tajemniczy klient |
Autor |
Wiadomość |
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-01-26, 22:58
|
|
|
Katarina09 napisał/a: | oczywiście że uważam ze tk jest zaklamany dlaczego po skończonej kontroli niewejdzie do biura po pieczątke i podpis że takową kontrol wykonał i wtedy tez my wiedząc że był wtedy i wtedy widzimy co było w opisie nie tak , że podłoga byla taka czy taka czy kolejki czy też inne błedy |
jak sama jego nazwa wskazuje tajemniczy klient nie może być nam znany, bo taka jego rola, a wytyczne masz w raporcie po nim co było nie tak, i kiedy był, więc jeśli pamiętasz czy Ty byłaś na zmianie bądź ktoś inny to możesz wrócić pamięcia badź za pomocą monitoringu i sie dowiesz, że np ta podloga była brudna. i chyba jeśli się nie myle to kr mają dostęp do większych szczegółów ale nie mogą podac |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-01-26, 23:06
|
|
|
Nie mylisz się i co więcej kr po zweryfikowaniu takiej kontroli może się "odwołać" od takiego raportu |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-01-31, 11:29
|
|
|
tylkoto odwołanie to czasami strata czasu i nerwów |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-01-31, 11:54
|
|
|
brodacz1989 napisał/a: | tylkoto odwołanie to czasami strata czasu i nerwów | ale w takim przypadku nawet jeżeli odwołanie to strata czasu i nerwów lepiej jest wyjaśnić całą sytuację żeby pracownicy mieli poczucie że dobrze wykonują swoją robotę , a że nie mają wpływu na pewne decyzje na górze to już inna sprawa . Powiedz jakiego kr byś wolał : takiego który coś robi w sprawie niesprawiedliwego wyniku TK czy takiego który ma to gdzieś ? |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
1
0
|
Wysłany: 2015-01-31, 13:32
|
|
|
Mnie to trochę dziwią takie "nagłe zwroty akcji" przy ocenie i wielkie nią zaskoczenie. Przecież ona nie bierze się znikąd i chyba nie jest wielką niewiadomą. Argumenty które przytacza oceniający dzieją się w ciągu całego roku i jest czas się przyzwyczaić i ewentualnie na bieżąco prostować. No chyba że ktoś cały rok broi nie wykazując skruchy a na koniec spodziewa się amnezji kierownika i myśli tylko o ewentualnej premii. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
qweerty [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-01, 14:32
|
|
|
Hell napisał/a: | Mnie to trochę dziwią takie "nagłe zwroty akcji" przy ocenie i wielkie nią zaskoczenie. Przecież ona nie bierze się znikąd i chyba nie jest wielką niewiadomą. Argumenty które przytacza oceniający dzieją się w ciągu całego roku i jest czas się przyzwyczaić i ewentualnie na bieżąco prostować. No chyba że ktoś cały rok broi nie wykazując skruchy a na koniec spodziewa się amnezji kierownika i myśli tylko o ewentualnej premii. |
Kochana Hell a słyszałaś o czymś takim jak nacisk kr na wystawienie na poziomie PP1 oceny takiej a nie innej? SOP z założenia miał być programem motywującym i ocenianiem potencjału a jest często narzędziem do własnych rozgrywek personalnych .Od kiedy pojawił się SOP znalazł się jako jeden z argumentów do wypowiadania umów o pracę. Ostatnio się już nie pojawia może dlatego że SOP nie znajduje odzwierciedlenia w regulaminie pracy.
Bardzo mnie osobiście ostatnio cieszy niefrasobliwość osób rozwiązujących umowę z pracownikami zwłaszcza zatrudnionych na czas nieokreślony. Nie przykładają się do zarzutów przez co widoczne są ich intencje w sądach pracy. Chociaż z drugiej strony może to oznaczać że nie widzą zagrożenia ze strony społecznej w JMP i po prostu ignorują zagrożenia........ |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2015-02-01, 18:29
|
|
|
No właśnie nie.
Z tego miejsca pragnę podziękować moim przełożonym za normalne podejście (z tego co się tutaj czyta) do wieeeeelu tematów. :ukloon: |
|
|
|
|
~portofino
Dołączył: 20 Lut 2012 Posty: 28
0
0
|
Wysłany: 2015-02-13, 14:45
|
|
|
Katarina09 napisał/a: | oczywiście że uważam ze tk jest zaklamany dlaczego po skończonej kontroli niewejdzie do biura po pieczątke i podpis że takową kontrol wykonał i wtedy tez my wiedząc że był wtedy i wtedy widzimy co było w opisie nie tak , że podłoga byla taka czy taka czy kolejki czy też inne błedy |
Scenariusz zabrania tajemniczemu klientowi udzielania informacji na temat tego, co naprawdę robi w sklepie.
W razie zdemaskowania tajemniczego klienta, ten ma wyjść ze sklepu natychmiast i poinformować o tym firmę badawczą.
W interesie pracownika audytowanego jest udawanie, że nie rozpoznał tajemniczego klienta. Wtedy audyt jest ważny, najprawdopodobniej masz okazję do poprawy wyniku badania. A tak przy zdemaskowaniu TK narażasz się na dodatkowe badania i szansę na niepowodzenie.
Sama nazwa mówi: tajemniczy klient, a nie audytor, kontroler. Tu jak najbardziej oficjalne kontrole są na miejscu. |
|
|
|
|
@adrianooo
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 247
0
0
|
Wysłany: 2015-02-19, 13:55
|
|
|
Dzień kontroli 7.02.15 wynik 36,5 % może mi ktoś wytłumaczyć co może być głównym tego powodem ?
Jak zobaczyłem to po prostu się załamałem ;/ |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-02-19, 13:57
|
|
|
na raporcie masz jakie standardy nie zostały spełnione ... |
|
|
|
|
@adrianooo
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 247
0
0
|
Wysłany: 2015-02-19, 14:28
|
|
|
Nie ma raportu,, na wierzchu,, bynajmniej nie było jak swą obecnością znajdowałem się w pracy... |
|
|
|
|
@czarownica25
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
Wysłany: 2015-02-19, 14:30
|
|
|
powiedz ks, zks żeby Ci udostpnili |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-02-19, 14:33
|
|
|
"swą obecnością" jak ty ładnie piszesz sorki że po za tematem a wracając do : jakas totalna katastrofa musiała nastąpić skoro macie taki wynik |
|
|
|
|
@kogata
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 357
0
0
|
Wysłany: 2015-02-19, 15:18
|
|
|
niekoniecznie katastrofa, brzydkie kwiaty -2, brak ceny OW -2 , brak dzień dobry lub kolejka po chłodnię -2 i jeszcze coś do tego, jakieś duperele, i wynik niestety tak wygląda. U mnie na którymś raporcie za brak toreb chyba -2, i z jednego kryterium - porządek i standardy 86,4, a ogólny wynik 94 z groszami. Wcale nie musi być dużo na nie, ale jak walą pkt ujemne to szybciutko okazuje się że kontrolowana biedronka jest zasyfiała i pracują w niej same lenie. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2015-02-19, 16:11
|
|
|
albo tajemniczy pedantyczny |
|
|
|
|
|