zwroty na kasie |
Autor |
Wiadomość |
@lokii
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 167 Skąd: ten swąd
0
0
|
Wysłany: 2013-11-22, 10:48
|
|
|
buhehe
ty to chyba masz za duzo etatow jednak na sklepie jak masz czas na takie "zabawy"
a podpowiesz mi osobie jeszcze nie obytej czy tylko kierownik odpowiada za ceny czy zks tez bo nie wiem w ktorej ksiazce tego szukac i gdzie jest napisane na temat jakie zadania mozna delegowac a jakich nie
buheheh |
|
|
|
|
m1martyna
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 11 Paź 2013 Posty: 16
0
0
|
Wysłany: 2013-11-22, 12:08
|
|
|
zapytaj sie kr , napisane nie jest nigdzie ze mozesz delegowac ceny kasjerowi ale ceny i zgodnosc ponosi kierownik sklepu wraz z z-cami a dla twojej wiadomosci to mam malo etatow i tak na calym rejonie jest ze jeszcze po okolo 2 etaty brakuje powinnam miec 14,25 na sklepie niestety jest debet pracownikow i kazdy pracuje na 110% ajesli robienie cen uwazasz za zabawe to widac malo wiesz
[ Dodano: 2013-11-22, 12:10 ]
znam sklepu ktore maja wysokie standardy , a tymbardziej maja wszystkie aktualne ceny a iloscia etetow niegrzesza |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-22, 12:52
|
|
|
O ile sie nie mylę to ten temat dotyczy zwrotów na kasie. Chcecie porozmawiac o delegowaniu obowiązków i cenach na sklepach, to załóżcie oddzielny temat i tam kontynuujcię rozmowę. |
|
|
|
|
~barbara.kalina
Stanowisko: klient
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 29
0
0
|
Wysłany: 2014-03-29, 12:58
|
|
|
czy ktoś wie jak wycofać butelkę z paragonu? oraz jak dokonać zwrotu jeśli klient ją przyniesie bez zakupu piwa?
u nas nikt z kierownictwa nie wie |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2014-03-29, 13:07
|
|
|
Po raz butelke można wycofac tylko z coli i sprite klawiszem wycofanie butelki czy jakoś tak. A dwa nie ma u Nas piwa w butelce z kaucja i nie przyjmuje sie butelek po piwie w biedronce. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
~barbara.kalina
Stanowisko: klient
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 29
0
0
|
Wysłany: 2014-03-29, 13:09
|
|
|
DarkSide napisał/a: | Po raz butelke można wycofac tylko z coli i sprite klawiszem wycofanie butelki czy jakoś tak. A dwa nie ma u Nas piwa w butelce z kaucja i nie przyjmuje sie butelek po piwie w biedronce. |
Na mojej jest Piwo Żubr w butelczynach kaucjonowanych.... :ops: |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-03-29, 14:29
|
|
|
Z tego co pamiętam wieki temu jak klient chciał oddać tylko butelki to robiliśmy mu wypłatę na kasie jak na zwykły towar. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 677
0
0
|
Wysłany: 2014-03-29, 19:04
|
|
|
jest na kasie przycisk zwrot kaucji lub zwrot butelki nie pamiętam dokładnie bo rzadko ktoś zwraca Jak ktoś przynosił tylko do zwrotu to wbijały kod cztero-czy pięciocyfrowy. |
|
|
|
|
#Natalusia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Mar 2014 Posty: 77
0
0
|
Wysłany: 2014-03-29, 22:39
|
|
|
5cio cyfrowy jest na fante |
_________________ Natalusia |
|
|
|
|
~HeniekZ
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 29 Mar 2014 Posty: 27
0
0
|
Wysłany: 2014-03-29, 23:54
|
|
|
Witam. Dzisiaj miałem robiony zwrot towaru na kasie (ja jako kasjer) i zagubił mi się paragon z informacją- wypłacono z kasy kwotę... a wiem, że jest on potrzebny do dokumentacji . Przeszukałem wszystkie paragony w śmietnikach, ale tam go nie ma. Co w tej sytuacji robić? Może nagranie z kamer pomoże? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie. |
|
|
|
|
#Natalusia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Mar 2014 Posty: 77
0
0
|
Wysłany: 2014-03-30, 09:03
|
|
|
moze napisz oświadczenie u nas tak sie robiło |
_________________ Natalusia |
|
|
|
|
~HeniekZ
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 29 Mar 2014 Posty: 27
0
0
|
Wysłany: 2014-03-30, 10:39
|
|
|
Dzięki bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2014-03-31, 09:28
|
|
|
Albo niech kierownik napisze,że skończyła się rolka i nie zauważył,ja tak ostatnio zrobiłam. |
|
|
|
|
edernet
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 01 Kwi 2014 Posty: 10
0
0
|
Wysłany: 2014-04-02, 18:22
|
|
|
jak to tak oddajecie z kasetki??? .^. przecież to różnica kasjerska się robi...
Jeśli jest różnica ceny, to zwracajcię całą kasę, i informujcie, że w systemie jest nowa cena o której wy nie decydujecie, jeśli chodzi o jej zmianę, przeproście grzecznie klienta za niedogodności i... jakoś to będzie... |
|
|
|
|
@B_Krakow
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 154 Skąd: Kraków
0
0
|
Wysłany: 2014-04-02, 18:41
|
|
|
edernet napisał/a: | jak to tak oddajecie z kasetki??? .^. przecież to różnica kasjerska się robi...
Jeśli jest różnica ceny, to zwracajcię całą kasę, i informujcie, że w systemie jest nowa cena o której wy nie decydujecie, jeśli chodzi o jej zmianę, przeproście grzecznie klienta za niedogodności i... jakoś to będzie... |
Raczej nie sądzę, żeby coś takiego przeszło. Zgodnie art. 543 Kodeksu cywilnego wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży. Ja albo oddaję ze swoich prywatnych pieniędzy albo wypłacam ze swojej kasetki i opisuję przyczynę powstania różnicy kasjerskiej. Tak na marginesie, to powienien być jakiś sposób na takie różnice w cenie, bo wypłacanie ze swoich jest trochę nie w porządku wobec nas. |
|
|
|
|
|