SKARGA NA PRACOWNIKA |
Autor |
Wiadomość |
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-19, 21:01
|
|
|
skoro miałaś do wydania bilonem 4 zl z groszami, a ona oddała całe 5 zl, to czyli zrobiła Ci manko? trzeba było powiedzieć, ze jak chce to niech ze swoich dokłada. |
|
|
|
|
~kicior_ek
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 20 Sie 2013 Posty: 45
0
0
|
Wysłany: 2015-05-20, 18:34
|
|
|
Nie zrobiła manka bo wzięła te drobne które wydałam + końcówkę od tej klientki, czyli w sumie 5zł i zamieniła na cała 5zł. Ale sam fakt, tego jak mnie potraktowała, podważyła moje zdanie, mimo tego, że później innym klientom już wgl nie miałam jak wydać.
Poza tym wielka pani ZKS, która ciągle opowiada jak to "załatwia" klientów, nagle ze mnie zrobiła najgorszą, a klientki żądanie spełniła bez mrugnięcia okiem i jeszcze ją przeprosiła. Dobrze, że mi nie rozkazała przepraszać |
_________________ "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego." Piotr I Wielki - idealne w odniesieniu do wymagań kierowników Biedronki... |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2015-05-20, 19:08
|
|
|
Taki jest zakres jej obowiązków. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść klienta. |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
1
0
|
Wysłany: 2015-05-20, 19:43
|
|
|
Beznadziejna zasada. Przyzwyczajamy klientów do tego, że mogą robić u nas wszystko, a później dziwimy się skąd tyle chamstwa i prostactwa. |
|
|
|
|
@Marakesz
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 226
0
0
|
Wysłany: 2015-05-20, 19:44
|
|
|
fryndzel napisał/a: | Taki jest zakres jej obowiązków. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść klienta. |
W którym miejscu ta sytuacja jest sporna? |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2015-05-20, 20:50
|
|
|
W takim, ze klient ma wyjsc w miare naszych mozliwosci zadowolony, a kasjerka miala jeszcze 5zl wiec powinna je wydac. Kazdy z nas rozumie ta sytuacje ze musiala oddac ostatnia 5, ale niestety w mysl zasadom firmy tak powinna zrobic. |
|
|
|
|
~kicior_ek
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 20 Sie 2013 Posty: 45
0
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 20:18
|
|
|
A jeśli następnym razem klient sobie zażyczy żeby do zakupów zrobić mu loda to kasjerka w myśl zasadom firmy powinna mu go zrobić, aby klient wyszedł zadowolony. Kierowniczka natomiast powinna tego dopilnować sprawdzając, czy klientowi się podobało.
Ludzie, co to za paranoja?! ;/
Dobrze, że pracuje ostatni miesiąc. |
_________________ "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego." Piotr I Wielki - idealne w odniesieniu do wymagań kierowników Biedronki... |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
1
0
|
Wysłany: 2015-05-21, 21:46
|
|
|
kicior_ek, nie podrzucaj pomysłów. -.- :D |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-21, 22:07
|
|
|
co innego brak kultury i chamstwo, a co innego działanie w myśl wytycznych firmy i dostosowanie się do jej wytycznych. |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
1
|
Wysłany: 2015-05-26, 11:43
|
|
|
Jeden klient powiedział że złoży na mnie skargę grzecznie mu powiedziałam gdzie powinien zadzwonić. Ja też zadzwoniłam do swojej kr powiadomić o sytuacji i mojej wersji wydarzeń. Minął ponad miesiąc i nic. Domniemam że miał zły poranek |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-05-26, 12:41
|
|
|
Na mnie juz bylo tyle skarg ze rejon stwierdzil ze jestem niereformowalny 😃 |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
1
|
Wysłany: 2015-05-26, 14:01
|
|
|
Ja niedobrze się z tym czułam |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
justysia
Dołączył: 28 Kwi 2011 Posty: 19
0
0
|
Wysłany: 2015-05-26, 14:52
|
|
|
ja miałam skargę.sklep świeżo po remoncie bez zamontowanych dzwonków na kasę.potrzebna była interwencja kierownika musiałam zejść z kasy bo kierownik robił zamówienie w biurze.zawołałam koleżankę na kasę i sama tez wróciłam.pewien pan zirytował się że musiał czekać tak długo i wyszedł.napisał skargę że stał w kolejce 7min.chyba jego zegarek ma inny mechanizm bo na kamerach stał 2min.kr sprawdził kamery zaśmiał się że to co on nawypisywał to bzdury. |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
1
|
Wysłany: 2015-05-26, 18:52
|
|
|
mój był wredny i bardzo chamski |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
1
0
|
Wysłany: 2015-05-27, 15:22
|
|
|
Nie przejmujcie się takimi klientami. Widocznie są to ludzie coi mają jakieś problemy czy to w życiu zawodowym czy prywatnym i muszą się rozładować na innych osobach i tutaj niestety ale zawsze to trafia na kasjera. Są to ludzie z kompleksami i tylko im współczuć. Ja to zawsze mówię "miej na takiego klienta i taką skargę wyj...e" i głowa do góry. |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
|