Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zwroty na kasie
Autor Wiadomość
kasia.kasia

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-11-09, 17:08   zwroty na kasie

Witam Was serdecznie,

mam pytanko odnośnie robienia zwrotów na kasie. Uczę się na zks :)

1. Jeżeli klient chce zwrotu różnicy za towar (bo na kasie jest cena większa niż na cenówce), tak wiem że w kasie są ceny aktualne i widocznie ktoś nie zdjął cenówki ale takie sytuacje się zdarzają i kr mówił by rozwiązywać takie spory na korzyść klienta, a więc:

daję zwrot ->
skanuję identyfikator ->
daję NIE przy pytaniu o kupno przed 2011 rokiem->
skanuję towar->
zmiana ceny daję TAK->
wpisuję różnicę i daję PLU i gotówka

czy gdzieś się pomyliłam jesli tak to mnie poprawcie?

a druga kwestia kiedy klient chce zwrócić 2 różne towary z jednego paragonu:

skanuję jedną pozycję i co nalezy potem wcisnąć by zeskanować drugą rzecz i wszystko było na jednym zwrocie? Pytam bo po zeskanowaniu jednej pozycji pojawia się komunikat:
PLU DALEJ
Zmiana ceny NIE
to jak ten drugi towar zeskanować?
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-09, 17:33   

Pierwsze słyszę żeby tak oddawać różnicę w cenie. :eee:
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
kasia.kasia

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-09, 17:50   

A jak Ty to robisz?
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-09, 18:12   

to co opisałaś w pkt. 1 to normalna procedura zwrotu, tak zwracasz każdy towar. I jeśli zrobisz tak jak opisałaś, to na stan automatycznie wskakuje Tobie zwrócony towar, a fizycznie towaru nie masz, więc nie wiem czy to takie dobre wyjście. Jeśli znajdzie się taki upierdliwy klient, któremu nie wystarczą przeprosiny i koniecznie chce te 0,50 gr to u mnie po prostu oddajemy różnicę bez rejestrowania zwrotu na kasie, a niech się wypcha :)
A żeby zwrócić 2 towary, to je po prostu skanujesz jeden po drugim, po akceptacji ceny.
 
     
kasia.kasia

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-09, 18:21   

1. A jak jest różnica np. 3zł to też tak oddawać nie robiąc procedury zwrotu? :) Bo rozumiem, że inaczej zwrotu na różnicę zrobić nie można na kasie?

2. czyli rozumiem, że skanuję towar daję PLU (czyli dalej), pokazuje się cena i wtedy biorę kolejny towar i skanuję? :)

bardzo Ci dziękuję :)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-09, 18:28   

1. W ogóle nie ma na kasie zwrotu na różnicę w cenie (a przynajmniej ja nie znam), robiąc to w ten sposób przyjmujesz na stan zwracany towar. I jeśli to jest mleko to ok, jedno obleci, ale gorzej jak cena Ci się nie zgadza np na komodzie o 10 zł. Przyjmiesz na stan komodę i to właśnie za 10 zł (bo chcesz oddać samą różnicę), a faktycznie komody nie masz i w konsekwencji będziesz musiała ją później wrzucić w PL - 159 zl?
2. tak
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-09, 18:38   

już widzę minę mojego kr jak podpisuje takie wypłaty. :D
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@B_Krakow 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 154
Skąd: Kraków
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-11, 21:28   

U mnie różnice w cenach zawsze oddawaliśmy i oddajemy ze swoich :/
 
     
#alexxx21 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Wrz 2013
Posty: 60
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-12, 17:11   

U mnie kierowniczka mówi że jak nie potrafimy porządnie cen pozmieniać to mamy ze swoich oddawać- tylko skąd wiadomo czy to ja nie zmieniłam tej ceny czy ktoś poprzednio?
  Ocena JMP: 8/10
     
@lokii

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 18 Gru 2012
Posty: 167
Skąd: ten swąd
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-13, 17:41   

nie oddaje kasy jak cena nie pasuje to zwrot towaru tlumacze ze firma nie przewidziala innej opcji. no chyba ze o drobne chodzi to w roznice kasjerska idzie
  Ocena JMP: 2/10
     
magda0112
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-13, 19:11   

a dlaczego kasjer ma wziąć na swoje barki różnice w cenie? kasjer nie jest odpowiedzialny za sprawdzenie i robienie etykiet cenowych...
 
     
~no_name_ona 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 26 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: Zagłebie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-13, 19:30   

my oddajemy z kasetki a na koniec zmiany ks nam doklada do to co zwrocilismy
_________________
Co nas nie zabije to wzmocni ;)
  Ocena JMP: 7/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-15, 21:32   

magda ale częste są takie sytuacje że kasjerowi nie chce się roznieść nowych cen....
 
     
@Kamillo 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 190
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-17, 23:46   

U mnie taka zasada jest, jeśli już dojdzie do takiej sytuacji to biorę pieniądze od kasjera z 1, jeśli się nazbiera powyżej 10 zł sam piszę wyjaśnienie :)
  Ocena JMP: 5/10
     
Noke 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 3
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-19, 15:36   

U mnie taka sama sytuacja jak u Pana powyżej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo