Biała noc :) |
Autor |
Wiadomość |
~Zofija
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Paź 2015 Posty: 33
|
Wysłany: 2020-05-28, 11:17 Biała noc :)
|
|
|
Cześć czesc. Jak się skończyła w końcu ta biała noc. Dookoła straszą naganami... Straszą zwolnieniami tych co kupowali... A do nas jeszcze nic nie dotarło... Może dlatego że SOM już niemal miesiąc na urlopie? Jak to się U was skończyło? |
_________________ Zofija |
|
|
|
|
Kacperos
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 300
0
0
|
Wysłany: 2020-05-28, 13:25
|
|
|
to się jeszcze nie skończyło... u nas psm mówiła że odbije się na nas ... |
_________________ Nie mowie zegnaj, lecz do zobaczenia... |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-05-28, 14:38
|
|
|
Zofija, Kacperos, Mam wrażenie że będzie to załatwione w ''białych rękawiczkach''. Firma jest w kropce bo już nawet rzecznik praw....wypowiedział się że nie ma podstaw etc a tu z drugiej strony ''działanie na szkode firmy''. |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 323
0
0
|
Wysłany: 2020-05-28, 16:30
|
|
|
Rzecznik praw konsumenta wypowiedział się odnośnie konsumentów a nie pracowników. |
|
|
|
|
Wiolka1980
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 14 Wrz 2015 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2020-05-28, 17:46
|
|
|
U nas zastepcu kier. ktorzy byli wtedy na zmianie i tez kupowali zostali zwolnieni a kasjerzy dostali upomnienia i wpisy w pamietnik |
|
|
|
|
Kacperos
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 300
0
0
|
Wysłany: 2020-05-28, 20:27
|
|
|
czkawką się odbije na nas szarakach ;p ciśnienie jest -> u nas kamery przetrzepane ale żadnej straty nie było... mimo to psm twierdzi że boli górę ta biała noc ogółem... |
_________________ Nie mowie zegnaj, lecz do zobaczenia... |
|
|
|
|
~Zofija
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 05 Paź 2015 Posty: 33
0
0
|
Wysłany: 2020-05-28, 23:20
|
|
|
Wiolka1980 napisał/a: | U nas zastepcu kier. ktorzy byli wtedy na zmianie i tez kupowali zostali zwolnieni a kasjerzy dostali upomnienia i wpisy w pamietnik |
Zwolnienia? Za porozumieniem stron czy z wilczym biletem? 😁
Pytam... Bo może bezpieczniej samemu wcześniej odejść 😁 |
_________________ Zofija |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-05-29, 09:37
|
|
|
Panie kierowniku z Zakopanego już chyba wyraziłam się jasno co sądzę o Panu i że w związku z tym nie będę z Panem wchodziła w polemiki. Skoro jednak to nie dociera i ciągle czepiasz się mnie i poprawiasz to po raz kolejny i mam nadzieję ostatni udowodnię ci że się mylisz/ kolejny raz/
-cyt Liczę na to, że Jeronimo Martins podejdzie do tej sytuacji prokonsumencko - tak błąd w promocji Biedronki skomentował prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny. ...
Traktuję to jako ryzyko leżące po stronie przedsiębiorcy, które firma powinna wziąć na siebie - stwierdził prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. I że zarówno konsumenci, jak i pracownicy sklepu nie powinni być przymuszani do zwrotu towaru. - Nie zapominajmy, że pracownicy sklepu są również jego konsumentami - zwraca uwagę Tomasz Chróstny.
Kończ waść wstydu oszczędz |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 323
0
0
|
Wysłany: 2020-05-29, 11:32
|
|
|
Zapytam wprost. Czy Ty jesteś mądra? Jeśli dla Ciebie pracownik, który kupuje na zmianie 17 baranków wielkanocnych i 3 roboty za 499 zł jest klientem, którego zachowanie firma powinna wziąć na siebie jako "ryzyko" to nie wiem czy to Ty jesteś tak głupia, czy mam się dziwić że ta firma jeszcze istnieje, jeśli pracują w niej tacy ludzie? |
|
|
|
|
#daszu
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 97
0
0
|
Wysłany: 2020-05-29, 11:47
|
|
|
Kasjerzy nagana, brak premii w przyszłym roku. Zastepcy 3 msc. okres wypowiedzenia. |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 323
0
0
|
Wysłany: 2020-05-29, 11:50
|
|
|
Aha, jeśli uważasz się za taką mądrą to używaj znanych cytatów, rozumiejąc ich znaczenie. Chyba że chcesz żebym skrócił twoje męki pisania i myślenia co powyższym czynię. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-05-30, 06:58
|
|
|
Waffen77, a skąd wiesz, że nie jest użyte poprawnie? 😁 Może to taka ukryta prośba, żeby już przestać się znęcać ;-)
Co do tematu - proszę wszystkich o zachowanie spokoju i unikanie inwektyw. Możemy mieć różne zdanie, ale traktujmy siebie z szacunkiem. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-05-30, 09:38
|
|
|
Larrikol, Dziękuję ale ja się długo wstrzymywałam przed atakami ad personam p.waffen. U mnie nie ma inwektyw. Zresztą moja wypowiedz była neutralna ograniczona do podejścia rzecznika praw konsumenta. Temat był już tak grzany , że się przegrzał. MI po ludzku żal ludzi co tracą pracę i tyle w temacie. |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Wiolka1980
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 14 Wrz 2015 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2020-05-30, 13:24
|
|
|
Zofija napisał/a: | Wiolka1980 napisał/a: | U nas zastepcu kier. ktorzy byli wtedy na zmianie i tez kupowali zostali zwolnieni a kasjerzy dostali upomnienia i wpisy w pamietnik |
Zwolnienia? Za porozumieniem stron czy z wilczym biletem? 😁
Pytam... Bo może bezpieczniej samemu wcześniej odejść 😁 |
za porozumieniem |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-05-30, 16:28
|
|
|
Wiolka1980, Czyli klasyczne zamiecenie pod dywan i po sprawie. |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
|