tajemniczy klient |
Autor |
Wiadomość |
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
1
0
|
Wysłany: 2015-05-06, 13:15
|
|
|
podstawa budowania sprzedaży:
klient: czy ten ser jest dobry.
ja: proszę pana najlepszy jaki kiedykolwiek jadłem, i klient bierze trzys sztuki :D |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@adrianooo
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 247
0
0
|
Wysłany: 2015-05-07, 09:33
|
|
|
hahah gdybym tak robił zawsze to w sumie półki były były puste , co przełożyło by się na wzrost sprzedaży
Brodacz Dobry patent |
|
|
|
|
fibi
Stanowisko: klient
Dołączyła: 09 Cze 2015 Posty: 1 Skąd: Warszawa
0
0
|
Wysłany: 2015-06-10, 20:07
|
|
|
Witam. Studiuję w Warszawie- mieszkam w Bielsku.
Zawsze się zaopatruję w Biedronce. Dla mnie to najlepszy sklep |
_________________ nauka pływania bielsko |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
1
0
|
Wysłany: 2015-06-10, 20:23
|
|
|
Witamy na najlepszym forum. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
1
|
Wysłany: 2015-06-10, 20:59
|
|
|
Taaa... studenci kochają biedronkę |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
joanna1
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 03 Mar 2015 Posty: 18
1
0
|
Wysłany: 2015-06-23, 09:54
|
|
|
Robię podobnie, a zazwyczaj jeśli klient o coś pyta, to zawsze mogę mu polecić lepszy produkt w/g mnie i tak robię, tzn. droższy, i mam satysfakcję, że kupują to co chcę znam tych moich klientów już na tyle, że wiem co preferują, a są i tacy,co w większości przypadków potrzebują rady i tak naprawdę decydowania za nich, bo przecież wiedzą, że badziewia im nie wcisnę....nawet nie wiesz jaką mam satysfakcję w tym wszystkim, a jeszcze większą, gdy przychodzą z powrotem i chwalą, że miałam rację i takie tam, to naprawdę miłe, fajnie mieć więź z klientami to napędza naprawdę niesamowicie pozytywnie |
_________________ Joanna |
|
|
|
|
~Wiosenka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 25 Mar 2013 Posty: 40
0
0
|
Wysłany: 2015-07-23, 09:02
|
|
|
Witajcie.
Czy ktoś się orientuje czy można jakoś z dokładnością sprawdzić dzień w którym był TK. Pewne rzeczy z wizyty są dla Naszej ekipy nie jasne. ;/ |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-07-23, 15:41
|
|
|
KR ma taką możliwość
[ Dodano: 2015-07-23, 16:51 ]
chociaż data wizyty i tak jest podana więc jeżeli zapis pozwala to sprawdźcie monitoring albo wystarczy sprawdzić kto był na zmianie to tez coś rozjaśni |
|
|
|
|
~kendzirko
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2015-07-24, 08:10
|
|
|
Najlepsze są punkty w audycie:
1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
2) czy na sklepie brakowało ceny?
Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny. |
_________________ Głupota ludzka jest jak rzeka- im szersza, tym ciężej ją ominąć. |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
Wysłany: 2015-07-24, 09:51
|
|
|
Jak dobrze przeczytałam scenariusz to za spelnienie standardów akcji promocyjnej jest1 punkt a za niespełnienie nie ma punktów ujemnych .
Tylko o jakiej akcji mamy mu powiedzieć? Urzadzamy mieśzkanie? Kup więcej za mniej? Wina nowego świata? Mega rabatach? |
|
|
|
|
@żuczek1
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Maj 2015 Posty: 297
0
0
|
Wysłany: 2015-07-24, 10:32
|
|
|
Jak to nie ma ujemnych punktów nam właśnie za to odjęli ;( |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
Wysłany: 2015-07-24, 11:01
|
|
|
Za ODP tak był 1 punkt
Za nie 0 punktów . sprawdze dzisiaj ,bo w końcu wydrukowali scenariusz i leży na socjalnym .
U nas naradzie nie ma wyników a TK zawsze bywał u nas między 9 a 11 i niestety zawsze punkt za kolejki brak ceny premi brak |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2015-07-24, 11:17
|
|
|
W ostatnim raporcie jest wyjaśnione o co chodzi z ta akcją promocyjną. Za przykład podana jest kukurydza. klient pyta o kukurydze my go prowadzimy i mowimy np. zachecam do skorzystania zoferty combo kupując 3 szt płaci pan jak za dwie. Masakra człowiek nie ma czasu na nim a bedzie opowiadal o wszystkim, a czasami nawet nie skojarzy sie ze to jest w jakiejs akcji. |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
2
0
|
Wysłany: 2015-07-24, 12:34
|
|
|
czyli robią wszystko, żeby premii nie było... |
|
|
|
|
~Wiosenka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 25 Mar 2013 Posty: 40
0
0
|
Wysłany: 2015-07-24, 15:28
|
|
|
kendzirko napisał/a: | Najlepsze są punkty w audycie:
1)Czy sklep spełnił standardy co do akcji promocyjnej? o co tu chodzi to wyjaśnienia nie ma
2) czy na sklepie brakowało ceny?
Jeszcze nie widziałem sklepu na którym by były wszystkie ceny. |
U Nas to samo,jest coraz gorzej,nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ,ale odechciewa się pracować!Sprzedaż wzrosła Nam o 200% straty spadły a TK MASAKRA |
|
|
|
|
|