Wyzysk pracowników |
Autor |
Wiadomość |
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-06-24, 14:31
|
|
|
Właśnie o to chodzi że nigdzie ale ludzie zawsze czytają to co chcieli by żeby było napisane mój sklep też nie dostał i co? Było minęło... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
grigori86
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 22
0
0
|
Wysłany: 2014-06-24, 16:47
|
|
|
jak to nie na socjalu wisi chyba ze takie cuda tylko w malopolsce |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
@Muminka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Sty 2014 Posty: 140
0
0
|
Wysłany: 2014-06-24, 17:04
|
|
|
Edyta 89 napisał/a: | Muminka napisał/a: |
albo to było zagranie taktyczne zarządu i tylko poszło info , a kasa już nie . |
Dla wyjaśninia na nadgodziny nie musiałaś się godzić a co do premi to nieliczne sklepy dostały (mój nie) i żyję. Poczytaj czasami shout-box tam był tem temat premi za maj poruszany więc powielac informacji nie będę. Nie pisz bzdur... " albo to było zagranie taktyczne zarządu i tylko poszło info " . |
To nie bzdury tylko moje prywatne przemyślenia ...A ty co tak bronisz z Zarządu jesteś ? U mnie na sklepie nie każdy ma dostęp do shout-box , a info było więc po co wieszać na wszystkie sklepy jak dostają nieliczne ... chyba tylko po to żeby pracownika zdenerwować .... |
_________________ Bo w życiu piękne są tylko chwile .... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-06-24, 18:03
|
|
|
Skoro wisi na socjalu to proszę przeczytaj... Nie ma tam żadnej obietnicy |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
grigori86
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 22
0
0
|
Wysłany: 2014-06-24, 19:54
|
|
|
było napisane że suma strat przerosła oczekiwania i żeby pracownicy dostali jakieś premie to wybrane produkty z grup tj. mięso ryby owoce zostana z pl anulowane i dostaniemy pieniądze u mnie na sklepie była to rozpiętość od 50zł do 250zł dla personelu więc nie wiem |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-06-24, 21:01
|
|
|
Zgadza się ale nie w każdym przypadku to miało znaczenie i dlatego nie wszystkie sklepy dostały widocznie twój nie przekroczył tego magicznego progu po którym już można zapomnieć o premii... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
@czarownica25
![](images/avatars/1617250763564088f631ed8.jpg)
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Kwi 2014 Posty: 560
0
0
|
Wysłany: 2014-06-24, 23:30
|
|
|
Muminka napisał/a: |
A ty co tak bronisz z Zarządu jesteś ? U mnie na sklepie nie każdy ma dostęp do shout-box , a info było więc po co wieszać na wszystkie sklepy jak dostają nieliczne ... chyba tylko po to żeby pracownika zdenerwować .... |
Żadnego zarządu nie bronię , tylko nie lubię jak ktoś nagina prawdę do własnych potrzeb a Ty to zrobiłaś Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Poza tym Twoje prywatne przemyślenia pisane na forum czyta wiele osób, wypada się zastanowić a nie bezmyślnie pisać co ślina na język przyniesie. Jeżeli będziesz chciała odpisać coś kąśliwego to proszę w pw żeby nie zaśmiecać forum. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
@Muminka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Sty 2014 Posty: 140
0
0
|
Wysłany: 2014-06-25, 16:25
|
|
|
;( I TYLE W TEMACIE ;(
[ Dodano: 2014-06-26, 15:34 ]
Szanowni Państwo
Wyniki operacyjne za maj, w szczególności poziom strat są dalekie od oczekiwań. Jednocześnie wiemy , że wkładają Państwo wiele wysiłku w codzienną pracę i dążenie do realizacji celów w trudnej sytuacji rynkowej. Biorąc pod uwagę Państwa zaangażowanie, Zarząd firmy podjął jednorazową decyzję o wyłączeniu ze wskaźnika strat wybranych produktów z grupy mięso, kwiaty , owoce i warzywa. Dzięki tym działaniom została zwiększona liczba sklepów i osób, które otrzymają premię.
Powyższe odstępstwa od obowiązujących zasad ma charakter jednorazowy i dotyczy wyłącznie premii majowej. Wierzymy że pomoże ono zwiększyć Państwa zaangażowanie w minimalizowanie strat i osiągnąć poprawę wyników w czerwcu.
Z poważaniem ....
Moje pytanie do was kierowników Czy wasi rejoni zgłaszali wasze sklepy do uzyskania tej premii bo u nas kierownicy zastępcy mówią że nasza pani KR nas nie zgłosiła o co w tym chodzi dodam ,że przeszliśmy teraz inwentaryzacje na 0,3 nie wiem czy to dobrze czy źle . .^. |
_________________ Bo w życiu piękne są tylko chwile .... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
jagienka
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2014-06-26, 19:45
|
|
|
Do ktorej musicie wyslac zamowienie?Coraz czesciej wydaje mi sie,ze zakoncze dzien zawalem serca,bo czlowiek nie zdazy porzadnie zrobic o/w a tu juz trzeba myslec o zamowieniu,gdzie tutaj jest miejsce i czas na rzetene sprawdzenie dostawy,na analize zamowienia,tragedia wszystko robi sie w biegu.Moja kr sprawdza czy nasze zamowienie nie zostalo wyslane minute pozniej bo juz afera gotowa i straszenie wyciaganiem konsekwencji. |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
@lokii
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 167 Skąd: ten swąd
0
0
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:03
|
|
|
minimum 15 minut przed czasem zamowienie i telefon na sb z dokladna godzina wyslanie
luzblus doszlismy do wprawy ze na zamowienie calaka wystarcza 40-45min poloweczka to 15-20min
a jak przycisnie to rekord na calaku obecnie wynosi 13min z kolektorem na sklepie bo z kompa to bajka w 10min zrobic jak sie ktorys dzien z rzedu ranna zmiane ma |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:07
|
|
|
mistrzunio |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
@lokii
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 18 Gru 2012 Posty: 167 Skąd: ten swąd
0
0
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:10
|
|
|
marta1 napisał/a: | mistrzunio |
:nie:
no wlasnie ze tak sie nie da zrobic zamowienia dobrze ale nie ma czasu bo rano trzeba towar odebrac konwoj piekarza i cuda niewidy zrobic a zamowienie poscic przed 9.00 |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
~victorr
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 57
0
0
|
Wysłany: 2014-07-01, 19:04
|
|
|
lokii napisał/a: | minimum 15 minut przed czasem zamowienie i telefon na sb z dokladna godzina wyslanie
luzblus doszlismy do wprawy ze na zamowienie calaka wystarcza 40-45min poloweczka to 15-20min
a jak przycisnie to rekord na calaku obecnie wynosi 13min z kolektorem na sklepie bo z kompa to bajka w 10min zrobic jak sie ktorys dzien z rzedu ranna zmiane ma |
jak wchodzisz na nowy sklep to nie ma szans zrobić zamówienia nawet w 2h, a jak siedzisz na sklepie kilka lat to możesz zrobić z zamkniętymi oczami.
Nie wiem jak u was na rejonie ale u mnie co chwilę otwierają się nowe biedrony, a rotacja ks i zks to chyba norma |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
judytka1
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 1 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2014-08-04, 10:30 za mało etatów na sklepach
|
|
|
za mało pracowników na sklepach ...gdzie 3 kasjerki i kierownik....kiedy siedem lat temu się zatrudniałam w biedronce, też było cięzko ale szło się wyrobić a etatów było nawet wiecej, a teraz spadają na nas coraz to nowsze obowiązki...dokładaja roboty...akcje...rabaty...kosze...pieczywo...itp.....a po wprowadzeniu połatności karta trzy krotnie więcej klientów a nas ? ciągle tyle samo!!! można się wykończyć...ledwo wyrabiamy a firma ma to gdzieś i dokłada i dokłada ....nawet klienci narzekaja ....na jeszcze dłuższe kolejki na brak towaru bo nie ma komu wyłożyc na brak cen bo nie ma komu zrobić o syfie nie wspomnę....za mało ludzi! na zadnym innym większym sklepie tego nie ma tylko tu ..... |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
mruwa_1
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 04 Sie 2014 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2014-08-04, 21:15
|
|
|
hej mam pytanko czy u was w sklepach zdarza się, że kasjerzy chodzą do pracy 7 dni podrząd? ;( |
|
|
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|