Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
biedroneczka23 - 2014-10-17, 18:04 Temat postu: moim zdaniem tajemniczy to ściema i zaznacza co muodpowiada s
Anonymous - 2014-10-19, 10:22
adolf17 napisał/a: | Tajemniczy klient to jedna wielka ściema-przychodzi i zabiera ciężko wypracowane przez nas pieniążki...moim zdaniem na koniec swojej wizyty powinien podejść do kierownika prowadzącego zmianę i informować o tym,że był,a nie dziwnym trafem zawsze w tym dniu co był tk jest taki sam wpis kr w pamiętniku-trochę to dziwne jest |
czyli jaki?
Miawka - 2014-10-19, 10:52
Też mam wrażenie że to wał. Ciężko to sprawdzić w moim sklepie przy ogromnej ilości klientów. Ale z czystością przed sklepem to niesprawiedliwe jest. Czasem ktoś rzuci papierek po lodzie, drugi po batoniku i już brudno. A jak siedzimy wszystkie na kasach przez 90% zmiany to ciężko latać za każdym papierkiem. Co do obsługi klienta to jest to jedyna rzecz na którą mamy wpływ.
Anonymous - 2014-10-19, 20:47
U nas jest tak, ze polowa trawnika przed sklepem jest nasza a polowa miasta... i wiadomo jak to pozniej jest... Ze nie sprzatniete I leca nam minusy.
Miawka - 2014-10-20, 17:29
U nas obok ciuchland, który nie sprząta!!! Wina oczywiście nasza,
Dosia_Samosia - 2014-10-21, 10:19
oczy słońc, czy Ty pracujesz w biedrze na ulicy zaczynającej sie na W??
edyciorka - 2014-10-22, 12:24
Moja Biedronka na szczęście znajduje się w centrum handlowym więc sprzątanie parkingu nie należy do naszych obowiązków. Choć nie ukrywam ciekawa jestem jak na to patrzy TK bo przecież ankieta wszędzie taka sama. No ale zamiast parkingu mamy wózki klientowskie umieszczone w dwóch miejscach, więc paragonów i innych śmieci co nie miara
portofino - 2014-10-28, 09:38
Tajemniczy Klient musi zaznaczyć, czy parking należy do sklepu, czy też nie.
Ankieta jest taka sama, ale sądzę, że w zależności od opcji, punktacja może się różnić nieco. Ale o tym wiedzą już tylko pracownicy agencji.
dblan - 2014-11-21, 13:13
TK ma za zadanie ocenić, czy bezpośrednie otoczenie sklepu było czyste i w należytym stanie. Nie ma jednoznacznych wytycznych mówiących jak "daleko" sięga bezpośrednie otoczenie oraz do kogo należy obowiązek utrzymania czystości na tym terenie. Ten punkt pozostaje niedoprecyzowany i można jedynie mieć nadzieję że audytor podejdzie rozsądnie do tego tematu i odwiedzając Biedronkę w galerii nie uwzględni w ankiecie nieczystości znajdujących się przed budynkiem lub przy ulicy
Szczupak - 2014-11-21, 14:03
dblan napisał/a: | (...) można jedynie mieć nadzieję że audytor podejdzie rozsądnie do tego tematu i odwiedzając Biedronkę w galerii nie uwzględni w ankiecie nieczystości znajdujących się przed budynkiem lub przy ulicy |
Niestety ten fakt jest najczęściej uwzględniany. A przynajmniej u nas.
Do tego zmiana TK na "do dwóch razy na miesiąc" jest krzywdząca.
Mieliśmy 100% TK po (pierwszym) audycie na dzień 23 października.
Oczywiście żeby pięknie nie było wysłali go drugi raz (29), kiedy szał ogarnia ludzi przed wolnym (1 listopada).
6 kas na sklepie (w ten dzień na popołudniu było TYLKO 2 kasjerów + kierownik) a minusem podanym w audycie jest "czy w oczekiwaniu w kolejce otwarta została kolejna kasa?"
Porażka jakaś...
kogata - 2014-11-21, 19:17
Szczupak napisał/a: | 29), kiedy szał ogarnia ludzi przed wolnym (1 listopada).
6 kas na sklepie (w ten dzień na popołudniu było TYLKO 2 kasjerów + kierownik) |
Tutaj ewidentnie błąd zrobił kierownik układający grafik. Wiadomo, że już 2-3 dni przed dniem wolnym jest wzmożony ruch, pierwszy miesiąc kwartału - można zaplanować więcej osób bez szczególnej szkody dla grudnia.
Gazela34 - 2014-11-26, 19:36
U nas brak wyniku z tajemniczego a tu już koniec listopada
DarkSide - 2014-11-26, 19:43
u Nas to samo
krzysieq - 2014-11-26, 19:49
A u nas stówczka
DarkSide - 2014-11-26, 19:56
czyli walą w d...
|
|
|