Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja
Autor Wiadomość
Isuzu29 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Gru 2014
Posty: 1
Wysłany: 2014-12-07, 19:59   Reklamacja

Witam forumowiczów, dzisiaj oddałem na gwarancje Laptopa którego kupiłem 1,5 roku temu.
Kierownik sklepu poinformował mnie że będę oczekiwać do 14 dni ale może to potrwać krócej.
Z zasady wiem iż przed świętami ten okres jest znacznie dłuższy.

Moje pytanie brzmi: Czy waszym zdaniem powinienem czekać na jakąś informacje telefoniczną czy mam sam chodzić do tej biedronki co kilka dni i się dowiadywać jak sprawa stoi ?

Lub jeśli ktoś wie, to niech mi napisze ile z reguły trwa naprawa lub wymiana sprzetu w biedronce.

Dziękuje z góry za odpowiedzi
  Ocena JMP: 4/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-07, 20:02   

Wszystko zależy od rodzaju usterki, ja na twoim miejscu co kilka dni pytałabym jak tam sprawa się rozwija.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-07, 23:35   

my jak dostaniemy info co i jak zawsze dzwonimy, jest tak dla nas wygodniej niż co kilka dni odpowiadać na te same pytania
  Ocena JMP: 3/10
     
@owadzik2 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 04 Kwi 2012
Posty: 250
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-08, 09:00   

ja wysyłam sms-a
_________________
Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach
 
     
danielos333

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-08, 09:12   

ja na bieżąco dzwonię do klienta jak tylko na pulpicie komputera pojawi się informacja rozstrzygająca i zamykam reklamacje
  Ocena JMP: 4/10
     
#argen64


Stanowisko:
klient

Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 61
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-08, 10:28   

Osobiście bym nie dzwonił i czekał na wiadomość. Jeżeli nie byłoby żadnej informacji w ciągu 14 dni, poszedłbym w 15 dzień i poprosił o zwrot pieniędzy. Jeżeli tak jak piszesz, że laptopa masz 1,5 roku to za sumę którą ci zwrócą kupisz obecnie lepszego. Pozdrawiam.
 
     
@misiunia_32 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 167
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-08, 10:53   

ja już ponad miesiąc czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji i do dzisiaj cisza
 
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-08, 11:03   

W takim wypadku warto udać się do sklepu z protokołem reklamacji bo co sklep to obyczaj, może ktoś "zapomniał" Cię poinformować. Jeżeli jest to towar wartościowy, a nie sklep nie dostał informacji (bo i tak się zdarza) to na Twoim miejscu zadzwoniłabym do Biura Obsługi Klienta.
  Ocena JMP: 3/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-08, 13:43   

argen64 napisał/a:
Osobiście bym nie dzwonił i czekał na wiadomość. Jeżeli nie byłoby żadnej informacji w ciągu 14 dni, poszedłbym w 15 dzień i poprosił o zwrot pieniędzy. Jeżeli tak jak piszesz, że laptopa masz 1,5 roku to za sumę którą ci zwrócą kupisz obecnie lepszego. Pozdrawiam.
Jeżeli nie ma informacji po 14 dniach, wtedy uważa się reklamację za zasadną i zgadza się na załatwienie reklamacji zgodnie z żądaniem w niej zgłoszonym. Ale nie ma nigdzie powiedzianego, że od razu klient dostaje kasę. Klient najpierw może domagać się tylko bezpłatnej naprawy, bądź bezpłatnej wymiany towaru, jeśli nie da się go naprawić.
 
     
~VanMaster 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-12-08, 15:06   

tak zgadzam się z wami ale zauważcie że biedronka jest pośrednikiem a nie producentem sprzętu i błędne jest myślenie że po 14 dniach roboczych dostaniecie naprawiony towar lub gotówkę biedronka ma 14 dni na poinformowanie klienta o tym co będzie się działo z tym towarem i dopiero od momętu dostarczenia go do serwisu jest odliczany faktyczny czas reklamacji więc dużo prościej jest zanieść towar do autoryzowanego serwisu danej marki w mieście niż reklamować przez sklep trwa to szybciej
_________________
M&M
  Ocena JMP: 7/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo