Tablety z Biedronki |
Autor |
Wiadomość |
Rico77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 25 Sty 2013 Posty: 18
0
0
|
Wysłany: 2013-05-21, 10:34
|
|
|
kluq, zapytałem dlatego, że liczą się dla mnie twarde dowody, a nie czyjeś słowa. Zapytałem, ponieważ znam prawo i wiem, że nie masz i nie będziesz miał dowodów na poparcie swoich słów. Nie wprowadzaj innych w błąd. Jeżeli chcesz coś powiedzieć, napisać, miej uzasadnienie dla tego co powiesz. Kolega #xnyl opisał zwięźle co i jak. |
|
|
|
|
ChuckyCiechanow
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2013-07-23, 12:09
|
|
|
Wiadomo czy będzie dostępny myTab 7 Dual Core ? |
|
|
|
|
@woles
Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 186 Skąd: GMW.cn
0
0
|
Wysłany: 2013-07-23, 12:33
|
|
|
jest teraz pytać na sklepie |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-23, 17:06
|
|
|
każdy sklep uznaje gwarancje jeśli towar ma wadę fabryczną a nie spowodowaną użytkowaniem ,w przypadku tabletu zawsze wysyłam do serwisu bo nie wiem czy klient nie ingerował zbyt głęboko w oprogramowanie co powoduje utratę gwarancji. Więc każda reklamacja=wysyłka do serwisu,i klient nie może się domagać natychmiastowego zwrotu gotówki,bo jak np kupisz wazon i go stłuczesz to Ci kasy nie oddam,i podobnie w przypadku tabletu jak grzebiesz w sofcie to nie dostaniesz kasy jak serwis uzna twoją winę.Na ogół 3 na 4 tablety serwis nakazał zwrot gotówki w jednym przypadku naprawił sprzęt. 14 dni na rozstrzygnięcie reklamacji to okresu przyjęcia przez serwis (nie oddania do sklepu) do naprawy (dni roboczych wiec to prawie 3 tyg od przyjęcia do serwisU) |
|
|
|
|
|