To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - Tablety z Biedronki

gamoń - 2013-04-11, 20:38

"nie chwal dnia przed zachodem slońca" .... hellp..... minął miesiąc... i padł... czesc nie używany czekałam na założenie netu kupienie routera i co tydzien w sumie od poniedzialku zaczełam go używac padł.... padł... zawieszał sie dzis i co pozniej sam resetował a pozniej... czarny ekran właczal sie i wyłaczał i co ... bylam nie chca zwrocic kasy czy jest to możliwe? tylko reklamacja...
JUMIRA - 2013-04-11, 23:33

Takie mają prawo, to jest drogi sprzęt i do tego uszkodzony, wiec jest przyjmowany tylko ,do naprawy jeżeli ,nie da się naprawić to wtedy sklep dostaje wiadomość o wypłacie pieniędzy.Zwrot gotówkowy ,dokonuje się tylko, na nie uszkodzony towar w orginalnym opakowaniu.
Anonymous - 2013-04-12, 00:49

JUmira jak klient chce oddajesz kasę taka prawda jak na" nie uszkodzony towar", poczytaj procedury klient decyduje czy reklamacja czy kasa

[ Dodano: 2013-04-12, 00:52 ]
u nas oddajemy za każdym razem kasę bo reklamacja to na ogół jest door to door

gamoń - 2013-04-12, 06:32

wlasnie mi sie tez wydawalo ze moge go zwrocic ale zaszłam i okazalo sie ze tylko naprawa wiec sie troche wkurzylam jeszcze nie mam zadnej rzeczy naprawianej w domu a na dodatek po miesiacu czasu uzywania i to w sumie od poniedzialu tego poniedzialku dzieki Robertty za pocieszenie :D
Mała82 - 2013-04-12, 09:06

Od jakiegoś czasu droższy sprzęt jest przyjmowany tylko do naprawy, a dalej idzie jak mówi Jumira
Polianna - 2013-04-12, 10:04

każdą reklamację musisz rozstrzygnąć na stronę klienta....nawet jeśli odsyłasz sprzęt do naprawy i klient go nie chce, powinieneś zwrócić gotówką aby klient wyszedł zadowolony a towar zwracasz do DC jako uszkodzony non food. Jeśli wysyłasz uszkodzony non food w dniach 1-25 dzień miesiąca nie idzie to w koszty sklepu :) ...krótka piłka ...klient musi wyjść ze sklepu zadowolony :em29:
Anonymous - 2013-04-12, 12:40

znam przypadek że klient zareklamował tablet, odesłali naprawiony i wszystko byłoby cacy gdyby nie porysowany ekran, klient zarzeka się że nie w takim stanie go oddawał i co? zwrot pieniędzy poprosił :szczena:
gamoń - 2013-04-12, 13:32

komu moge wyslac tablet zeby mi go zareklamował? prosze was...
JUMIRA - 2013-04-12, 14:55

U nas za porozumieniem kr drogi sprzęt niesprawny przyjmujemy tylko do naprawy.
lokii - 2013-04-12, 17:14

zawsze robie zwrot kasy telefon do call center i nie idzie w koszty sklepu taka informacje dostalem kiedys od KO
gamoń - 2013-04-12, 17:30

czyli co... ja juz go nie chce naprawde... chce sobie cos innego kupic bardzo mi zalezy na czasie bo chce sobie nowy kupic a tu tak pod gorke...
Anonymous - 2013-04-12, 23:44

POLILAMA DOKŁADNIE ZARÓWNO ZE ZWROTEM W KOSZT FIRMY JAK I ODDANIEM KASIORY
gamoń - 2013-04-13, 07:25

czyli co teraz mam zrobic?;/
DarkSide - 2013-04-13, 08:13

gamoń, to zależy co chcesz.

jeśli chcesz żeby miec go z powrotem naprawionego to reklamuj.

jeśli nie chcesz go z powrotem a mimo Twojej woli nie chcą Ci zwrócic pieniędzy, to napisz do BOK-u oni Co napiszą co i jak ;)

gamoń - 2013-04-13, 16:54

ok to bede probowac bo jednak go nie chce to o bedzie dalej skoto juz po miesiacu sie popsul w sumie tygodniu uzywania a jak sie przyzwyczaje to bedzie pozniej zal chociaz fajnie bylo z nim ale... :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group