To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - tajemniczy klient

Hell - 2013-02-04, 16:16

No tak mocna psychika to u nas podstawa. ;)
Acer - 2013-02-04, 16:18

Też tak uważam.
Koza - 2013-02-05, 10:22

lenka* napisał/a:
No tak mocna psychika to u nas podstawa

Dodała bym jeszcze twardy tyłek...Też się przydaje.

Hell - 2013-02-05, 10:53

Koza dla mnie to właśnie to samo ;)
Anonymous - 2013-02-05, 13:31

Acer napisał/a:
Yyyy To aż tak strasznie łamany jest standard jeśli pracownik nie podejdzie z klientem do półki ?:o no nie żartujcie


Ale powiedz mi, co Cię dziwi, że firma ma jakieś standardy obsługi klienta? W każdej pracy jest coś, co musisz robić. Pracownik o tym doskonale przecież wie. Idąc do restauracji zamawiając jedzenie zawsze usłyszysz propozycję napoju, a po konsumpcji zazwyczaj jeszcze spytają Cię, czy nie chcesz deseru. Na infolinii zawsze pracownik się przedstawia, np. imieniem i nazwą firmy. Idąc do operatora sieci komórkowej zaproponują Ci jeszcze zakup tabletu, albo wykupienie dodatkowego pakietu rozmów. W drogerii do zakupów pakują próbkę jakiejś nowości. Idąc do banku załatwić formalności z kontem usłyszysz propozycję wzięcia kredytu, lub ubezpieczenia się. Ostatnio często robiłam zakupy w Obi, to zawsze zachęcali do wzięcia udziału w loterii i wręczali ulotkę, w Rossmanie zawsze proponują promocyjny produkt przy kasie. Przykładów jest naprawdę mnóstwo. Klient może sobie nie zdawać sprawy z takich drobiazgów, ale zawsze są jakieś rzeczy, na które pracodawca kładzie specjalny nacisk.

fruzia1 - 2013-02-05, 13:55

Nasz pracodawca kładzie nacisk na tak wiele rzeczy że czasem aż trudno to ogarnąć, biorąc pod uwagę że często pracujemy w okrojonych składach . .wiec czasem nie należy się dziwić jeżeli kasjerka nie podejdzie z klientem do półki lub nie zdąży pierwsza powiedzieć dzień dobry .Wszystkim wiadomo ,że wynik TK jest w równym stopniu zależny od obsługi sklepu jak i humoru TK.
Anonymous - 2013-02-05, 16:30

Fruzia, ale tak naprawdę dla zwykłego klienta większego znaczenia nie ma, czy pracownik pokaże palcem, powie, że np. bułka tarta znajduje się pod chlebem, czy zaprowadzi.. Tyle, że skoro pracodawca ma taki wymóg, to trudno się dziwić, że z jego perspektywy niewykonanie go jest źle oceniane.


Już pisałam, ale napiszę to jeszcze raz. W raportach są fakty. Bez wyrażania opinii, same obiektywne kwestie. Więc jeżeli jest pytanie, czy pracownik ZAPROWADZIŁ klienta do półki, to powiedz mi jaki wpływ ma humor TK? Jeżeli ma pytanie, czy pracownik położył resztę na tacce, to jakie pole do popisu może mieć oceniając? Jedyne co widzę to kłamstwo, ale to już nie kwestia humoru, a uczciwości..

fruzia1 - 2013-02-05, 16:39

Ale zły humor TK może zaowocować napisaniem , że szyby były brudne, choć na dworze -20 st i nie ma możliwości ich umycia, że wokół kas leżały śmieci choć sprawdzałyśmy ten dzień na kamerach to przez calutki ten dzień na siedmiu kasach można było znaleźć kilka paragonów
agaF - 2013-02-05, 16:41

u mnie TK 92%, nie było chleba krojonego i bułki kajzerki... obsługa ok.
fruzia1 - 2013-02-05, 18:02

obsługa ok? to dobrze ze nie było TK jak piliście na sklepie
kluq - 2013-02-05, 19:30

fruzia1 napisał/a:
Ale zły humor TK może zaowocować napisaniem , że szyby były brudne, choć na dworze -20 st i nie ma możliwości ich umycia

To chyba też nie widzimisię Tk ,bo odpowiedzieć ma zgodnie z prawdą a błąd w tym ,że w danych okolicznościach czyli przy -20 nie powinno być takiego pytania w ankiecie.

Anonymous - 2013-02-05, 19:35

Dokładnie tak. Jeżeli jest np. pytanie, czy podłoga była czysta i nie ma informacji dla audytora, że ma nie oceniać negatywnie ze względu na warunki atmosferyczne, to gdyby napisał, że było czysto, a badanie byłoby skontrolowane to TK nie dostałby wypłaty, zmarnowałby czas i pieniądze na jego wykonanie.. I pewnie więcej zleceń nie dostałby.

Oczywiście czysto teoretycznie, bo przykład wymyślony.

Jeżeli jest pytanie o czystość szyb to trzeba odpowiadać zgodnie z prawdą. To nie złośliwość TK, co najwyżej nieprzemyślane przez układającego ankietę pytanie, który nie przewidział pewnych okoliczności. W momencie dopisania "było brudno, ale to wynik pogody" ocena audytora leci w dół, bo ma odpowiadać na podstawie stwierdzonych faktów, a nie wyrażać swoje subiektywne opinie/bronić etc.

brzydalek - 2013-02-06, 11:57

U nas podłoga była brudna przez cały styczeń, bo ciągle padało.
Co ok. 30 minut jeździło się maszyną, co oczywiście nie przynosiło żadnego skutku.
Nie ma jeszcze wyników TK, ale nie spodziewam się 100% :( .

Hell - 2013-02-06, 12:01

U mnie woda stała w pierwszym rzędzie bo jest krzywa posadzka ale 100% jest :em29:
Schweppes - 2013-02-06, 12:04

U nas też woda stała i jest 100 %
TK nie może odejmować punktów za brudną podłogę, która taka jest przez złe warunki atmosferyczne (czyt. śnieg/błoto)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group