mogę taki towar zwrócić ? |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-10, 22:11
|
|
|
Skoro działa poprawnie, a już ja otworzyłeś - więc nie jest pełnowartościowa, to nie przyjmą. |
|
|
|
|
~Tom21231
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 47
0
0
|
Wysłany: 2013-11-10, 23:57
|
|
|
Btw czytam i nigdzie się nie doczytałem o wzmiankach które ostatnio wprowadzili, a mianowicie o nowych systemach zwracania towaru pełnowartościowego wszystko przyszło na pocztę było 3-4 strony o tym jak teraz wygląda reklamacja tak na marginesie teraz do każdego zwrotu pełnowartościowego musicie mieć paragon inaczej musicie odmówić zwrotu druga sprawa uszkodzony musicie najpierw oddać do naprawy z tego co pamiętam a potem dopiero po upływie 14dni dostajecie informacje czy bedzie naprawione i czy należy się zwrot gotówki klientowi oczywiście zwrot np ? ze względu na kolor kształt itp możecie wymieniać bez problemowo klientowi. |
|
|
|
|
|