Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
TajemniczyK - 2013-02-19, 12:47
Obowiązkiem TK jest spytanie o towar osoby, która jest na sklepie (nie kasjera). Jeśli jednak nikogo nie ma:
1) oczekiwanie (sporadycznie się zdarza)
2) poproszenie kasjera o wezwanie kogoś do pomocy (bardzo rzadko)
3) zajrzeć na magazyn/zaplecze (jeśli jest taka możliwość) i zapytać „przepraszam, czy mogę prosić o pomoc?”. (niezwykle rzadko)
pracownik - 2013-02-19, 13:14
Dokładnie tak powinno byc tk bez zapytania o dany towar nie może przeprowadzic badania dalej musi czekac aż ktoś się pojawi z obsługi na sklepie czy ks lub zks.
krakas - 2013-04-22, 21:09
czytając te wasze niektóre komentarze powiem jedno. gówno prawda. po 1 jeżeli TK odwali robotę po łepkach, pierwszy drugi raz, to jest likwidowany z systemu, znam nie jednego takiego. i nie daje złych opinii za to ze mu się coś nie spodoba tylko wydaje obiektywne opinie oceniając poszczególne elementy sklepu i wtedy dostaje marną kasę za to regularnie. jak jest uczciwy ma kolejne zlecenia. praca fajna ale tylko i wyłącznie jako dodatkowa. pozdrawiam
Tom21231 - 2013-04-24, 17:34
Nie wiem jak wy ale od momentu kiedy wprowadzono zmniejszone straty na miesą,owoce/warzywa,ryby jakimś dziwnym trafem zawsze jak jest szansa na premie to tajemniczy klient zawsze wychodzi śmiesznie nisko mimo tego że ludzie pracuja 2/3x razy mocniej aby w końcu złapać premie dla mnie to jest oczywiste ze coś tutaj nie gra i tajemniczy jest podstawiany po to aby tej premi nie było przykladem może być np: święto wielkanocne gdzie to dziwnym trafem mój sklep dostał 100% mimo tego że dla mnie panował tam syf straszliwy i było 0 porównania do tego co się działo miesiąc wcześnie gdy sklep był na tip top no ale tak jak już wcześniej mówiłem gdy tylko jest światełko nadziei na premię tajemniczy wiecznie jest słaby a gdy jej nie ma zawsze jest 100% "Pic na wodę i fotomontaż" to by było na tyle.
biedrona9002 - 2013-04-26, 23:00
Tom21231 i tu masz racje u nas jest tak samo~!! :nie: :nie: .^. .^. .^.
Agnieszka83 - 2013-04-27, 19:22
U nas tez jest tak samo
agaF - 2013-04-28, 16:17
krakas nie cwaniakuj, bo u mnie sprawdziliśmy na monitoringu ostatnią wizytę i TK zrobił nas w balona totalnie!!! Skłamał w kilku podpunktach, a dlaczego? Dlatego, że w marcu były święta a co za tym idzie- bardzo duże utargi! Duży utarg= duża premia! Dając nam duże premie w kwietniowej wypłacie nie mieliby aż takich kokosów, więc stąd ściema TK- czysty zysk dla firmy... My bez premii albo z małą premią, a firma zarobiła!!!
Anonymous - 2013-04-28, 22:42
Dziwne, że te spiski knute są tylko na niektórych sklepach...
Tom21231 - 2013-04-29, 15:27
Nie na niektórych tylko na tych gdzie premia była by za duża.
Anonymous - 2013-04-29, 19:39
Dziwne, ze mój sklep to jakoś omija
nn79 - 2013-04-29, 21:24
Larrikol napisał/a: | Dziwne, ze mój sklep to jakoś omija |
Może nasz okręg należy do innej firmy, bo ja też nie zauważyłam tej zależności? To jakaś spiskowa teoria dziejów?
Hell - 2013-04-29, 21:34
Albo macie taki błysk dziewczynki. :D
Bumbleble - 2013-04-30, 16:09
u nas tajemniczy cały czas 100% albo 90 parę.
A najlepsze jest to, że my klienta raz zaprowadzimy raz nie, coraz czesciej po prostu idziemy do polowy i tlumaczymy, bo tu piec dzwoni, tu dzwonek na kase, to towar trzeba wyłożyć , to inny klient coś chce.
A premi i tak nie mamy
agaF - 2013-05-01, 11:40
u mnie już chodzą plotki o 70% !!! dziwne, może góra wie, a my czekamy na papierek i bardzo nas to już nie interesuje!!!
ontakisam - 2013-09-09, 14:13
Larrikol napisał/a: | Dziwne, ze mój sklep to jakoś omija |
Nie wiem czemu, ale przeważnie mój sklep ma niezłą premię. TK od 90-100 % i premia jak była tak jest Ale My traktujemy klientów jak Bogów i zabiegani całe życie..Ale się opłaca
|
|
|