straty na Transferach |
Autor |
Wiadomość |
@jagodak
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 06 Sty 2012 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2013-04-11, 22:54
|
|
|
straty w transferach to nie uznane ruch 901, 902, teraz w transfery idą także niedobory i nadwyżki w zwrotach do dc |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-04-11, 23:41
|
|
|
Czyli jedna, wielka niewiadoma. :rool: |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
~samborek
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 26
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 00:02
|
|
|
i nikomu z was chyba raczej nie jest na ręke ze takie pomylki swiadome lub nie sa pokrywane z naszej kieszeni . trzeba jakos zwrocic sie do zarządu by ten punkt byl wycofany przy przyznawaniu i obliczaniu premii. odpowiedzialnoscia zatem trzeba obarczyc obsługe z danego DC . dzieki wszystkim za udział w dyskusji i mam nadzieje ze to zwróci uwage Zwiazków Zawodowych . |
|
|
|
|
@anusia75
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 21 Lut 2011 Posty: 144
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 11:23
|
|
|
a ile jest takich przypadków ,że opakowanie zbiorcze niby pełne a w środku brak po 1lub2 sztuki
ja miałam tak że y 3 op.dania tatarskiego brakowało po 1 szt
tak samo ze skrzydełkami 2 op. 2 szt.brakuje
i już ktoś ma przekąskę a my dostajemy po DUPIE |
|
|
|
|
~samborek
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 26
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 12:27
|
|
|
UWAZAM ZE TO WYSTARCZAJACY POWOD I TEMAT DO ROZMOW ZWIAZKOW Z ZARZADEM JMD. LUBIE I SZANUJE TA PRACE OCZEKUJE TEGO SAMEGO ..... JA FIRMY NIE OKRADAM A PONOSZE ODPOWIEDZIALNOSC ZA BRAKI W DOSTAWIE , |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 16:07
|
|
|
anusia75 napisał/a: | opakowanie zbiorcze niby pełne a w środku brak po 1lub2 sztuki |
To już nie wina pracowników DC my opakowań w środku nie sprawdzamy ,bo nikt nam za to nie płaci ani tego od nas nie wymaga ,takie przychodzą od producenta.
Mała82 napisał/a: | Przy okazji umilając sobie czas ,Mleczną kanapką'' ze sprawdzanej palety bądź innym smakołykiem |
Paleta jest ostreczowana to raz a dwa to buta dostałaby z pracy szybciej niż przełknęłaby pierwszy kęs |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
@lokii
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 167 Skąd: ten swąd
0
0
|
Wysłany: 2013-04-12, 16:24
|
|
|
ostreczowana palete mowisz ze sprawdzaja chyba endoskopem zeby miec pewnosc |
|
|
|
|
Cieslanin
Stanowisko: klient
Dołączył: 16 Lis 2011 Posty: 18 Skąd: Mazowsze
0
0
|
Wysłany: 2013-07-07, 12:56
|
|
|
Co to są straty na transferach? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2013-07-07, 15:54
|
|
|
czytaj wyżej :rool: |
|
|
|
|
@agaF
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Maj 2012 Posty: 352
0
0
|
Wysłany: 2013-07-07, 18:08
|
|
|
u mnie bardzo czesto opakownia sa niekompletne i to z kazdego dzialu... jak zauwazymy to KS robi zdiecia, gdzies tam przesyla i sprawa trafia................... do kosza!!! :nie: nikt nie reaguje, ale nasza seria zdiec jest duza!!!! oczywiscie mozemy bawic sie w fotografow, ale to tak dla samych siebie... :D |
|
|
|
|
|