Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fresh expert, pierwsza aleja
Autor Wiadomość
Kingax333 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 02 Mar 2020
Posty: 7
  Wysłany: 2022-08-06, 23:37   Fresh expert, pierwsza aleja

Witam, mam pytanie do osób na stanowisko expert ds. Produktów świeżych, tzw Fresh Expert. Jak jest u was w sklepach i na zmianach i jak to wszystko ogarniacie. U mnie na sklepie jestem od roku freshem. Wypiek wiadomo, czystość, warzywa owoce. Jak u was z premią i audytami. Audyt O/W. Jak się wyrabiacie i czy też macie harmonogram i robicie wszystko według kartki od alejki? My na sklepie o 6 gdy wbijamy się do pracy, mamy sprawdzać wózki w kolektorze czy są sprawne, zrobić RCHP o 6, wprowadzić pieczywo, przebrać i przejrzeć warzywniak po nocce, zrobić ceny do 8 rano ' cały warzywniak mięso, pieczywo, lodówka RTE. Dbać o czystość alejki, skarronowac i wyrównać lodówkę RTE, tzw Fifo ba warzywniaku, pilnować tygodnie na całym warzywniaku. Pilnować stanów pieczywa i słodkich donutów. Sprawdzać czystość lodówek i je rozmrażać i myć. U nas nie chcą wymienić i co się umyje 3 dni i chłodziarki są oszronione i tk zabiera nam za to punkty. Mamy pilnować porządek przed wejściem na dworze do sklepu. Jest tego mega dużo, wymagań zbyt wiele a więcej audytów, kontroli i zabierania premii. Jak wy to ogarniacie?! U mnie na sklepie jest 4 freszów. Czy macie między sobą jakiś ułożony plan /harmonogram to robicie w danych dniach??
 
     
Biedronka1239
[Usunięty]

Wysłany: 2022-08-07, 15:36   

Z tego co widzę to u nas część zadań fresha ogarnia nocka, chodzi tu o stoisko o/w i chłodnię ("supercena"). W ciągu dnia także "pomocnik fresha", czyli osoba na kasie "3". Myślę że freshe i tak z wieloma rzeczami nie wyrabiają. Przykład: ostatnio nie popatrzyłam na datę i kupiłam, a potem zwracałam chleb z piekarni który był 10 dni po terminie...audyt wyszedł beznadziejnie, znaleziono przeterminowaną drożdżówkę i coś tam jeszcze...brak siatek na o/w...czystość...cały czas nas ujebują na tym samym.
 
     
Kingax333 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 02 Mar 2020
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-08-07, 19:54   

U nas nocka tylko wykłada towar, układa warzywniak i mięso. Ceny robimy my zaraz po wprowadzeniu pieczywa i do pieczenia tego co nam brakuje na alejce na pieczywie. Resztę robimy wszystko my sami, latamy jak te głupie, są dni że wgl na przerwę nie idziemy. Nom stop poprawiamy pudełka po klientach którzy przebierają do samego spodu. Dokładnie, u nas też zabierają nom stop za coś.. Ostatni audyt TK, zabrane punkty za drożdżowki bo była jedna na drugiej i nikt nie powiedział że nagle nie wolno, zabrane za mięso powyżej Lini, gdzie to nocka wykłada towar a my tak naprawdę podchodzimy robiąc dopiero ceny, zabrane punkty za głupie puste pudełko które niby było koło kiwi, no i oszroniona chłodziarka na mięso. Gdzie tak naprawdę choć myjemy chłodziarki to na drugi dzień jest już oszroniona, a wymienić nic nie chcą. Jest masakra bo czepiają się o byle gówno, wymagań coraz więcej i nom stop zabierają premie. A prawda jest taka że nikt za nas nie chce przyjść i być freshem..
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-08-07, 20:57   

Kingax333, jak ja cieszę się że już nie pracuję na tych waszych nowych przepisach, to jakiś koszmar. Wiem jak funkcjonuje sklep i mam kilka w pobliżu to jest b. źle, gorzej niż przed tym ''freshem'', ale głowa do góry ISTNIEJE ŻYCIA BEZ BIEDRONKI :yeah:
_________________
cvb83
 
     
@woles 

Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 186
Skąd: GMW.cn
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-08-10, 08:48   

najlepsze rozwiązanie to nie zostać freshem
 
 
     
Biedronka1239
[Usunięty]

Wysłany: 2022-08-15, 18:28   

To jest wszystko po to żebyście tych premii jak najrzadziej na koncie widziały. Wymagań więcej i więcej, tylko robić nie ma komu, bo jest nas po prostu ZA MAŁO! Popatrzcie na inne sieci, w zależności od skali obrotów mają więcej pracowników. W Biedronce jest na odwrót. Patrzę na typową konkurencję w postaci Lidla w okolicy, oraz sieci franczyzowe typu Groszek, Delikatesy Centrum i tam jest więcej pracowników niż u nas i przez to sklep dużo lepiej ogarnięty, w Lidlu nigdy mnie też nie proszą o drobne przy kasie, bo zawsze mają ją pełną ;) Mam w okolicy sklep typu Groszek i naliczałam w tygodniu na drugiej zmianie 8 osób! Podczas gdy u nas jest w tym czasie 5 osób! (nie licząc prowadzącej zmianę). W Lidlu kiedyś gdy nas było 5, one w ten sam dzień miały 9!
 
     
Kingax333 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 02 Mar 2020
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-10-02, 14:18   

no właśnie. Co chwilę coś nowego wymyślają. My mamy sklep Kaizenowski. Mamy 4 freszów , czasem jest tak że na 1 zmianie jest 3 freszów a na drugiej ani jednego. Tabelę z zadaniami wypisane na każdą zmianę co do minuty ,co i o której mamy robić. Rano obowiązkiem fresza jest wprowadzić wózki w kolektor czy są sprawne, wprowadzić pieczywo i wypiec braki w między czasie. Ceny najlepiej zrobić do 9 rano, skartonować RTE. Czystość alejki. dorzucili nam do obowiązków sprawdzenie czystości przed sklepem. Na kazdej zmianie mamy chodzić po 3 razy. Co chwilę sprawdzać i zamiatac okruszki po pieczywie. Za to też TK zabiera punkty. Jest jakaś masakra. Pilnować wypieku , wprowadzać temperatury, Teraz kierownik wymyślił że o 18.30 jest kontrola pieczywa w podajnikach i o 19 mamy jeśli jest potrzeba zrobić wypiek extra o 19:oo i mamy specjalną tabele na chyba 15 indeksów i ta kartka zawsze na być zrobiona i spięta z naszą kartką z alejki. Pilnuj czystości, kartony z warzywniaka, foliówki, torebki na pieczywo i rekawiczki. Pilnuj czystości lodówek chłodziarek i trzeba je myć . Za dużo na glowie z tym wszystkim. i jeszcze pretensje że się człowiek nie wyrabia... Też tak u was jest ?? Każda chce zrezygnować ale żadna ze sprzedawców za żadne skarby nie chce przyjść za nas.
 
     
@Patrycja. 
Satanassss


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 26 Sie 2015
Posty: 260
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-10-02, 16:51   

to macie dziwne te listy bo na mojej nie ma czegoś takiego jak sprawdzanie wózków, robi to kierownik rano. Czystość przed sklepem robi ten co dostaje kartkę ze sprzątaniem codziennym/tygodniowym/miesięcznym. Temperatury robi też kierownik. A reszta zadań z tej listy to są zadania które zawsze miały być robione. To nie jest jakaś nowa rzecz. Ta lista jest dla Was, więc możecie porozmawiać z osobą która na waszym rejonie jest od Keizena i można listę zmienić.
_________________
Homo verecundus
  Ocena JMP: 6/10
     
~cwaniak 


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 60
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-10-03, 13:56   

Zgadzam się... Obowiązki z tej listy są obowiązkami standardowymi od dawna, ale twórca listy postanowił odciążyć gł. kierownictwo przez obciążenie dodatkową pracą freshów (temperatura, czystość przed sklepem, wózki). @Kingax333, teraz masz już tego świadomość więc możesz o tym porozmawiać. ;)
  Ocena JMP: 4/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo