Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja tabletu
Autor Wiadomość
vonYanek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-06-09, 08:47   Reklamacja tabletu

Cześć i kłaniam się wszystkim.
Mam pytanie:
Jak jest rozpatrywana gwarancja na tablet GoClever a73?
Sprzęt kupiłem na wielkim otwarciu 2000 biedronki w dniu 08-10-2012.
Jednak cały czas się wiesza, wolno działa itp. Jak jest rozpatrywana reklamacja? Dostaje zwrot pieniędzy od ręki, czy towar jest wysyłany na naprawę czy dostaję nowe, sprawne urządzenie?
Czy muszę oddać go do tej samej Biedronki co go kupowałem?
Proszę i dziękuję za informacje,
pozdrawiam Adam.
  Ocena JMP: 8/10
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 09:52   

oddajesz do dowlonej biedronki, ktora odsyła go do serwisu producenta i ten rozpatruje cała reklamacje
 
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 09:52   

Nie musisz do tej samej, zależy od kierownika czy ci przyjmie, ja tez tak miałam mi odesłali miesiąc czekania bo powiedzieli ze nie ma zwrotu kasy. W innym mieście bez problemu był zwrot więc zależy od. Kierownictwa szanownego.
 
     
vonYanek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 10:04   

A nie wiecie przypadkiem jak w Łodzi wygląda od razu zwrot kasy? :)
  Ocena JMP: 8/10
     
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 10:10   

raczej reklamacja i odeslanie, w przeciwnym razie to mozna kupic sobie wszystko a jak sie znudzi to oddać.
 
     
skazany24
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-09, 14:44   

Na sprzet rtv itp zawrze jest serwis a nie zwrot kasy. Co za kretyn mysli ze jak popsuje sprzet to kase mu oddadza zal.pl
 
     
vonYanek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 14:47   

Do mnie pijesz?
nie wiem to się pytam, logiczne chyba?
Dzięki za odpowiedzi:)
  Ocena JMP: 8/10
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 16:29   

skazany24 napisał/a:
Na sprzet rtv itp zawrze jest serwis a nie zwrot kasy. Co za kretyn mysli ze jak popsuje sprzet to kase mu oddadza zal.pl


Taka jest polityka firmy ! klient ma wyjść zadowolony !
jeśli klient wymaga zwrotu gotówki to mu ją zwracam bez dyskusji jak nasze procedury nakazują !
a kretyni to nie znają procedur wypisują głupoty i czepiają się osób które znają te procedury.
  Ocena JMP: 10/10
     
vonYanek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 18:12   

Czyli jak zażądam wymiany na nowy bądź zwrotu pieniędzy, to sklep ma obowiązek to uwzględnić? Dobrze rozumiem?
  Ocena JMP: 8/10
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 19:18   

Dobrze rozumiesz, masz prawo być niezadowolony ... wtedy wymagasz zwrotu gotówki a osoba przyjmująca reklamacje powinna przejść z tobą do kasy i tą gotówkę ci wydać.
Jeśli tego nie chcą zrobić zgłoś do biura obsługi biedronki... albo poproś o rozmowę z głównym kierownikiem sklepu, jeśli to też nic nie da to poproś o kontakt z kierownikiem rejonu.
  Ocena JMP: 10/10
     
#gamoń

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 71
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 19:45   

Ta sama syt co i u mnie... Ja zwróciłem bezproblemu ale nie u siebie... Oczywiście. Trochę przykre.
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 20:55   

A co macie napisane na paragonie: Gwarancja jakości, W przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru gwarantujemy zwrot gotówki lub wymianę na inny towar.
Więc nie piszcie, że nie może go oddać i zażądać gotówki bo to bzdura, Wystarczy, że zadzwoni do Call Center,
 
     
vonYanek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 7
Skąd: Łódź
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 21:06   

Dziękuję ślicznie.
Powiem Wam, że aż jestem zaskoczony dobrocią sklepu :)
Zawsze wiedziałem, że bycie miłym dla kasjerek/ów zaowocuje :)
  Ocena JMP: 8/10
     
paint

Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 23
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-09, 23:00   

biedronka1477 napisał/a:
A co macie napisane na paragonie: Gwarancja jakości, W przypadku niezadowolenia z zakupionego towaru gwarantujemy zwrot gotówki lub wymianę na inny towar.
Więc nie piszcie, że nie może go oddać i zażądać gotówki bo to bzdura, Wystarczy, że zadzwoni do Call Center,


NIEZADOWOLENIA - czy niezadowolenie to według Ciebie używanie sprzętu przez pół roku a jak się zepsuje to wizyta w sklepie i żądanie gotówki ?
 
     
@agaF 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 26 Maj 2012
Posty: 352
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-06-10, 05:07   

u mnie klient tez cos tam kupil i chcial oddac po kilku m-cach, ale moi kierownicy nie chcieli tego przyjac i mowili, ze oddadza do serwisu. klient jednak tak ich nastraszyl mowiac, ze nie chce ani naprawy, ani nowego towaru bo juz sie na nim zawiodl i nie ma ochoty po kilku m-cach znowu przychodzic, wiec oddali kase z laski swojej... ale dopiero jak powiedzial o swoich prawach i ze zadzwoni do praw konsumenta... byl to chyba jakis mikser... trzeba byc stanowczym i musza oddac kase jak nie chcesz naprawy.... ;)
  Ocena JMP: 2/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo