To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - Tablety z Biedronki

Rico77 - 2013-05-21, 11:34

kluq, zapytałem dlatego, że liczą się dla mnie twarde dowody, a nie czyjeś słowa. Zapytałem, ponieważ znam prawo i wiem, że nie masz i nie będziesz miał dowodów na poparcie swoich słów. Nie wprowadzaj innych w błąd. Jeżeli chcesz coś powiedzieć, napisać, miej uzasadnienie dla tego co powiesz. Kolega #xnyl opisał zwięźle co i jak.
ChuckyCiechanow - 2013-07-23, 13:09

Wiadomo czy będzie dostępny myTab 7 Dual Core ?
woles - 2013-07-23, 13:33

jest teraz pytać na sklepie
Anonymous - 2013-07-23, 18:06

każdy sklep uznaje gwarancje jeśli towar ma wadę fabryczną a nie spowodowaną użytkowaniem ,w przypadku tabletu zawsze wysyłam do serwisu bo nie wiem czy klient nie ingerował zbyt głęboko w oprogramowanie co powoduje utratę gwarancji. Więc każda reklamacja=wysyłka do serwisu,i klient nie może się domagać natychmiastowego zwrotu gotówki,bo jak np kupisz wazon i go stłuczesz to Ci kasy nie oddam,i podobnie w przypadku tabletu jak grzebiesz w sofcie to nie dostaniesz kasy jak serwis uzna twoją winę.Na ogół 3 na 4 tablety serwis nakazał zwrot gotówki w jednym przypadku naprawił sprzęt. 14 dni na rozstrzygnięcie reklamacji to okresu przyjęcia przez serwis (nie oddania do sklepu) do naprawy (dni roboczych wiec to prawie 3 tyg od przyjęcia do serwisU)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group