To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - tajemniczy klient

brodacz1989 - 2015-01-26, 22:58

Katarina09 napisał/a:
oczywiście że uważam ze tk jest zaklamany dlaczego po skończonej kontroli niewejdzie do biura po pieczątke i podpis że takową kontrol wykonał i wtedy tez my wiedząc że był wtedy i wtedy widzimy co było w opisie nie tak , że podłoga byla taka czy taka czy kolejki czy też inne błedy


jak sama jego nazwa wskazuje tajemniczy klient nie może być nam znany, bo taka jego rola, a wytyczne masz w raporcie po nim co było nie tak, i kiedy był, więc jeśli pamiętasz czy Ty byłaś na zmianie bądź ktoś inny to możesz wrócić pamięcia badź za pomocą monitoringu i sie dowiesz, że np ta podloga była brudna. i chyba jeśli się nie myle to kr mają dostęp do większych szczegółów ale nie mogą podac

marta1 - 2015-01-26, 23:06

Nie mylisz się :) i co więcej kr po zweryfikowaniu takiej kontroli może się "odwołać" od takiego raportu
brodacz1989 - 2015-01-31, 11:29

tylkoto odwołanie to czasami strata czasu i nerwów
marta1 - 2015-01-31, 11:54

brodacz1989 napisał/a:
tylkoto odwołanie to czasami strata czasu i nerwów
ale w takim przypadku nawet jeżeli odwołanie to strata czasu i nerwów lepiej jest wyjaśnić całą sytuację żeby pracownicy mieli poczucie że dobrze wykonują swoją robotę , a że nie mają wpływu na pewne decyzje na górze to już inna sprawa . Powiedz jakiego kr byś wolał : takiego który coś robi w sprawie niesprawiedliwego wyniku TK czy takiego który ma to gdzieś ?
Hell - 2015-01-31, 13:32

Mnie to trochę dziwią takie "nagłe zwroty akcji" przy ocenie i wielkie nią zaskoczenie. Przecież ona nie bierze się znikąd i chyba nie jest wielką niewiadomą. Argumenty które przytacza oceniający dzieją się w ciągu całego roku i jest czas się przyzwyczaić i ewentualnie na bieżąco prostować. No chyba że ktoś cały rok broi nie wykazując skruchy a na koniec spodziewa się amnezji kierownika i myśli tylko o ewentualnej premii. :P
Anonymous - 2015-02-01, 14:32

Hell napisał/a:
Mnie to trochę dziwią takie "nagłe zwroty akcji" przy ocenie i wielkie nią zaskoczenie. Przecież ona nie bierze się znikąd i chyba nie jest wielką niewiadomą. Argumenty które przytacza oceniający dzieją się w ciągu całego roku i jest czas się przyzwyczaić i ewentualnie na bieżąco prostować. No chyba że ktoś cały rok broi nie wykazując skruchy a na koniec spodziewa się amnezji kierownika i myśli tylko o ewentualnej premii. :P


Kochana Hell a słyszałaś o czymś takim jak nacisk kr na wystawienie na poziomie PP1 oceny takiej a nie innej? SOP z założenia miał być programem motywującym i ocenianiem potencjału a jest często narzędziem do własnych rozgrywek personalnych .Od kiedy pojawił się SOP znalazł się jako jeden z argumentów do wypowiadania umów o pracę. Ostatnio się już nie pojawia może dlatego że SOP nie znajduje odzwierciedlenia w regulaminie pracy.

Bardzo mnie osobiście ostatnio cieszy niefrasobliwość osób rozwiązujących umowę z pracownikami zwłaszcza zatrudnionych na czas nieokreślony. Nie przykładają się do zarzutów przez co widoczne są ich intencje w sądach pracy. Chociaż z drugiej strony może to oznaczać że nie widzą zagrożenia ze strony społecznej w JMP i po prostu ignorują zagrożenia........

Hell - 2015-02-01, 18:29

No właśnie nie.
Z tego miejsca pragnę podziękować moim przełożonym za normalne podejście (z tego co się tutaj czyta) do wieeeeelu tematów. :ukloon: :P

portofino - 2015-02-13, 14:45

Katarina09 napisał/a:
oczywiście że uważam ze tk jest zaklamany dlaczego po skończonej kontroli niewejdzie do biura po pieczątke i podpis że takową kontrol wykonał i wtedy tez my wiedząc że był wtedy i wtedy widzimy co było w opisie nie tak , że podłoga byla taka czy taka czy kolejki czy też inne błedy


Scenariusz zabrania tajemniczemu klientowi udzielania informacji na temat tego, co naprawdę robi w sklepie.
W razie zdemaskowania tajemniczego klienta, ten ma wyjść ze sklepu natychmiast i poinformować o tym firmę badawczą.
W interesie pracownika audytowanego jest udawanie, że nie rozpoznał tajemniczego klienta. Wtedy audyt jest ważny, najprawdopodobniej masz okazję do poprawy wyniku badania. A tak przy zdemaskowaniu TK narażasz się na dodatkowe badania i szansę na niepowodzenie.
Sama nazwa mówi: tajemniczy klient, a nie audytor, kontroler. Tu jak najbardziej oficjalne kontrole są na miejscu.

adrianooo - 2015-02-19, 13:55

Dzień kontroli 7.02.15 wynik 36,5 % może mi ktoś wytłumaczyć co może być głównym tego powodem ?
Jak zobaczyłem to po prostu się załamałem ;/ :szczena:

marta1 - 2015-02-19, 13:57

na raporcie masz jakie standardy nie zostały spełnione ...
adrianooo - 2015-02-19, 14:28

Nie ma raportu,, na wierzchu,, bynajmniej nie było jak swą obecnością znajdowałem się w pracy...
czarownica25 - 2015-02-19, 14:30

powiedz ks, zks żeby Ci udostpnili
marta1 - 2015-02-19, 14:33

"swą obecnością" :) jak ty ładnie piszesz :) sorki że po za tematem :) a wracając do : jakas totalna katastrofa musiała nastąpić skoro macie taki wynik
kogata - 2015-02-19, 15:18

niekoniecznie katastrofa, brzydkie kwiaty -2, brak ceny OW -2 , brak dzień dobry lub kolejka po chłodnię -2 i jeszcze coś do tego, jakieś duperele, i wynik niestety tak wygląda. U mnie na którymś raporcie za brak toreb chyba -2, i z jednego kryterium - porządek i standardy 86,4, a ogólny wynik 94 z groszami. Wcale nie musi być dużo na nie, ale jak walą pkt ujemne to szybciutko okazuje się że kontrolowana biedronka jest zasyfiała i pracują w niej same lenie.
marta1 - 2015-02-19, 16:11

albo tajemniczy pedantyczny :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group