Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozmowy klientów przez telefon przy kasie
Autor Wiadomość
sprintek 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 7
Wysłany: 2014-12-01, 10:45   Rozmowy klientów przez telefon przy kasie

Jak reagujecie, gdy do kasy podchodzi klient rozmawiający przez telefon (u mnie nie są to rzadkie przypadki, co najmniej 3-4 przypadki na dzień, a nawet częściej).

Na początku pracy mocno zastanawiałem się co robić, zwracać uwagę, krzyczeć do klienta "dzień dobry", aby on łaskawie odpowiedział. Bardzo nie lubię takiej sytuacji.

Obecnie, jak podejdzie taki klient, który nawet nie zwróci na mnie uwagę tylko jest dalej zajęty rozmową, bez słów zaczynam kasowanie, na koniec podaję kwotę i czekam. Gdy klient dalej rozmawia, nawet go nie żegnam, tylko zwracam się do następej osoby "dzień dobry" i już standardowo zaczynam kasowanie.

A wy macie jakieś patenty na takich klientów?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo