Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[reklamacja] zepsuta sprężarka
Autor Wiadomość
senior 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-12-11, 21:32   [reklamacja] zepsuta sprężarka

12 pazdzernika 2013 roku oddałem zepsutą spręzarkę na gwarancji do jednego ze sklepów Biedronki , mja więc miesiąc i nadal nie mam odpowiedzi czy awaria jest usunieta czy zwrot pieniędzy dzwonię co drugi dzień do kierownika sklepuu czy jest jakaś odpowiedz , jednak zawsze jestem zbywany odpowiedzią żeby czekać, co mam z tym zrobić bo ile mozna czekać
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-11, 21:44   

Jak już pisałam na SB, możesz domagać się zwrotu gotówki, skoro w ciągu 2 tyg. nie dali Ci informacji co zamierzają zrobić.
 
     
senior 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 3
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-12-12, 22:06   

dzisiaj byłem w Biedronce rozmawiałem o tym by oddali mi kasę, dostałem odpowiedz czekać , więc zadzwoniłem do działu obsługi klienta i tam miła pani wysłuchała mnie , ponoć wszystko spiała i o (ironio) kazała czekać , na pytanie za czym , takie są ponoć procedury , mają ponoć na odpowiedz 2 tygodnie , kolejne 2 tygodnie tzn 3 x dwa tygodnie , gdzie mam się udać , zadwonić by w końcu wyjaśnić sprawę ;(
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-12, 22:14   

Od dnia kiedy zaniosłeś sprzęt do naprawy, oni mają 2 tygodnie na ustosunkowanie sie do tego co dalej zamierzają zrobić. Później to mogą i 3 miesiące naprawiać, ale jak nie dają informacji, to jest równoznaczne z tym, że mają dać Ci pieniądze. Możesz iść do rzecznika praw komsumenta, w każdym mieście jest darmowy, poda Ci paragrafy na które możesz się powołać.
A może Ty jesteś za miły w tym sklepie? Postaw na swoim i nie daj się zrobić na szaro. Jak masz ochotę możesz sam poszukać w ustawach.
poczytaj https://prokonsumencki.pl/blog/masz-14-dni-na-ustosunkowanie-do-reklamacji-klienta-i-ani-dnia-wiecej/
 
     
senior 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 3
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-12-12, 22:19   

Larrikol napisał/a:

A może Ty jesteś za miły w tym sklepie?
/


To jest pewnie powód , ale od jutra poznają mnie z innej strony dzięki za odpowiedz
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-12, 22:24   

ja bym do razu oddała kasę :) i święty spokój :P zawsze jak ktoś przychodziła z reklamacją to oddawałam pieniądze, tylko za te bardzo drogie non foody nie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo