Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
@jagodak 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 06 Sty 2012
Posty: 365
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-13, 23:50   

mercuwichura napisał/a:
piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA

I takie mają prawo, ja zawsze wszystko przyjmuje, pod warunkiem że nie nosi śladów użytkowania.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem
 
     
#tklient

Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 99
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-14, 07:15   

jak niechcą na tym przyjąć idź na inny sklep może tam przyjmą, nie ma znaczenia na którym sklepie oddajesz :)
 
     
ssman1982
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-14, 07:28   

u mnie przyjmujemy kompletnie wszystko w końcu klient nasz pan a na niektórych sram... sorki ale mamy panią która jak coś kupi z noon-foodu to obstawiamy za ile przyjdzie to zwrócić. zawsze ta menda coś wymyśli... i fakt towar można oddać lub wymienić wszędzie bez względu w której biedronce został zrobiony. konsument ma swoje prawa
 
     
jan kowalski
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-14, 09:51   

mercuwichura napisał/a:
piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA

Klienci już dawno o tym wiedzą, takie inormacje rozchodzą się wśród nich bardzo szybko... ;)
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-14, 09:57   

jan kowalski, dokładnie, przykładowo pokazuje się książeczka z ofertą w której jest podkaszarka, to zaraz zjawiają się z reklamacją, bo a nóż się załapią na nową :P
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
jan kowalski
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-14, 10:05   

DarkSide napisał/a:
jan kowalski, dokładnie, przykładowo pokazuje się książeczka z ofertą w której jest podkaszarka, to zaraz zjawiają się z reklamacją, bo a nóż się załapią na nową :P

Znam kolesia który kilka lat temu kupił młot udarowy... i cały czas jest on prawie nowy ;)
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-14, 10:11   

jan kowalski, polak potrafi i wie jak się ustawic :D
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@mercuwichura 
MERCU

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 352
Skąd: B2...
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-14, 11:37   

tylko czemu są zawsze problemy jak kasjer chce coś oddać,on to już nie klient ???
 
 
     
adaxos1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-14, 14:15   

Wiecie ja poszedłem do innej biedronki, nie do swojej macierzystej... a dziś poszedłem do innej w moim mieście i przyjęli tablet i czekam dwa tygodnie na odpowiedz co i jak.
 
     
#Jahanna 
Czekam...

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 02 Gru 2011
Posty: 102
Skąd: ze wsi
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-16, 20:56   

mercuwichura,
"piszcie tak dalej to zaczną..." A to jest racja, już jest temat o parówkach :) czekajcie tylko jak się posypia nowe watki :) swoja droga jak klient przyniesie coś po 3 miesiącach żeby zwrócić to mam to uczynić bo inaczej będzie on niezadowolony a przecież każda reklamacja ma być rozpatrzona na jego korzyść ? :) Wtf ? :/
_________________
''Idziemy przez ten świat samotnie, ale jeśli mamy szczęście, to przez jedną chwilę należymy do kogoś
i ta jedna chwila pozwala nam przetrwać całe wypełnione samotnością życie.''
 
     
@nn79 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 12 Mar 2011
Posty: 215
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-17, 08:49   

Taka jest polityka firmy i narzekanie nic nie da. Trzeba się z nią pogodzić i dostosować się do standardów narzuconych przez JMD. Niestosowanie się do zaleceń przełożonych wyższego szczebla niesie zazwyczaj przykre konsekwencje...
Takie procedury maja na celu pokazanie klientowi, ze zakup w Biedronce się opłaca, bo zawsze można zwrócić coś, co klientowi nie pasuje. Dzięki temu będzie skłonny kupić u nas daną rzecz niż gdzie indziej. I nawet jeżeli będzie jakiś procent zwrotów tej rzeczy, to firma zyska większy obrót, bo klient przyjdzie jeszcze raz i jeszcze.
 
     
#Jahanna 
Czekam...

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 02 Gru 2011
Posty: 102
Skąd: ze wsi
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-17, 16:52   

no oplaca oplaca bo mozna zwracac bez ograniczen... :P
_________________
''Idziemy przez ten świat samotnie, ale jeśli mamy szczęście, to przez jedną chwilę należymy do kogoś
i ta jedna chwila pozwala nam przetrwać całe wypełnione samotnością życie.''
 
     
walek2223

Stanowisko:
klient

Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-10, 21:25   

Jako klient mam pytanie ponieważ kupiłem oprawę do żarówki, działa poprawnie ale osobiście wolałbym tą z innymi funkcjami. Ta którą kupiłem otworzyłem z opakowania (te jednorazowe plastiki ) i teraz się zastanawiam czy mogę taki towar zwrócić ?
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-10, 22:11   

Skoro działa poprawnie, a już ja otworzyłeś - więc nie jest pełnowartościowa, to nie przyjmą.
 
     
~Tom21231

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 47
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-10, 23:57   

Btw czytam i nigdzie się nie doczytałem o wzmiankach które ostatnio wprowadzili, a mianowicie o nowych systemach zwracania towaru pełnowartościowego wszystko przyszło na pocztę było 3-4 strony o tym jak teraz wygląda reklamacja tak na marginesie teraz do każdego zwrotu pełnowartościowego musicie mieć paragon inaczej musicie odmówić zwrotu druga sprawa uszkodzony musicie najpierw oddać do naprawy z tego co pamiętam a potem dopiero po upływie 14dni dostajecie informacje czy bedzie naprawione i czy należy się zwrot gotówki klientowi oczywiście zwrot np ? ze względu na kolor kształt itp możecie wymieniać bez problemowo klientowi.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo