To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Biedronka Sarnowska 4A, Rawicz

Malgoska - 2023-02-01, 21:49
Temat postu: Biedronka Sarnowska 4A, Rawicz
Wczoraj byłam w Rawiczu i załadowałam cały wózek towaru, była późna godzina i byłam przy kasie na 5 min. przed zamknięciem sklepu razem z dwoma innymi klientami. Po skasowaniu całego towaru okazało się, że zostawiłam portfel w aucie, który był zaparkowany na parkingu sklepowym. Za mną było jeszcze dwóch klientów więc miałabym czas iść po portfel żeby zapłacić za pełny wózek zakupów. Niestety okazało się, że nie zostanę obsłużona bo zamykają... O ile jestem wstanie zrozumieć późną godzine i czas zamknięcia, o tyle nie zrozumiem sensu stworzenia sobie dodatkowej pracy jaką jest wyładowanie dużej ilości towaru z wózka na swoje miejsce... pójście po portfel kosztowałoby 2minuty, byłabym punktualnie przy kasie wraz z godziną zamknięcia więc powinnam zostać obsłużona...

Nie polecam Biedronki Sarnowska 4A, 63-900 Rawicz

Włodarz - 2023-02-01, 21:59

Przyjść na zakupy wcześniej i nie byłoby problemu
marta1 - 2023-02-02, 14:36

Nie polecam klientów z całym koszem tuż przed zamknięciem sklepu i z porfelem w aucie na parkingu 🤣🤣🤣
Kandi - 2023-02-03, 10:43

nie robi sie zakupów o tak późnej godzinie... Bedronka powinna zacząć o tym głośno informować... chcociaż przyznaje że ja bym poczekał żeby mieć mniej pracy na koniec xD
Malgoska - 2023-02-03, 11:01

Pracowałam kiedyś w handlu więc wiem jak ta praca wygląda od strony pracowników... jest coś takiego jak dział obsługi klientów? Zamierzam poinformować firmę o tej sytuacji.
Młody_01 - 2023-02-03, 11:26

Malgoska - Biuro Obsługi Klienta
Malgoska - 2023-02-03, 11:47

Zanalazłam email bok@biedronka.pl i napisałam! :-!

Szanowny Zarządzie,

W imieniu wszystkich klientów sklepu Biedronka przy ulicy Sarnowska 4A w Rawiczu, zwracam się z prośbą o rozważenie i ewentualne podjęcie działań w celu poprawy obsługi klientów w godzinach przed zamknięciem sklepu.

Ostatnio doszło do sytuacji, w której klientce została odmówiona obsługa, pomimo że była przed kasą 5 minut przed zamknięciem sklepu. Załadowałam cały wózek towaru i zostawiłam swój portfel w samochodzie, ale mogłam iść po niego w ciągu 2 minut i być punktualnie przy kasie o godzinie zamknięcia.

Uważam, że takie działanie nie jest zgodne z duchem waszej firmy i waszymi standardami obsługi klienta. Wydaje się, że skasowanie pełnego wózka towaru lub zaczekanie 2 minut na portfel z auta przed zamknięciem sklepu nie powinno stanowić problemu, a klient powinien mieć możliwość zapłacenia za swoje zakupy.

Proszę o podjęcie działań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Z poważaniem,
Małgośka!

Młody_01 - 2023-02-03, 12:03

"i być punktualnie przy kasie o godzinie zamknięcia." To już jest chyba odpowiedź na to wszystko. ;)

Skoro to godzina zamknięcia, wiec wtedy sklep ma być zamknięty, a nie obsługiwać klientów - w tym przypadku zapominalskich. 6 dni w tygodniu od 6 do 23 ta biedronka jest otwarta, czas na większe zakupy chyba powinien się znaleźć, a nie 5 minut przed końcem..
Skoro pracowałaś w handlu to zapewne wiesz jak wyglądają procedury finansowe po zamknięciu sklepu oraz, że nikt nie będzie zostawać dłużej żeby skończyć robotę przez klientów którzy nie potrafią skończyć zakupów w wyznaczonym czasie a pracownicy mają mniej czasu na ogarnięcie "swojego" (a w naszej firmie nadgodziny są niedopuszczalne) :-P

hamburger - 2023-02-03, 19:14

BRAWO Młody 01 Nie można tego dokładniej ująć :) :) :)
demolkaa - 2023-02-04, 19:21

