To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - pierwsza nasza premia

fionka - 2010-08-21, 09:05

Gratuluję wszystkim którym udało się zdobyć jakieś premię...
W naszej wysokoobrotowej biedronce, nie bylo ich ani raz przez za duże PL

moli - 2010-08-21, 21:50

To jakie Wy macie PLKI?
forteca72 - 2010-08-22, 00:09

W moim sklepie w m-cu lipcu tajemniczy klient na 100 pl bardzo niskie 0.45 inwentura 0,07 obrót najwekszy od otwarcia ,wiec straty w transferach nam dowalili na 0.25 - nigdy takich nie mieliśmy 0,05 były najwiecej. Moze ktoś mi wytłumaczy o co chodzi bo ja już nie wiem jak mam to wytłumaczyc pracownikom ze nie dostali 180 % premii choc na to zasłużyli w 100% gdzie szukac odpowiedzi.Czy to wszystko to jedna wielka ściema ;)
chester1988 - 2010-08-22, 07:54

no właśnie u nas też była podobna sytuacja i również dodali nam gigantyczne straty na transferach, tk 100 inwentura 0,2 obrót 1,4mln i tu kicha... po co się starać skoro firma robi takie rzeczy
katmro88 - 2010-08-28, 07:06

Moze kase sobie zgarniaja.... maja wiecej dla siebie... ;/
mucha - 2010-09-09, 08:32

PORAŻKA!!!! Znowu nie mamy premii, a niby wszystko dobrze wyszło........ nawet nam nie zapłacili za godziny dodatkowe (zostawaliśmy dłużej w pracy niż było w grafiku bo był zapiernicz i nikomu za to nie zapłacili) :( normalnie gołe pobory!!!!!
A najgorsze jest to że nikt nie wyjaśni dlaczego tak jest!!! Nie chce się chodzić do tej pracy.

[ Dodano: 2010-09-09, 09:39 ]
i jak tu jechać na ten piknik i słuchać przemówienia że biedronka ma coraz większe zyski? przecież to naszym kosztem, my na to pracujemy a oni nas po rogach walą, zwalniają ludzi-nie zatrudniają innych a jeśli już zatrudnią to na 3/4 etatu i coraz mniej ludzi i mniej godzin a robota do zrobienia jest ta sama!!

[ Dodano: 2010-09-09, 09:43 ]
dlaczego KR nie chce wyjaśnić dlaczego nie mamy premii? dlaczego KR nie idzie za pracownikami których już ma i z tego co mówi to jest z nich zadowolona, tylko ciągle burczy i narzeka a główną jej odpowiedzią na zadane pytania jest: NIECH PANI SIĘ WEŹMIE ZA ROBOTĘ! ????

Nietypowa - 2010-09-09, 08:48

Kochana przyzwyczaj się do tego.....w końcu jest kryzys >:D .JMD lubi się chwalić a gdzieś muszą zaoszczędzić kasę. Teraz to robią w białych rękawiczkach :regulamin:
katmro88 - 2010-09-09, 11:33

mucha, jestesmy tania sila robocza, nam sie nic nie nalezy i jeszcze lepiej bylo by sie nic nie oddzywac....
Dzieki nam maja zyski, bo to my glownie sie staramy by towar wylozyc dla klientow i jak najlepiej ich obsluzyc ale niestety mimo staran i tak nas gnoja.... ;((

rozczkae - 2010-09-09, 21:14

a u nas premia była 507 zł także jesteśmy bardzo zadowoleni :) :em29:
katmro88 - 2010-09-10, 11:04

rozczkae, a to pisze tez na pasku ile jest premi... ??
rozczkae - 2010-09-10, 20:41

wszystko pisze ile masz premii na co nam zabierają na jakie składki ,weź pasek do ręki i dokładnie go przejrzyj :) :):)
Anonymous - 2010-09-23, 16:05

chester1988 napisał/a:
no właśnie u nas też była podobna sytuacja i również dodali nam gigantyczne straty na transferach, tk 100 inwentura 0,2 obrót 1,4mln i tu kicha... po co się starać skoro firma robi takie rzeczy


U nas podobnie,PL-ki w markecie 0,43,a z DC 0,66 i nie wiadomo skąd to się wzięło,zawsze są zmniejszane,odejmuje się likwidację kwiatów i Tyg.Kropka,a tu nagle ni stąd ni zowąd zawyżone, pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją, ale widocznie w DC mieli burdel i braki jak diabli więc musieli czymś nadrobić, na dwa dni przed inwenturą w centrum zaczęły się dziać dziwne rzeczy,podczas sprawdzania towaru było bardzo dużo braków,ale nie na całe kartony tylko sztukowo, kiełbasa śląska wysypana bez kartonu w mixie-brak 2 szt, Jog.Luxmilk-luzem-brak 8szt, serki Musline-3szt,masło-5szt...itd.,więcej nie pamiętam ale było tego trochę,niech tak na każdym sklepie ociulają (za przeproszeniem) to im inwentura wyjdzie,że hej, a ty się martw bo i tak pojedynczych rzeczy ci nikt nie uzna >:D teraz znowu się uspokoiło widocznie aż do następnej inwentaryzacji w DC ;/

gosienka_k1985 - 2010-09-24, 13:02

zgadzam sie z poprzedniczka.mam teraz nocki i powiem wam zenasze DC chyba do inwetury sie szykuje bo brakuje w kartonach pojedynczych sztuk towaru a przeciez to idzie w nasze straty i jak tu pracowac rzetelnie?!
moli - 2010-09-24, 20:21

To na nockach przynajmniej do tego dojdziecie bo jak my odfoliujemy paletę i jest dzwonek na kasę wracamy brakuje czegoś w kartonie to nie wiadomo czy tego nie było czy klient zabrał...
Anonymous - 2010-09-25, 12:46

My towar sprawdzamy na magazynie i dopiero potem jedziemy z nim na sklep .^.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group