Podział obowiązków wśród pracowników. |
Autor |
Wiadomość |
Onaa_a
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 01 Wrz 2017 Posty: 2
|
Wysłany: 2017-09-01, 15:02 Podział obowiązków wśród pracowników.
|
|
|
Cześć wszystkim Jutro mój pierwszy dzień w Biedronce, więc z tego co wyczytałam czeka mnie czytanie podręcznika kasjera. Mam jednak inne pytanie, strasznie się denerwuję, a wręcz boję, że będę stała jak g... w przeręblu i nie będę wiedziała co ze sobą zrobić. Jak to jest z podziałem obowiązków na zmianie? Czy to ktoś odgórnie, np. kierownik sklepu ustala i mówi, że Ty i Ty masz zrobić to i to? Czy po prostu przychodzi się do pracy i masz wiedzieć sama co robić. Nie chcę wyjść na jakiegoś lesera od pierwszych dni w pracy...
Z góry dziękuję za każdą odpowiedź. 8) |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2017-09-01, 15:52
|
|
|
bez stresu dziewczyno, wszystko powiedza |
|
|
|
|
Onaa_a
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 01 Wrz 2017 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2017-09-01, 17:10
|
|
|
Bardzo dziękuję za informację. |
|
|
|
|
|