Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SKARGA NA PRACOWNIKA
Autor Wiadomość
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-19, 21:01   

skoro miałaś do wydania bilonem 4 zl z groszami, a ona oddała całe 5 zl, to czyli zrobiła Ci manko? trzeba było powiedzieć, ze jak chce to niech ze swoich dokłada.
 
     
~kicior_ek 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 20 Sie 2013
Posty: 45
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-20, 18:34   

Nie zrobiła manka bo wzięła te drobne które wydałam + końcówkę od tej klientki, czyli w sumie 5zł i zamieniła na cała 5zł. Ale sam fakt, tego jak mnie potraktowała, podważyła moje zdanie, mimo tego, że później innym klientom już wgl nie miałam jak wydać.
Poza tym wielka pani ZKS, która ciągle opowiada jak to "załatwia" klientów, nagle ze mnie zrobiła najgorszą, a klientki żądanie spełniła bez mrugnięcia okiem i jeszcze ją przeprosiła. Dobrze, że mi nie rozkazała przepraszać :bu:
_________________
"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego." Piotr I Wielki - idealne w odniesieniu do wymagań kierowników Biedronki...
  Ocena JMP: 3/10
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-20, 19:08   

Taki jest zakres jej obowiązków. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść klienta.
 
     
Mariano

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 356
1 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-05-20, 19:43   

Beznadziejna zasada. Przyzwyczajamy klientów do tego, że mogą robić u nas wszystko, a później dziwimy się skąd tyle chamstwa i prostactwa.
 
     
@Marakesz 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 226
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-20, 19:44   

fryndzel napisał/a:
Taki jest zakres jej obowiązków. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść klienta.


W którym miejscu ta sytuacja jest sporna?
 
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-20, 20:50   

W takim, ze klient ma wyjsc w miare naszych mozliwosci zadowolony, a kasjerka miala jeszcze 5zl wiec powinna je wydac. Kazdy z nas rozumie ta sytuacje ze musiala oddac ostatnia 5, ale niestety w mysl zasadom firmy tak powinna zrobic.
 
     
~kicior_ek 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 20 Sie 2013
Posty: 45
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-21, 20:18   

A jeśli następnym razem klient sobie zażyczy żeby do zakupów zrobić mu loda to kasjerka w myśl zasadom firmy powinna mu go zrobić, aby klient wyszedł zadowolony. Kierowniczka natomiast powinna tego dopilnować sprawdzając, czy klientowi się podobało.
Ludzie, co to za paranoja?! ;/
Dobrze, że pracuje ostatni miesiąc.
_________________
"Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty, tak, by swoim pojmowaniem sprawy nie peszyć przełożonego." Piotr I Wielki - idealne w odniesieniu do wymagań kierowników Biedronki...
  Ocena JMP: 3/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-21, 21:46   

kicior_ek, nie podrzucaj pomysłów. -.- :D
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-21, 22:07   

co innego brak kultury i chamstwo, a co innego działanie w myśl wytycznych firmy i dostosowanie się do jej wytycznych.
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-05-26, 11:43   

Jeden klient powiedział że złoży na mnie skargę ;) grzecznie mu powiedziałam gdzie powinien zadzwonić. Ja też zadzwoniłam do swojej kr powiadomić o sytuacji i mojej wersji wydarzeń. Minął ponad miesiąc i nic. Domniemam że miał zły poranek :/
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-26, 12:41   

Na mnie juz bylo tyle skarg ze rejon stwierdzil ze jestem niereformowalny 😃
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-05-26, 14:01   

Ja niedobrze się z tym czułam
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
justysia

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 19
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-26, 14:52   

ja miałam skargę.sklep świeżo po remoncie bez zamontowanych dzwonków na kasę.potrzebna była interwencja kierownika musiałam zejść z kasy bo kierownik robił zamówienie w biurze.zawołałam koleżankę na kasę i sama tez wróciłam.pewien pan zirytował się że musiał czekać tak długo i wyszedł.napisał skargę że stał w kolejce 7min.chyba jego zegarek ma inny mechanizm bo na kamerach stał 2min.kr sprawdził kamery zaśmiał się że to co on nawypisywał to bzdury.
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-05-26, 18:52   

mój był wredny i bardzo chamski :/
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-27, 15:22   

Nie przejmujcie się takimi klientami. Widocznie są to ludzie coi mają jakieś problemy czy to w życiu zawodowym czy prywatnym i muszą się rozładować na innych osobach i tutaj niestety ale zawsze to trafia na kasjera. Są to ludzie z kompleksami i tylko im współczuć. Ja to zawsze mówię "miej na takiego klienta i taką skargę wyj...e" i głowa do góry.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo