To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

BOP - Szacunek przełożonego dla pracownika i klienta.

karola15134 - 2013-04-22, 19:33
Temat postu: Szacunek przełożonego dla pracownika i klienta.
Jestem stałą klientką Biedronki w Ostródzie, będąc kolejny raz na zakupach trafiłam na sytuację kiedy prawdopodobnie osoba z kierownictwa z zewnątrz (osoba ta była ubrana po cywilnemu i miała identyfikator na szyi) zwracała bardzo głośno uwagę pracownikowi tego sklepu , może zrobiła to zasłużenie ale nie powinna tego robić w obecności klientów sklepu.
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca na sklepie tylko w odosobnionym miejscu, gdyż poczułam się bardzo niekomfortowo i nieprzyjemnie, nie mówiąc już o tym jak czuł się ten pracownik.

Według mnie Biedronka traci klientów przez takie zachowanie, nie wiem czy jeszcze kiedyś pójdę na zakupy do tego sklepu.

Jeżeli byliście światkami takich sytuacji to napiszcie o tym . Może to pomoże tym ludziom, którzy tam pracują.
Pozdrawiam

Hell - 2013-04-22, 20:28

karola15134, to trzeba było podejść do tego mądrali i mu nawrzucać, myślisz że pisanie tutaj coś pomoże?
DarkSide - 2013-04-22, 20:44

dokładnie. chcesz pomóc zgłoś to do BOK-u itp a pisanie nie pomoże..
biedronkaaa - 2013-04-22, 21:18

mi się wydaje że to nie klient pisze lecz pracownik danego sklepu:P
marta1 - 2013-04-22, 21:21

i tak też może być...
fruzia1 - 2013-04-22, 22:03

jako klient trzeba było zadzwonić na infolinie i naświetlić tą sytuację a nie pisać tu na forum gdzie wszyscy wiedza ze to standard takie zachowanie
pomatka - 2013-08-22, 19:25

estem stałą klientką Biedronki w Końskich, będąc kolejny raz na zakupach trafiłam na sytuację kiedy prawdopodobnie osoba z kierownictwa z zewnątrz (osoba ta była ubrana po cywilnemu zwracała bardzo głośno uwagę pracownikowi tego sklepu , może zrobiła to zasłużenie ale nie powinna tego robić w obecności klientów sklepu.
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca na sklepie tylko w odosobnionym miejscu, gdyż poczułam się bardzo niekomfortowo i nieprzyjemnie, nie mówiąc już o tym jak czuł się ten pracownik.

Według mnie Biedronka traci klientów przez takie zachowanie, nie wiem czy jeszcze kiedyś pójdę na zakupy do tego sklepu.

Jeżeli byliście światkami takich sytuacji to napiszcie o tym . Może to pomoże tym ludziom, którzy tam pracują.
Pozdrawiam

DarkSide - 2013-08-22, 19:36

pomatka, po Twoich wpisach wcześniejszych widać że nie klientką, tylko pracownikiem co ma problem. Więc nie trać czasu tylko zgłoś to wyżej a nie pisz na forum bo to nic CI nie pomoże ;)
Biedroneczka791 - 2013-08-22, 21:47

pomatka bardzo często zmieniasz stanowisko :bu: Już nie jesteś Kierownikiem Rejonu tylko klientem?
Hell - 2013-08-23, 08:38

Biedroneczka791, W sumie to się nie wyklucza. ;)
marta1 - 2013-08-23, 10:44

też racja :D
agaF - 2013-08-24, 09:11

my nasza byla ZKS niszczylismy jej wlasna bronia, czyli brakiem szacunku... cale szczescie bylo jeden za wszystkich wszyscy za jednego i nikt sie nie wylamal... teraz awansowala na inny sklep kilkadziesiat kilometrow od nas i mamy innego ZKS, ale wspolczujemy tamtym pracownikom... bez niej jest nam o niebo lepiej bo nikt nikogo nie buntuje i wrocilo stare zgranie... :yeah:
miły pracownik - 2013-09-06, 10:07

U nas też jest problem z ZKS i jest może pare osób a moze mi się tylko wydaje ze by staneły i powiedziałay co mysla i jak tu jest i jak jestesmy traktowani.
Ja obecnie przez ta osobe jestem na zwolnieniu i mam nerwice i ciagle na tabletkach.Biedronka nie szanuje i nigdy nie bedzie szanowac pracowników.Poprostu maj nie odpowiednich ludzi na stanowiskach i przez to beda tracic klientów.

malwis19 - 2013-09-06, 21:01

Nie biedronka lecz ludzie,którzy dla niej pracują i mają wybujałe ego.Myślą,że krzykiem i wyzwiskami coś osiągną,a tu nici...
Trzymaj się mocno miły pracowniku i nie daj jej powodów do radości,że góruje nad tobą :yeah:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group