Zwrot doładowania |
Autor |
Wiadomość |
@hamburger
Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 146
|
Wysłany: 2015-02-21, 19:55 Zwrot doładowania
|
|
|
Czy jest możliwy zwrot doładowania? |
Ostatnio zmieniony przez DarkSide 2015-02-22, 18:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
biedronka40
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 13 Lip 2014 Posty: 9
0
0
|
Wysłany: 2015-02-21, 20:06
|
|
|
tak, robisz zwrot tak samo jak przy innym towarze, potem przy rozliczeniu kasjera drukujesz oświadczenie i podajesz powód zwrotu doładowania |
|
|
|
|
robi93
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 13 Lip 2013 Posty: 8
0
0
|
Wysłany: 2015-02-22, 04:25
|
|
|
Dodatkowo, zaraz po zrobieniu zwrotu musisz zgłosić to doładowanie na IT. Podajesz nr SP doładowania oraz dane paragonu.
Nie zapomnij również, ze nie każde doładowanie można zwrócić.
Dokładna procedurę znajdziesz w dokumentach do wydruku / doładowania |
_________________ Urodzony optymista :D |
|
|
|
|
@hamburger
Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2015-02-22, 16:18
|
|
|
Dziękuję |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2015-02-25, 14:05
|
|
|
Racja robi93, tym doładowaniem to nie jest tak hop siup. Owszem można je zwrócić ale jeżeli spełnia się pewne warunki i mamy pewność że kod doładowujący nie został wykorzystany. W przypadku gdy takiej pewności nie mamy klient zgłasza reklamację w BOK swojej sieci. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
#aneta8702
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Sie 2014 Posty: 75
0
0
|
Wysłany: 2015-03-21, 21:35
|
|
|
ja dzisiaj mialam taka sytuacje ze sprzedalam doladowanie do play za 30 zl, po godzinie dziewczyna przychodzi i mowi ze ona chciala do plusa a nie do play,
kierowniczka kazala jej oddac pieniadze, i w ten sposob na minusie bylam, tylko najgorsze ze pytalam dwa razy i tak samo mi powiedziale ze do play |
|
|
|
|
@Marakesz
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 226
0
0
|
Wysłany: 2015-03-21, 21:38
|
|
|
Jestem w 100% pewny, że TYLKO i WYŁĄCZNIE w Biedronce w ogóle rozpatruje się takie rzeczy. Już widzę jak w innych miejscach, gdzie doładowuje się telefony ktoś rozpatruje i ROBI zwrot w takich niedomówionych sytuacjach. Żenada.
A klienci widzą jakie cuda można wyprawiać w Biedronce, no to wyprawiają, i wyprawiać będą coraz większe. Aż w którymś momencie Biedronka zeżre z tej pobłażliwości swój ogon. Tak jak zżera go teraz Hebe. |
|
|
|
|
@4ever
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 340
0
0
|
Wysłany: 2015-03-21, 23:18
|
|
|
aneta8702 napisał/a: | ja dzisiaj mialam taka sytuacje ze sprzedalam doladowanie do play za 30 zl, po godzinie dziewczyna przychodzi i mowi ze ona chciala do plusa a nie do play,
kierowniczka kazala jej oddac pieniadze, i w ten sposob na minusie bylam, tylko najgorsze ze pytalam dwa razy i tak samo mi powiedziale ze do play |
No to chyba jakieś żarty! I co w raporcie napisać, że co.... Co ta wasza kierowniczka na głowę upadła, a może była w zmowie z tą pseudo klientką? |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-03-21, 23:52
|
|
|
aneta8702 napisał/a: | kierowniczka kazala jej oddac pieniadze, i w ten sposob na minusie bylam, |
niema bata żebym tak zrobił, od razu prosze o telefon do KR ktoś se jaja robi i jest nie douczony !! |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
#sweetboy1989
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 96
0
0
|
Wysłany: 2015-03-21, 23:58
|
|
|
Miałem tak w Kauflandzie, z tym, że powiedziałem, że chcę do heyah, a dostałem doładowanie do playa. Kasę mi zwrócili bez problemu |
|
|
|
|
#patusss933
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 102
0
0
|
Wysłany: 2015-03-22, 09:13
|
|
|
dobra jak juz te zwroty to ja mam pytanie.
A co jak jest np roznica na wiszącej cenie a na kasie ( na kasie drozej)
Pani chce kupic tą z ceny a kierowniczka gada, żeby oddac roznice Pani( i tez na minusie się wychodzi) mozna tak? Pare razy mi sie tak zdarzyło |
|
|
|
|
#aneta8702
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Sie 2014 Posty: 75
0
0
|
Wysłany: 2015-03-22, 09:16
|
|
|
patusss933 napisał/a: | dobra jak juz te zwroty to ja mam pytanie.
A co jak jest np roznica na wiszącej cenie a na kasie ( na kasie drozej)
Pani chce kupic tą z ceny a kierowniczka gada, żeby oddac roznice Pani( i tez na minusie się wychodzi) mozna tak? Pare razy mi sie tak zdarzyło |
u mnie tez tak robia zeby klient sie nie szczelal i nie zglosil przypadkiem do kontroli bo gruba kare by placili
ja kierowniczce powiedzialam ze czemu ja mam byc pokrzywdzona jak pytalam klientki drugi raz jakie ma byc, jakos nigdzie zwrtow doladowan nie ma |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-03-22, 09:20
|
|
|
aneta8702 napisał/a: | ja kierowniczce powiedzialam ze czemu ja mam byc pokrzywdzona jak pytalam klientki drugi raz jakie ma byc, jakos nigdzie zwrtow doladowan nie ma |
w biedronce jest możliwość zwrotu doładowania. wystarczy doczytać podręcznik, albo się spytać kogoś kto myśli. jedynie nie zwróci klient doładowania jakby zgubił paragon do doładowania. ja juz tak odmówiłem pare razy. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
#aneta8702
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Sie 2014 Posty: 75
0
0
|
Wysłany: 2015-03-22, 09:34
|
|
|
brodacz1989 napisał/a: | aneta8702 napisał/a: | ja kierowniczce powiedzialam ze czemu ja mam byc pokrzywdzona jak pytalam klientki drugi raz jakie ma byc, jakos nigdzie zwrtow doladowan nie ma |
w biedronce jest możliwość zwrotu doładowania. wystarczy doczytać podręcznik, albo się spytać kogoś kto myśli. jedynie nie zwróci klient doładowania jakby zgubił paragon do doładowania. ja juz tak odmówiłem pare razy. |
o tym powinno pisac w podreczniku dla kierownika tak??
szkdoa ze dopiero w czwartek ide do pracy bym sobie poszukala |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-03-22, 09:38
|
|
|
dokładnie, ale w wersji elektrnicznej podręcznika kierownika sklepu, jest tam załącznik z całą procedurą zakupu i ewentualnego zwrotu doładowania. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
|