Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
list pracowników Biedronki
Autor Wiadomość
@stonek52 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 204
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-11-28, 13:56   

Przeczytałem z ciekawością. W tym piśmie zawarte są prawie wszystkie nasze problemy. Teraz tylko czekać na reakcje zarządu.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-28, 13:57   

u8t3io3p napisał/a:
Ok tylko ile masz sklepów a ile dc, trochę wiecej


Ale jakie to ma znaczenie ile jest czego w przypadku "zmuszania do rehabilitacji", bo nie bardzo rozumie gdzie w tym sens.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-11-28, 15:34   

Jeśli dobrze zrozumiałem masz taka możliwość przed i po w miejscu pracy, o to mi Chodzi, tak wiem że na dc jest więcej pracowników niż na jednym sklepie
Jeśli tego nie ma w dc tylko trzeba gdzie pojechać to się nie zrozumieliśmy :P

Jeszcze wypowiem się do podwyżek, też bym chciał by było po 5 latach itp, ale pensja kasjer nigdy nie powinna zrownac się z pensja zks na 1 roku pracy, tak samo zks z kierownikiem na 1 roku, zakładając podwyżkę co 2 lata o 100zl to osoba co pracuje 20 lat w firmie brałbym 1000 więcej niż nowy pracownik, zks a nawet kierownik
 
     
Pracownik1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 01 Gru 2017
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-01, 13:43   

Droga biedronko otwórz w końcu oczy. Jak tak dalej będziecie traktować pracowników to zostaniecie bez personelu. Wogóle nie macie szacunku dla ludzi i sklepu. Liczą się dla Was tylko ZYSKI!!!!! Pomyślcie o zmianach które dużo pomogą ludziom w pracy np. o kasach samoobsługowych, o cenach elektronicznych, o promocji raz w tygodniu a nie 3 razy w tygodniu, i wielu innych rzeczach które można zmienić w pracy. Przede wszystkim daj konkretne podwyżki a nie śmieszne 100zł netto i nie straszcie ukraincami bo oni i tak nie przyjdą...
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-01, 14:20   

ja nie narzekam, nie liczac testu,ktory obecnie jest w wawie(tylko 2 miesiace) to dostalem 300 do podstawy i 200 do obecnosci, 500 to duzo, fakt stracilismy cele miesieczne, a dali za 3 miesiace
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2017-12-01, 14:53   

Biedronko, obudź się z letargu... :D
 
     
~Ania 40 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Lut 2014
Posty: 48
Skąd: Trójmiasto
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-03, 21:00   

Ludzie z zarządu przecież nie robią zakupów w Biedrze, to skąd mają wiedzieć jak wygląda praca tutaj, nawet w przybliżeniu :D
Mają fajne wypłaty (dzięki nam), to co ich reszta obchodzi.
Wg mnie, teraz najważniejsze, żeby zrobili coś pozytywnego z naszymi kierownikami, bo aż nożyk mi się wysuwa jak widzę co z nimi wyprawiają. Trzymam kciuki, bo naprawdę zasługują na godziwą kasę (jak my wszyscy).
  Ocena JMP: 7/10
     
@kostuch 


Stanowisko:
klient

Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 333
Skąd: z piekła rodem
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-05, 13:44   

Ania 40 napisał/a:
Ludzie z zarządu przecież nie robią zakupów w Biedrze

Pewna jesteś?
_________________
\.,./ (*l*) \.,./
  Ocena JMP: 3/10
     
#JackDaniels 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 09 Sty 2017
Posty: 65
2 UP 1 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-01-05, 23:55   

1. Po co jakiś przedstawiciel? Jak jest problem na sklepie to kierownik rozwiązuje problem.
2. Fartuszek to nie jest problem. Chyba że wolisz taki jak w mięsnym ten czerwony. Obecny chroni nasze ciuszki i spełnia to dobrze.
3. Bhp już rozwiązuje ten problem jak się przestrzega to i urazów mniej. Zapobieganie najlepszym sposobem. Nie każdy lekarz daje skierowania na badania więc kto chce to pójdzie, a kto nie to nie pójdzie. Rehabilitacje też na NFZ można.
4.Absencja uwierz motywuje nikt z gorączka już tak szybko nie pójdzie na l4. Bardziej tu czuje ból że kierownik tej premii nie ma tylko ma inne premie co kasjer nie ma i znacznie wyższe kwotowo.
5. Layout- w każdym sklepie się zmienia go co jakiś czas i to bardziej niż u nas. Polecam poczytać zagadnienia związane z marketingiem. Klient musi szukać towar bo w ten sposób może mu wpaść coś co normalnie by nie kupił.
6. Nie wina biedronki że towar się nie sprzedaje. Robią wyprzedaże by się go pozbyć. Zaczęli orzeczeniach towar, nie było tego jeszcze rok temu. Towar w biedronce jest dla klientów pracownik nie jest uprzywilejowanym klientem.
7. Zmiana graficzna opakowania nie jest problemem. Nie jest to jedyny przypadek np kiełbasa Śląska na wagę raz Kania a raz kraina wędlin wiadomo o co chodzi. Nowy wygląd opakowań jest ładniejszy niż poprzednio. A czy jakaś kiełbasa podwawelska w innym kolorze opakowania to nie problem. Problemem jest ze przyjeżdżają nowe produkty a nie ma miejsca. Rozumiem że autor tego listu kiełbasę podwawelska trzymał w dwóch miejscach???
8. Crocssy to największa głupota ale cóż chcą mieć jak najwięcej towaru...
9.Daty są dobrze widoczne jak wszędzie czy u nas czy w lidlu. Ślepi nie jesteśmy przecież. Nie zrobią daty ważności na pół opakowania.
10. Inwentaryzacja o której mowa co była raz na kwartał jest raz na rok więc chyba lepiej. Co jakiś czas są cząstkowe tylko i trzeba je robić nie ma w tym nic dziwnego.
12. Elektroniczne wyświetlacze nic nie dadzą na takim małym sklepie. One sprawdzaja sie na super marketach. Ceny nie zmieniają się codziennie idzie to ogarnąć.
13. U nas zatrudnili parę osób. A z doświadczenia też wiem że ilość nie znaczy lepiej. Choć wiadomo że powinno być parę osób na zmianie.
14. Kradzież nazywasz drobnym przewinienie? Biedronka nie zwalnia za nic, głównie dają upomnienia i tyle. Chyba że kogoś kierownik chce się pozbyć.
15. Jest stalowe, które powinno być wyższe ale jest. Powinni przywrócić stalowe za 5 i 10 lat. Podziwiam osoby ze stażem powyżej 10 lat.
16. Komentarze - wyssane z palca i napewno pisane przez kierownika. A. Zaden pracownik nie będzie się burzyl że zarabia więcej. B. Czemu premia kierownika jest mieszana do premi za obecność, której kierownik nie ma? C. Komentarz aż trudno się odnieść. Jak ktoś znajdzie taka pracę i tak odejdzie ale wpierw niech taka znajdzie... D. Premia coraz częściej stosowana w zakładach pracy. E. Kolejny wymyślony komentarz autora listu pokazujący jak mu źle. F. Kolejne komentarze jak to źle kierownik jest traktowany. Mała różnica jest tylko między kasjer em a zastępca i ta mała to parę stowek nie 200zl i to po kilku letnim stażu kasjerka. Kierownik zarabia ponad 5tys podstawy że stażem kasjer ponad 2 tys mała różnica? Lidl jeszcze cie kopnie w tylek po jakimś czasie i to nie długim.
Z tych komentarzy ogólnie tak stronnicze pokazane jak to kierownik z długim stażem jest źle traktowany. Kasjerzy super zastępca np z rocznym stażem super, kierownik nowy też super. Ale ktoś kto robi np 5 lat i więcej już źle. Kazdy jest równo traktowany. Pracownik z dłuższym stażem powinien więcej zarabiać i zarabia. Kierownik od kasjera zarabia dwa razy więcej. Nie wiem czemu ktoś myśli że robi pare lat to powinien jak rejonowy zarabiać.
17. Ocena roczna nie jest wiarygodna wogole zalezy wyłącznie od relacji pracownika z kierownikiem.



Moim zdaniem list nie przedstawia problemów pracowników biedronki tylko pojedynczej osoby urazonej, że według niej za mało zarabia bo cały List do tego się kieruje. I każdy kto neutralnie spojrzy na pracę w handlu ogólnie to będzie wiedział że na tym ta praca polega. Wiadomo że każdy z by chciał mniej robić ale np inwentury są wszędzie z uzasadnionych powodów to nie jest wymysl biedronki. Centrala nic z tego nie zrobi bo listy od rozrzalonych pracowników dostaje pewnie codziennie. Skupmy się na faktycznych problemach i dotyczacych wszystkich grup pracowników a nie tylko kierowników z długim stażem. Pozdrawiam!!!
 
     
~Ania 40 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Lut 2014
Posty: 48
Skąd: Trójmiasto
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-10, 11:52   

Uderz w stół... :P
  Ocena JMP: 7/10
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-10, 13:47   

Ja tylko jestem ciekawa czy w centrach na inwentaryzacjach też się tak towar nie zgadza jak na sklepach.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-10, 17:34   

Lilith, na logikę biorąc mamy o wiele więcej towaru i o wiele więcej ludzi więc towar nie zgadza się czasami i całymi paletami a nie pojedynczymi kartonami.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo