stany zerowe |
Autor |
Wiadomość |
#patri79.79
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 13 Cze 2013 Posty: 95
|
Wysłany: 2017-03-15, 19:40 stany zerowe
|
|
|
zastanawiam się jak to u was jest,gdy robicie zwrot lub przerzut później oczywiście muszę zrobić inwenturę ,tylko co robicie potem z towarami,które się znajdą ,a maja stany zerowe.Pytam bo poprzednia kr np. kazała nam wciągnąć je na stan, a obecna tej praktyki w ogóle zakazała i kazała wysyłać taki towar do dc,bez wystawiania mm,jak to określila z takimi rzeczami nic już nie da się zrobić. |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2017-03-15, 20:34
|
|
|
Wbijam na stan jeżeli się jeszcze nadaje do sprzedaży i sprzedaje |
|
|
|
|
bolka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Lis 2015 Posty: 412
0
0
|
Wysłany: 2017-03-15, 21:18
|
|
|
Jesli nie wciagniesz tego na stan powiekszasz bledna sprzedaz. |
_________________ Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy |
|
|
|
|
#patri79.79
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 13 Cze 2013 Posty: 95
0
0
|
Wysłany: 2017-03-15, 21:41
|
|
|
tylko ze u nas rejonowa kazała odkładać takie rzeczy i oddawać później do centrum,nie pozwoliła nam ich wciągać na stan,podkreślała, że powinniśmy rzetelnie szukać zwrotów,tylko,że czasem klient coś odłoży nie na swoje miejsce lub coś wpadnie za półkę itd...
szkoda tym bardziej,że czasami sa to drogie rzeczy |
|
|
|
|
bolka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Lis 2015 Posty: 412
0
0
|
Wysłany: 2017-03-15, 22:13
|
|
|
Skoro rejonowa tak wam kazala no cóż siła wyższa |
_________________ Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy |
|
|
|
|
~leon
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 36
0
0
|
Wysłany: 2017-03-15, 23:46
|
|
|
jak znajdziesz to bierz do domu |
|
|
|
|
~pinoczet
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 58
0
0
|
Wysłany: 2017-03-16, 10:08
|
|
|
U nas wysylamy na DC z mm lub wyrzucamy do kosza na smieci
[ Dodano: 2017-03-16, 10:09 ]
Zalezy od tego jaki jest owar drogi to na DC a jakies niekompletne ciuszki to do kosza |
|
|
|
|
#Seven of Nine
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 99
0
0
|
Wysłany: 2017-03-16, 11:45
|
|
|
nie kompletne i uszkodzone rzeczy można wysłać do DC jako zwrot nie pełno wartościowy |
|
|
|
|
Skrzat
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 21 Lis 2014 Posty: 8
0
0
|
Wysłany: 2017-03-16, 14:06
|
|
|
No przecież jak wyślesz tower pełnowartościowy który nie jest na poleceniu tygodniowym to wszystko jest odsyłane z powrotem na sklep.
Przy wysyłaniu uszkodzonego też trzeba wystawić MM na DC wiec towar też musi być w systemie. |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2017-03-16, 17:59
|
|
|
Skrzat, jest możliwość wysłania towaru którego nie ma w systemie tworząc tzw. błędna sprzedaż. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
kierownik ÄšÂÄĹdĚŠ[Usunięty]
|
Wysłany: 2017-04-16, 19:18
|
|
|
Polityka kierowników poszczególnych Biedronek jest kiepska dlatego są potem straty. |
|
|
|
|
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
0
|
Wysłany: 2017-04-17, 11:33
|
|
|
kierownik Łódź możesz jaśniej? Skąd wiesz jaka jest polityka kierownictwa jak jesteś klientem? Skąd wiesz jakie sklep ma straty? a może to były alokacje na które sklep nie ma wpływu?
Skrzat a wcale tak nie jest ja wysyłam zawsze coś od siebie do poleceń zwrotu i nigdy to nie wraca ;] są to zazwyczaj 2-3 indeksy dodatkowo |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
kierownik ÄšÂÄĹdĚŠ[Usunięty]
|
Wysłany: 2017-04-17, 11:49
|
|
|
Włodarz napisał/a: | kierownik Łódź możesz jaśniej? Skąd wiesz jaka jest polityka kierownictwa jak jesteś klientem? Skąd wiesz jakie sklep ma straty? a może to były alokacje na które sklep nie ma wpływu?
Skrzat a wcale tak nie jest ja wysyłam zawsze coś od siebie do poleceń zwrotu i nigdy to nie wraca ;] są to zazwyczaj 2-3 indeksy dodatkowo |
W odpowiedzi na Twoje pytanie, wiem to też z tego forum, z rozmów z jedną z kierowniczek.
A jako klient zawsze zwracam uwagę na daty ważności i na to czy dany sklep przecenia produkty.
Mam znajomą kierowniczkę w market Carrefour i tam zawsze są przeceny i mniejsze straty sklepu.
Bo lepiej przecenić i sprzedać niż wyrzucić.
Po za tym w Biedronkach kierownictwo robi za duże zamówienia jest potem na sklepie wyłożone np. Jogurty fruvita z datą np. do 23.04 i 29.04 6 kartonów a po co?
[ Komentarz dodany przez: Bartosz: 2017-04-19, 21:46 ]
usunięty na życzenie. |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
1
0
|
Wysłany: 2017-04-17, 13:07
|
|
|
Rozmawiałeś z kierowniczką i nie wiesz, że ona nie własnej polityki. Nie ma też za wielkiego wpływu na to co i ile będzie zamówione, bo dostaje polecenia z góry. Sklepy to nie prywatne folwarki i wszystko jest narzucone z góry, mało tego często przyjeżdża coś zupełnie nie zamówionego. Blade masz pojecie oj blade. |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
~gabina
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 31 Paź 2014 Posty: 38
0
0
|
Wysłany: 2017-04-17, 13:17
|
|
|
Kierownik łódź Ty jakis oderwany od rzeczywistosci jestes. Twoja wiedza jest nic nie warta a ten co ci ja przekazuje tez ma blade pojecie. |
|
|
|
|
|