Cytat:
Skoro to godzina zamknięcia, wiec wtedy sklep ma być zamknięty, a nie obsługiwać klientów - w tym przypadku zapominalskich. 6 dni w tygodniu od 6 do 23 ta biedronka jest otwarta, czas na większe zakupy chyba powinien się znaleźć, a nie 5 minut przed końcem..
Skoro pracowałaś w handlu to zapewne wiesz jak wyglądają procedury finansowe po zamknięciu sklepu oraz, że nikt nie będzie zostawać dłużej żeby skończyć robotę przez klientów którzy nie potrafią skończyć zakupów w wyznaczonym czasie a pracownicy mają mniej czasu na ogarnięcie "swojego" (a w naszej firmie nadgodziny są niedopuszczalne)




Toteż Ci coś zacytuję co o tym sądzi firma!
"Jednocześnie pragniemy podkreślić, że zgodnie z zasadami funkcjonowania naszej sieci, sklepy są zamykane zgodnie z harmonogramem pracy, a wszyscy klienci, którzy znaleźli się w nich przed godziną zamknięcia, są obsługiwani.”

Bo drażni mnie taka wypowiedź a już w szczególności od tych którzy mają jedno słowo więcej na plakietce niż te szaraki w sklepie !. Nadgodziny? Nigdy nie zrobiłeś zakupow dla siebie po zamknięciu sklepu? W to nie wierzę że zawsze kasujesz swoje zakupy przed godziną zamknięcia i baaaaaa daje sobie reke usiąść że nie robisz tego zgodnie z procedura !

Młody_01 - 2023-02-04, 21:17

Firma patrzy na wszystko z góry i wszystko według niej powinno być idealne i dopasowane do klienta, a to jak jest weryfikuje życie nacodzień. ;)

Każdy chce skończyć prace o tej godzinie o której powinien, nie ważne kim jest na danym sklepie, a nie robić wszystko na biegu, a klienci muszą się nauczyć, że sklep jest zamykany o konkretnej godzinie i nie robić "pod górkę". A niektórzy tak się zachowują jakby robili to po złości kasjerom...
W niektórych sklepach czasu na rozliczenie kasjerów, zdaniu utargu i zamknięcie dnia jest 15 minut... Każdy taki klient jak pani z głównego postu tego tematu nie ułatwia pracy :-!

To czy robię coś zgodnie z procedurą czy nie zostawmy mojemu ks czy audytowi wewnętrznemu :ke: ale wierzę, że nie miałabyś już ręki ;)
Miłego weekendu :)

Kubtt - 2023-02-05, 01:37

Kobieto,

Nie kompromituj się.

Sklepy są otwarte praktycznie przez cały czas przez sześć dni w tygodniu - od 5,5:30 do 23:00,23:30 i przez tyle czasu nie masz czasu zrobić zakupów? W Niemczech sklepy są otwarte krócej.

Dla mnie idiotyzmem są obecne godziny otwarcia - wtedy i tak jest słaby ruch, dodatkowo zwiększa to pole do kradzieży i ewentualnych zagrożeń. Powoduje to też problemy z dotarciem do pracy i z powrotem, bo wtedy komunikacja nie jeździ. Posiadanie samochodu nie było w oczekiwaniach pracodawcy.

Dziwimy się potem, że jakiś dyrektorek nie mający pojęcia o rzeczywistej pracy w handlu wymyśla takie godziny pracy. Przez takich klientów. Choć i tak dla takiego dyrektorka najważniejsze jest ustawienie towaru i sprawdzanie czy bułki są w odpowiedniej kolejności :buu: Albo robienie zamętu o kraje pochodzenia, skoro 99% klientów to nie interesuje, ale flaga Cypru musi być.

jksm - 2023-02-05, 07:13

Ja gdybym tylko mógł to takim klientom mówił bym wypierdalaj. Jeszcze nie zdarzyło się mi to ale moja mina czasami wystarczy.
Jeśli chodzi o zakupy dla nas pracowników to najczęściej staramy się je robić odpowiednio wcześniej. A te nasze zwierzchniki z samej góry powinny np spróbować w pojedynkę przyjmować towar na ladę obsługiwać klientów i sprzątać miejsce pracy albo pamiętać o opisywaniu danego produktu z lady o terminach przydatności czy o samym wyglądzie z drugiej strony takiej lady, warzyw owoców czy pieczywa. Błogosławionej niedzieli :serce:

[ Dodano: 2023-02-05, 07:16 ]
Ps. W dzisiejszych czasach gdzie ze srajfonem oddajemy nawet stolec można nim zapłacić a kasy tradycyjne nie powinny być otwarte. Ja ostatnio nie zrobiłem zakupów bo wcześniej zapomniałem a przed samym zamknięciem koleżanki po prostu nie miałby wydać reszty. Czy płakałem i żaliłem się?

kim254 - 2023-02-05, 18:18

demolkaa, u mnie jeśli nie zrobimy zakupów przed zamknięciem sklepu to już nie zrobimy bo maksimum 5 minut po zamknięciu idziemy rozliczyć wszystkie kasetki i od razu sprzątać bo w innym wypadku się nie wyrobimy po prostu, także każdy robi zakupy średnio 30 minut wcześniej by wszystkie osoby zdążyły a te pięć minut przed zamknięciem wołamy ludzi do kas by zdążyć w max 10 minut skasować każdego
miecia - 2023-02-07, 08:11

Malgoska napisał/a:
Zanalazłam email bok@biedronka.pl i napisałam! :-!

Szanowny Zarządzie,

W imieniu wszystkich klientów sklepu Biedronka przy ulicy Sarnowska 4A w Rawiczu, zwracam się z prośbą o rozważenie i ewentualne podjęcie działań w celu poprawy obsługi klientów w godzinach przed zamknięciem sklepu.

Ostatnio doszło do sytuacji, w której klientce została odmówiona obsługa, pomimo że była przed kasą 5 minut przed zamknięciem sklepu. Załadowałam cały wózek towaru i zostawiłam swój portfel w samochodzie, ale mogłam iść po niego w ciągu 2 minut i być punktualnie przy kasie o godzinie zamknięcia.

Uważam, że takie działanie nie jest zgodne z duchem waszej firmy i waszymi standardami obsługi klienta. Wydaje się, że skasowanie pełnego wózka towaru lub zaczekanie 2 minut na portfel z auta przed zamknięciem sklepu nie powinno stanowić problemu, a klient powinien mieć możliwość zapłacenia za swoje zakupy.

Proszę o podjęcie działań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Z poważaniem,
Małgośka!


Jeśli pracowałas w handlu to powinnaś pewne kwestie z tym związane znac.
Sklep jest czynny od 6 rano do godziny 23.00 ewentualnie 22.00. Miałas czas zrobić zakupy przez kilka godzin. Postanowiłas to zrobić 21.55 i jeszcze masz czelnośc pisać do BOK na te biedne dziewczyny. Nie wierzę że robiłas zakupy na przysłowiowe artykuły 1 potrzeby bo nawet laik nwie pracujacy w handlu wie ze bułek o godzinie 22.00 juz nie kupisz chyba ze ktoras dziewczyna poszalała z odpiekiem.
Sorry ale zachowałas sie jak burak.
Ja pracuje przez 10 lat i nie przyszlo mi nigdy na mysl aby robic zakupy 5 minut przed zamknieciem sklepu. Pamiętaj karma wraca i obys ty nigdy nie musiała biegać z wywieszonym jezorem gonić bo jakas damulka postanowila komuś uprzykrzyć prace .....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group