zwrot towaru |
Autor |
Wiadomość |
stachutrik
Stanowisko: klient
Dołączył: 20 Gru 2012 Posty: 4
|
Wysłany: 2012-12-20, 21:27 zwrot towaru
|
|
|
Witam. Przed 30 minutami kupiłem w Biedronce 2 żarówki enegrooszczędne. Pod opakowaniem widniała cena ~2zł. Skuszony tym że są tak tanie wziąłem 2 sztuki. Po powrocie do domu zauważyłem że kosztuje 13zł/szt. Czy mogę jutro pójść do sklepu w którym to kupiłem i oddać? 26 zł piechotą nie chodzi.. posiadam paragon. Z góry dziękuje za pomoc |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-20, 21:44
|
|
|
patrz co kupujesz >:D |
|
|
|
|
stachutrik
Stanowisko: klient
Dołączył: 20 Gru 2012 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2012-12-20, 21:47
|
|
|
To jest możliwość zwrotu towaru?
na paragonie pisze że jest możliwość zwrotu w przypadku niezadowolenia z towaru. czy jest to respektowane? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:00
|
|
|
ceny mamy nad towarem jak masz paragon to zwrot kasy się uda |
|
|
|
|
stachutrik
Stanowisko: klient
Dołączył: 20 Gru 2012 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:01
|
|
|
Dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:04
|
|
|
dziękuję i zapraszam ponownie |
|
|
|
|
stachutrik
Stanowisko: klient
Dołączył: 20 Gru 2012 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:11
|
|
|
często odwiedzam Biedronkę i jak często jestem to brakuje moich ulubionych rurek z kremem waniliowym |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2012-12-20, 22:14
|
|
|
każdy lubi co innego na naszej biedronie najszybciej kończą się te kakaowe... |
|
|
|
|
@Mała82
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Paź 2010 Posty: 613
0
0
|
Wysłany: 2012-12-21, 08:14
|
|
|
Skoro często odwiedzasz Biedronkę to powinieneś wiedzieć, że ceny mamy nad towarem. A ze zwrotem żarówek może być różnie, my np nie przyjmujemy zwrotów bo klienci sobie podmieniają stare na nowe, no chyba że przy kasie klient się opamięta, że za dużo zapłacił |
|
|
|
|
#home_designer
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 67
0
0
|
Wysłany: 2012-12-21, 19:06
|
|
|
choćby klient przyniósł pobitą żarówkę należy ją przyjąć, znoszone buty, należy je przyjąć, połamane sanki, należy je przyjąć - taka polityka firmy co moim zdanie dla KLIENTA to zajebista sprawa
tak jest w biedronce, a to, że niektórzy nie przyjmują zwrotów to znaczy, że nie wypełniają swoich obowiązków tak jak należy i kiedyś się na tym przejadą
i ciekawostka : do zwrotu nie jest wymagany paragon, w takiej sytuacji wypełnia się oświadczenie o dacie zakupu i tyle
a co do rurek tasso to z tego co mi wiadomo nie można było ich zamówić w ostatnim czasie - chyba z layoutu wypadły |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2012-12-21, 19:33
|
|
|
Rurek nie da się zamawiać, przychodzą co jakiś czas same jako alokacja. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
~.|.
Stanowisko: klient
Dołączył: 02 Sty 2013 Posty: 30 Skąd: Zielona Góra
0
0
|
Wysłany: 2013-01-03, 01:29
|
|
|
home_designer napisał/a: | ... taka polityka firmy co moim zdanie dla KLIENTA to zajebista sprawa |
zgadzam się, swego czasu oddawałem niedziałającą latarkę i kasjerka nawet nie spytała czy włożyłem odpowiednie baterie. Już nie było takich na sklepie więc bez słowa oddano mi pieniądze.
Ma to swoje dobre strony. Właśnie po tym doświadczeniu zareklamowałem koleżance z pracy zakup laptopa właśnie u Was - bo bała się o ew. naprawę gwarancyjną. I kupiła choć oznaczało to targanie sporej gotówki do sklepu. I nie narzeka. I mam nadzieję - nie odda przed upływem gwarancji |
|
|
|
|
|