Tajemniczy Klient - Tajemniczy Klient, czy nie macie wrażenia czasem, że...
nn79 - 2011-12-05, 10:09
Wysokość premii zależy od:
* średniej z trzech ostatnich inwentur;
*wyniku TK;
* wysokości PL.
*obrotów sklepu.
W książce kasjera masz przelicznik, tylko tam ujęto PL już z inwenturą.
W zależności od poziomu strat na sklepie i wysokości TK, wyszukujesz w tabelce przelicznik, np. 120%.
Masz też drugą tabelę, która mówi, jaka premia przysługuje w zależności od obrotu.
Mnożysz sobie wysokość premii przez przelicznik i masz premię brutto (na rękę mniej) dla całego etatu.
Dla 3/4 etatu odliczasz 25%.
KR bodajże do 4 każdego miesiąca musi pojawić się na sklepie i pozatwierdzać wszelkie zmiany w grafiku zarejestrowane w pamiętniku. Na wniosek KS zatwierdza wtedy premie pracownikom, tzn. pyta KS czy ktoś ma nie dostać.
Wszystkie informacje docierają do kadr i tam jest wyliczana wypłata i naliczana premia, jeżeli z przeliczników taka wychodzi.
Biedronek On - 2011-12-05, 11:57
Wszystko pięknie opisane, tylko zapomniałaś o ruchu 901/902 tzw transfery. a one również mają wpływ do premii, bo czasem wyjdzie 0,03 a czasem jak średnia inw 0,15 i wtedy opada, bo premii brak. I niby w dostawach nie było dużo zamian/braków to Cię DC załatwiło.
Anonymous - 2011-12-05, 12:00
I właśnie tego 901/902 ja za bardzo nie rozumiem. Czy to chodzi tylko o te różnice ktore kierownictwo wykazuje, sprawdzajac towar, czy o cos innego? Bo przeciez sklep nie ma wplywu na to jak mu w DC zapakuja palete i ile tam rzeczy nie bedzie tak jak w dokumencie.
Biedronek On - 2011-12-05, 14:40
Larrikol napisał/a: | Czy to chodzi tylko o te różnice ktore kierownictwo wykazuje, sprawdzajac towar |
Tak
Larrikol napisał/a: | czy o cos innego? |
Z reguły jak moje DC ma inwenturkę, to transfery u Mnie sięgają do 0,15
Żeby nie schodzić z tematu, to choćbyśmy mieli TK 100 %, a 901/902 przywalą 0,15+Inw+PL to ciężko o premie.
peter_so - 2011-12-14, 16:56 Temat postu: ??? tranfer to jest widzi mi sie osoby która kontroluje wyjazd towaru. Czy ktos w ogóle był na szkoleniu w DC? siedzi tam babka w ochronie (dc wyszków) i sprawdza. Jak się zapytałem kierownika magazynu czy ona dobrze sprawdza to mi powiedział. Naklejam na cukier ze to mąka to i tak pojedzie!!!! Kurde oni nic tam nie wiedzą. Tak jak afera z przed kilkunatu i to duzych chwil....jak jedna nie akceptowała żadnych niedoborów itp to wyleciała. Zatem trzeba sprawdzać a szczególnie NF bo przy tym największe błedy i polecam dzwonić do kierownika magazynu z takimi rzeczami jak braki w orginalnych kartonach ( nie licząc tych gdzie papierki zostaja ktoś głodny był) bo jak 4 czy 5 sklepów to zgłosi to wtedy wam uznają
nn79 - 2011-12-15, 09:50
A ja się zastanawiam nad tymi transferami. Co jakiś czas dyro nam dopisuje jakiś nf do transferu. Czy może to być NF, który przyjmujemy do reklamacji? Uszkodzony na sklepie idzie w PL, ale reklamacje?
Chodzi mi o to, że w normalnym sklepie nie biorą wszystkiego do reklamacji, jak leci, tylko uzasadnione. My musimy przyjąć wszystko. Biedronka ma pewnie umowy z producentami, ale może są jakieś granice? Może producenci nie przyjmują wszystkiego i wtedy koszt wraca na sklep? Wyszło by na to, że wspaniała "biedronka od reklamacji" robi to naszym kosztem, zmniejszając nam premie.
Anonymous - 2012-01-07, 23:33
nn79 napisał/a: | A ja się zastanawiam nad tymi transferami. Co jakiś czas dyro nam dopisuje jakiś nf do transferu. Czy może to być NF, który przyjmujemy do reklamacji? Uszkodzony na sklepie idzie w PL, ale reklamacje?
Chodzi mi o to, że w normalnym sklepie nie biorą wszystkiego do reklamacji, jak leci, tylko uzasadnione. My musimy przyjąć wszystko. Biedronka ma pewnie umowy z producentami, ale może są jakieś granice? Może producenci nie przyjmują wszystkiego i wtedy koszt wraca na sklep? Wyszło by na to, że wspaniała "biedronka od reklamacji" robi to naszym kosztem, zmniejszając nam premie. |
Dokładnie tak jest ;(
Virus - 2012-01-09, 10:09
asdasd napisał/a: | ha! tajemniczy klient na poziomie 85% wiec premia musi byc >:D >:D |
U mnie 100%, rok temu była ta sama sytuacja 100% wszyscy sie cieszyli a tu transfery doszły i premii brak...
celina - 2012-01-09, 11:13
Virus popraw juz za 8 groszy ta siatka
teresa_t - 2012-01-09, 11:47
ale jaki bulwers jest przy reklamówkach, ja slysze komentarze typu: firma taka bogata a reklamówki nawet idą do góry, albo jak sie czeka aż sie pakują i spojrza na Ciebie i mówią pakowaczy by zatrudnili.. wrr..
monis2602 - 2012-01-09, 11:57
hehe, u mnie klienci mówią ze ta podwyzka to przez otwieranie - ze wzgledu na to ze ludzie dlugo otwieraja reklamówki to jak poda je jedna lub dwie to otwieram zeby bylo szybciej
mojabiedronka - 2012-01-25, 11:52
Rolą tajemniczego klienta jest przestrzeganie scenariusza który otrzymuje. Fakt tajemniczy klient może być różny i mieć dziwny albo normalny charakter ale właśnie taką role ma spełniać bo tajemniczy klient to jak sama nazwa mówi KLIENT a klientów również mamy różnych: takich co są mili i takich co są kapryśni i właśnie taką rolę odbywa TK ma zbadać zachowanie personelu na różnego rodzaju sytuację panujące na zewnątrz jak i wewnątrz obiektu Biedronka.
DarkSide - 2012-01-25, 11:53
mojabiedronka, to my wiemy a każdemu wolna mieć inne odczucia
mojabiedronka - 2012-01-25, 11:56
Więc i Tajemniczy Klient może mieć inne odczucia.
DarkSide - 2012-01-25, 11:57
mojabiedronka, to niech je tu opisze byłby to bardzo ciekawy temat >:D
|
|
|