Wątpliwa jakość niektórych produktów Biedronki |
Autor |
Wiadomość |
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-08, 15:53
|
|
|
Proponuję zamknąć temat
I tym, którzy mają dzisiaj wolne iść na spacer albo zrobić grilla
Pozdrawiam ;D |
|
|
|
|
@malwis19
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 13 Kwi 2010 Posty: 422
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 15:54
|
|
|
Ale co ,mamy iść do ks czy kr i powiedzieć,że w twojej biedronce pierś z kurczaka śmierdzi?W mojej schodzą każde ilości i nie śmierdzą,a jak trafia się coś zepsutego,to klienci przychodzą,aby reklamować towar i nie ma żadnego problemu. |
|
|
|
|
@4ever
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 340
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 16:29
|
|
|
Jeśli anulka87 nie rozumiała instrukcji co ma zrobić, to już pewnie nie zrozumie
Szkoda czasu na więcej tłumaczeń.
Jestem mniej kształconym kasjerem w porównaniu do tej pani, ale prędzej bym załapał o co chodzi
8) |
Ostatnio zmieniony przez 4ever 2014-05-08, 16:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
@Muminka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Sty 2014 Posty: 140
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 16:35
|
|
|
Wyjaśnijmy coś sobie. Płacę wam za produkty, które okazują się być do du*y. A więc wymagam.
W woli jasności nie płacisz nam tylko JMP ,a jeśli tego nie rozumiesz no to twój problem i my tu ci radzimy dobrze , ale ty dalej teoria spiskowa . My tylko tam pracujemy wykonujemy swoje obowiązki rzetelnie ,a jeśli Ci się nie podoba jakość towarów to dzwoń i nie ciągnij tych wywodów bo robi się to nudne .... popracuj choć jeden dzień w markecie to zrozumiesz na czym ta praca polega , a nie oceniasz książkę po okładce ... |
_________________ Bo w życiu piękne są tylko chwile .... |
|
|
|
|
~Biedrona91
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 08 Kwi 2014 Posty: 36 Skąd: Wrocław
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 16:37
|
|
|
malwis19 napisał/a: | jak trafia się coś zepsutego,to klienci przychodzą,aby reklamować towar i nie ma żadnego problemu. | ''
I wtedy kierownik zgłasza to gdzieś dalej i wtedy idzie informacja na inne sklepy, żeby usunąć ten produkt o danym numerze partii do centrum i jest wywieszana informacja dla klientów przy wejściu do sklepu, że jak ktoś zakupił ten i ten towar z taką a nie inną partią to żeby zwrócił do sklepu, bo jest złej jakości... |
|
|
|
|
@Muminka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Sty 2014 Posty: 140
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 16:41
|
|
|
anulka87 napisał/a: | Oj oj, biedna pani kasjerka się odezwała co nic do gadania nie ma. A jasne, sprzedajmy gów*o klientom, co nas to obchodzi? Nie byłam bo nie tak się kształciłam. Płacę więc wymagam. Tyle na ten temat. |
Taka wykształcona a Tylko na Biedronkę Cię stać idź robić zakupy w bardziej renomowanych sklepach ,a nie smęcisz i przestań się w końcu wywyższać bo nie wiesz jakie wykształcenia mają ludzie pracujący w dyskontach tylko niektórzy nie mają tak obszernych pleców żeby znaleźć pracę na miarę swojego wykształcenia i nie dawaj nam do zrozumienia że w Biedronce pracują głąby i nieudacznicy po podstawówce bo własnie taką wypowiedzią pokazałaś że twoje wykształcenie nijak się ma do szacunku do drugiego człowieka . Wymagać to sobie możesz , ale nie od nas i tyle w temacie .!!!!!!!!..... |
_________________ Bo w życiu piękne są tylko chwile .... |
|
|
|
|
#vip
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 27 Mar 2012 Posty: 75
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 16:45
|
|
|
Popieram! Grafik komputerowy - bez inteligencji!!! To gdzie droga anulu tak się kształciłaś aby nie pracować "na takim stanowisku"? Z ciebie pewnie taki grafik, jak ze mnie dziewica! Pisać to można różne rzeczy, ale po twoich wypowiedziach - droga anulu- wnioskuję, że masz problem czytania ze zrozumieniem. Ludzie mówią co masz zrobić a ty w kółko swoje....
Jak twój produkt jest takiej jakości jak twoja inteligencja- to też sprzedajesz g...no! Jeszcze bardziej śmierdzące niż te mięso z biedronki- bo za twój g....niany produkt trzeba dużo więcej zapłacić! |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-08, 16:57
|
|
|
Widzę, że już chyba wyczerpaliście temat i zaczyna robić się tutaj niepotrzebna pyskówka. Klientka dostała wszystkie niezbędne instrukcje i od niej teraz zależy co uczyni dalej, jeśli nie jest w stanie sobie z tym poradzić to już nie jest nasz problem, więc niech dalej płaci i sobie wymaga. Proszę o wzajemne nieobrażanie się. Myślę, że niezadowolenie z produktu to zbyt słaby powód do tego, aby tak się unosić i robić z siebie ludzi niekulturalnych aż do tego stopnia. |
|
|
|
|
anulka87
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 17:13
|
|
|
Wiem, jestem głupia. Ośmieliłam się skrytykować pewne produkty, a więc jestem głupia, jestem idiotką, nie wiem, nie znam się itd. Aha i jestem trollem. Ładnie traktujecie klientów. A ja jestem tylko klientem, niczym więcej.
A to, że robię co innego niż wy to tylko powód do nienawiści.
To dzięki mnie zarabiacie swoje pieniążki, bo kupuję u was. Smutne to
Larrikol dziękuję. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-08, 17:23
|
|
|
Smutne jest to, że klienci tacy jak Ty traktują nas jak ludzi niższej kategorii. Nie próbujesz nawet zrozumieć tego, że nie mamy wpływu na Twoje problemy. Produkty powinnaś reklamować w swoim sklepie lub w biurze obsługi klienta (po to zostało stworzone), a nie prowokować i obrażać Bogu winnych uzytkowników tego forum. Taka jesteś wykształcona i mądra, a zobacz co zrobiłaś ze swoim tematem... i to tylko dlatego, że nie chcesz zrozumieć pewnych zależności. |
|
|
|
|
madeleine
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 07 Sty 2012 Posty: 22
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 17:45
|
|
|
Postawa tej Pani przypomina mi pewnego klienta, który przychodzi do nas i uskarża się na swoje problemy gastryczne. Mówi ze to po jednym z naszych produktów, ale mimo wszystko kupuje go codziennie. Nie będę przytaczać szczegółów tych problemow bo nie chce zaniżać poziomu jeszcze bardziej... |
|
|
|
|
@Muminka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Sty 2014 Posty: 140
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 17:51
|
|
|
anulka87 napisał/a: | Wiem, jestem głupia. Ośmieliłam się skrytykować pewne produkty, a więc jestem głupia, jestem idiotką, nie wiem, nie znam się itd. Aha i jestem trollem. Ładnie traktujecie klientów. A ja jestem tylko klientem, niczym więcej.
A to, że robię co innego niż wy to tylko powód do nienawiści.
To dzięki mnie zarabiacie swoje pieniążki, bo kupuję u was. Smutne to
Larrikol dziękuję. |
Koniec użalania się nad sobą dzwoń do BOK krytykuj właśnie produkty , a nie ludzi pracujących w Biedronce i będzie ok .... i nie ma sensu ciągnąć tej dyskusji .... |
_________________ Bo w życiu piękne są tylko chwile .... |
|
|
|
|
anulka87
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Maj 2014 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 17:53
|
|
|
Upokarzam was? No kurde bez żartów. Napisałam tylko co mnie boli. I że nie będę taka jak wy. To wy mnie upokarzacie teraz i kpicie ze mnie. Nic wam nie zrobiłam. |
|
|
|
|
@Muminka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Sty 2014 Posty: 140
0
0
|
Wysłany: 2014-05-08, 18:10
|
|
|
anulka87 przede wszystkim piszesz tak jakby to był nasz sklep i jakbyśmy my cię okradały sprzedając towary takiej a nie innej jakości i ja osobiście poczułam się urażona Twoimi słowami odnośnie stanowisk i pracy jaką wykonujemy jak widzisz czasami wykształcenie to nie wszystko nie wszyscy mają tę możliwość żeby pracować tam gdzie chcą i robić to co lubią ...
Ja osobiście odsyłam nie zadowolonych klientów do Kierownika Sklepu lub właśnie proponuję wykonanie telefonu do Biura Obsługi Klienta nie wdaje się w takowe pyskówki , ale nie można wszystkich wciskać w ten sam przedział mimo że kupujesz w biedronce i zostawiasz swoje ciężko zarobione pieniądze to my też jak wiesz lub nie wiesz wykonujemy dużo cięższą pracę nie tylko umysłową , ale również fizyczną i na pewno żadna z nas za żadnego klienta nie będzie nadstawiała własnego karku bo my też za coś musimy się utrzymać i nasze rodziny również .... Więc jeśli dalej masz problem z jakością to zrób jak cię instruowano wyżej :D |
_________________ Bo w życiu piękne są tylko chwile .... |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-05-08, 18:15
|
|
|
Muminka, daj spokój.
Niektórym nie wytłumaczysz. Typowy troll, żeby denerwować pracowników
Najlepiej takie osobniki ignorować |
|
|
|
|
|