Reklamacja tabletu |
Autor |
Wiadomość |
vonYanek
Stanowisko: klient
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-06-09, 08:47 Reklamacja tabletu
|
|
|
Cześć i kłaniam się wszystkim.
Mam pytanie:
Jak jest rozpatrywana gwarancja na tablet GoClever a73?
Sprzęt kupiłem na wielkim otwarciu 2000 biedronki w dniu 08-10-2012.
Jednak cały czas się wiesza, wolno działa itp. Jak jest rozpatrywana reklamacja? Dostaje zwrot pieniędzy od ręki, czy towar jest wysyłany na naprawę czy dostaję nowe, sprawne urządzenie?
Czy muszę oddać go do tej samej Biedronki co go kupowałem?
Proszę i dziękuję za informacje,
pozdrawiam Adam. |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 09:52
|
|
|
oddajesz do dowlonej biedronki, ktora odsyła go do serwisu producenta i ten rozpatruje cała reklamacje |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 09:52
|
|
|
Nie musisz do tej samej, zależy od kierownika czy ci przyjmie, ja tez tak miałam mi odesłali miesiąc czekania bo powiedzieli ze nie ma zwrotu kasy. W innym mieście bez problemu był zwrot więc zależy od. Kierownictwa szanownego. |
|
|
|
|
vonYanek
Stanowisko: klient
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 10:04
|
|
|
A nie wiecie przypadkiem jak w Łodzi wygląda od razu zwrot kasy? |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 10:10
|
|
|
raczej reklamacja i odeslanie, w przeciwnym razie to mozna kupic sobie wszystko a jak sie znudzi to oddać. |
|
|
|
|
skazany24 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-09, 14:44
|
|
|
Na sprzet rtv itp zawrze jest serwis a nie zwrot kasy. Co za kretyn mysli ze jak popsuje sprzet to kase mu oddadza zal.pl |
|
|
|
|
vonYanek
Stanowisko: klient
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 14:47
|
|
|
Do mnie pijesz?
nie wiem to się pytam, logiczne chyba?
Dzięki za odpowiedzi:) |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 16:29
|
|
|
skazany24 napisał/a: | Na sprzet rtv itp zawrze jest serwis a nie zwrot kasy. Co za kretyn mysli ze jak popsuje sprzet to kase mu oddadza zal.pl |
Taka jest polityka firmy ! klient ma wyjść zadowolony !
jeśli klient wymaga zwrotu gotówki to mu ją zwracam bez dyskusji jak nasze procedury nakazują !
a kretyni to nie znają procedur wypisują głupoty i czepiają się osób które znają te procedury. |
|
|
|
|
vonYanek
Stanowisko: klient
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 18:12
|
|
|
Czyli jak zażądam wymiany na nowy bądź zwrotu pieniędzy, to sklep ma obowiązek to uwzględnić? Dobrze rozumiem? |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 19:18
|
|
|
Dobrze rozumiesz, masz prawo być niezadowolony ... wtedy wymagasz zwrotu gotówki a osoba przyjmująca reklamacje powinna przejść z tobą do kasy i tą gotówkę ci wydać.
Jeśli tego nie chcą zrobić zgłoś do biura obsługi biedronki... albo poproś o rozmowę z głównym kierownikiem sklepu, jeśli to też nic nie da to poproś o kontakt z kierownikiem rejonu. |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 19:45
|
|
|
Ta sama syt co i u mnie... Ja zwróciłem bezproblemu ale nie u siebie... Oczywiście. Trochę przykre. |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 20:55
|
|
|
A co macie napisane na paragonie: Gwarancja jakości, W przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru gwarantujemy zwrot gotówki lub wymianę na inny towar.
Więc nie piszcie, że nie może go oddać i zażądać gotówki bo to bzdura, Wystarczy, że zadzwoni do Call Center, |
|
|
|
|
vonYanek
Stanowisko: klient
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 7 Skąd: Łódź
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 21:06
|
|
|
Dziękuję ślicznie.
Powiem Wam, że aż jestem zaskoczony dobrocią sklepu
Zawsze wiedziałem, że bycie miłym dla kasjerek/ów zaowocuje |
|
|
|
|
paint
Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 23
0
0
|
Wysłany: 2013-06-09, 23:00
|
|
|
biedronka1477 napisał/a: | A co macie napisane na paragonie: Gwarancja jakości, W przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru gwarantujemy zwrot gotówki lub wymianę na inny towar.
Więc nie piszcie, że nie może go oddać i zażądać gotówki bo to bzdura, Wystarczy, że zadzwoni do Call Center, |
NIEZADOWOLENIA - czy niezadowolenie to według Ciebie używanie sprzętu przez pół roku a jak się zepsuje to wizyta w sklepie i żądanie gotówki ? |
|
|
|
|
@agaF
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Maj 2012 Posty: 352
0
0
|
Wysłany: 2013-06-10, 05:07
|
|
|
u mnie klient tez cos tam kupil i chcial oddac po kilku m-cach, ale moi kierownicy nie chcieli tego przyjac i mowili, ze oddadza do serwisu. klient jednak tak ich nastraszyl mowiac, ze nie chce ani naprawy, ani nowego towaru bo juz sie na nim zawiodl i nie ma ochoty po kilku m-cach znowu przychodzic, wiec oddali kase z laski swojej... ale dopiero jak powiedzial o swoich prawach i ze zadzwoni do praw konsumenta... byl to chyba jakis mikser... trzeba byc stanowczym i musza oddac kase jak nie chcesz naprawy.... |
|
|
|
|
|